Motivacija

Z motivacijo je vedno lažje vztrajati.

Motiviramo za prihodnost

Podpiramo pozitivno transformacijo.

 

Motivacija je psihološki element, ki spodbuja organizem, da ravna v skladu s svojimi cilji, željami, potrebami in notranjo kontrolo. Nanjo lahko gledamo kot na gonilno silo, ki nas prisili, da ravnamo v skladu z nekim ciljem, ali pa to vedenje še dodatno okrepi.

 

 

8 nasvetov, kako vztrajati v težkih časih

Imaš kdaj občutek, da se je nad tabo zgrnila nevihta in ne veš, kako naprej? 

20 motivacijskih citatov

Motivacija je verjetno največji problem modernega človeka, saj nam možgani ponujajo nešteto alternativ, kaj vse bi lahko počeli namesto tistega, kar je izven naše cone udobja. Preberite 20 motivacijskih citatov, ki vas bodo vzpodbudili, da vztrajate!

Jutranja rutina za popoln začetek dneva

Po jutru se dan pozna, pravijo. Da boš čez dan bolj motiviran, osredotočen in energičen, dodaj v svoj začetek dneva teh pet enostavnih aktivnosti.

 

 

Kako izbrati ustrezne športne copate?

Tek je preprosta športna aktivnost, ki ne zahteva veliko opreme. Seveda je dobro, če si lahko privoščimo posebna, za tek prilagojena oblačila, a ključnega pomena je le eno - tekaški copati.

Koliko vode moramo popiti med treningi?

Vsaka rekreativna dejavnost povzroča izgubo telesnih tekočin. Tako je tudi pri teku, še posebej pri daljših treningih teka, kjer treniramo vzdržljivost. To se pokaže med znojenjem našega telesa, zato je potrebno poskrbeti za ustrezno hidracijo.

Kateri so najpomembnejši elementi teka?

Tekaški trening zajema več sklopov, ki so zelo pomembni in se med seboj dopolnjujejo. Elementi, ki zajemajo trening so: pogostost treninga, količina treninga, tip treninga, intenzivnost treninga in intenzivnost odmora.

Zakaj med tekom zbada pod rebri?

Bolečina ob strani, tik pod rebri, je zelo pogosta neprijetnost, ki se velikokrat pojavi med tekom. Zakaj nastane še ni popolnoma znano, dobro pa je poznati razloge, ki nam pomagajo bolečino omiliti, ko se ta pojavi.

Tek in boleče koleno

Pri teku se najbolj izrazijo bolečine v kolenih, kolkih in tudi v stopalih. Najbolj poznana bolečina večine tekačev je boleče koleno. Zavedati se moramo, da ena bolečina lahko pripelje do druge in je posledica prve. 

Vaje za moč

Med tekaškimi pripravami dosegamo dobro fizično pripravljenost, pridobivamo predvsem na vzdržljivosti in pri vsakem koraku razvijamo moč nog ter moč trupa. Ampak to ni dovolj. Vaje za moč je potrebno izvajati tudi kot samostojno vadbeno enoto.

Zakaj tekač ne napreduje v hitrosti?

Pri teku je najbolj pomembno, da razvijemo določene motorične sposobnosti: primerno vzdržljivost, moč in hitrost, kajti te sposobnosti nam bodo omogočale najbolj racionalen in varen tek.

Deli svoje trenutke vztrajnosti!

Na Facebook ali Instagram objavi svoje #vztrajam trenutke.
Top #vztrajam objave nagradimo!

Pridruži se nam: Facebook  Instagram