3-D Secure

Nov način potrjevanja spletnih

plačil za zagotavljanje višje varnosti.


Visoka varnost

Dvofaktorsko potrjevanje spletnih plačil.


Prednost

Izboljšanje zaščite za imetnike kartic.


Močna avtentikacija

Zmanjšanje tveganja nepooblaščene
uporabe kartic s strani tretje osebe.

Varno
spletno plačevanje

Evropski bančni organ (EBA) z direktivo PSD2 uvaja zahtevo po močni avtentikaciji, ki zahteva pri plačilih prek spleta uporabo dveh od treh elementov, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo:

  • tega, kar imamo - mobilni telefon,
  • tega, kar smo - biometrija,
  • tega, kar vemo - PIN številka.

 

SKB banka bo za uporabnike MOJ@SKB mobilne banke uvedla potrjevanje spletnih plačil v MOJ@SKB mobilni banki. Strankam, ki nimajo MOJ@SKB mobilne banke bo omogočeno potrjevanje spletnih plačil v aplikaciji Rekono OnePass. 

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v MOJ@SKB mobilni banki

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli močno avtentikacijo, s pomočjo biometrije ali z vnosom PIN številke.

V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).

Predpogoj za prejemanje potisnih sporočil je posobljena MOJ@SKB mobilna banka (zadnja posodobitev 21. 12. 2020) ter vsaj ena prijava v mobilno banko po posodobitvi.

 

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

 

3

Podpis transakcije

V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko ali z biometrijo, boste prejeli sporočilo o uspešno podpisani transakciji in vaš nakup bo uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
mobilne banke MOJ@SKB?

1.

Pridobitev aktivacijske kode

Naročite se na sestanek in v poslovalnici uredite vse potrebno za pridobitev aktivacijske kode ali pa kodo poiščite v spletni banki PRO SKB NET.

Pridobi kodo v spletni banki PRO SKB NET  

2.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi 
sistemi Android in iOS.


3.

Varnostna aktivacija

Hitro in enostavno aktivirajte mobilno aplikacijo, s pomočjo skrbnika v poslovalnici oz. če že imate PRO SKB NET, uporabite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko PRO SKB NET spletne banke .

Aktiviraj prek spletne banke  

 

MOJ@SKB
mobilna banka

 

 

  • hitri pregled stanja, zadnjih treh transakcij in transakcij v čakalnici na prijavni strani že brez prijave v mobilno banko;
  • enostavno plačevanje položnic, s pomočjo predlog, ki od vas ne bodo zahtevale dodatnega potrjevanja s PIN številko;
  • plačevanje položnic s pomočjo funkcije »foto plačila«, ki vam omogoči hitro in točno pripravo elektronskega plačilnega naloga zgolj s slikanjem QR kode. Podatki na položnici se tako samodejno prenesejo na nalog v aplikaciji in potem sledi samo še vaša potrditev plačilnega naloga;
  • funkcija »plačaj mi« omogoča generiranje QR kode ter podatkov o vašem osebnem računu, ki jih lahko enostavno posredujete osebi, od katere pričakujete nakazilo;
  • možnost predčasnega poplačila obveznosti na kreditnih karticah;
  • s pomočjo ene aplikacije boste lahko urejali tudi finance vašega podjetja ali bližnjih, ki so vas pooblastili na svojem računu in drugih bančnih produktih;
  • s pomočjo generatorja enkratnih gesel boste lahko preprosto dostopali do SKB NET ali PRO SKB NET spletne banke.

 POMEMBNO!

Aplikacija Rekono OnePass bo na voljo predvidoma konec januarja, zato bodo stranke, ki ne uporabljajo MOJ@SKB mobilne banke do takrat še naprej prejemale enkratno geslo v SMS sporočilu.

Enkratno geslo v SMS sporočilu je zgolj prehodna rešitev.

 

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v aplikaciji Rekono OnePass

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, kjer boste morali vpisati PIN številko oz. se avtenticirati s prstnim odtisom/prepoznavo obraza.

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V aplikaciji Rekono OnePas se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

3

Potrditev plačila

Ob kliku na gumb »Potrdi plačilo« bo vaš nakup uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
aplikacije Rekono OnePass?

1.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi sistemi Android, iOS in Huawei.

 
     

2.

Online aktivacija
računa

Vnesite zahtevane podatke za kreiranje Rekono računa. Po uspešno vpisanih podatkih in preverbi lastništva naprave ter elektronske pošte, je za potrjevanje spletnih plačil potrebno dodati še podatke o banki in plačilni kartici.

.

3.

Dodajanje banke in plačilne kartice

Izberite SKB banko ter vpišite 6 zadnjih številk vaše plačilne kartice, davčno številko in PIN številko. Banka ter vaša plačilna kartica bosta tako uspešno dodani in vaša aplikacija je pripravljena za potrjevanje spletnih plačil.

Rekono OnePass
aplikacija

 

  • aplikacija je razvita v skladu z najnovejšimi razvojnimi standardi - vključuje in uporablja vse funkcionalnosti in senzorje, ki jih ponujajo naprave (biometrično avtentikacijo, skeniranje kode QR z uporabo fotoaparata naprave, potisna obvestila in druge varnostne mehanizme);
  • zagotavlja lažji in hitrejši dostop do računa Rekono, njegovo upravljanje ter dostop do funkcionalnosti;
  • omogoča večji nadzor nad uporabniškim računom Rekono in izboljšan ter hitrejši mehanizem dvofaktorske avtentikacije.

Digitalno bančništvo 

  • vključuje MOJ@SKB mobilno banko in PRO SKB NET spletno banko;
  • popoln pregled nad vodenjem in upravljanjem poslovnih financ;
  • poslovanje na daljavo, brez obiska poslovalnice;
  • prihranek časa in denarja, saj je opravljanje bančnih storitev hitrejše in cenejše kot v poslovalnici;
  • uporaba kjerkoli in kadarkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu;
  • enostavno in varno poslovanje, s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij, ki zagotavljajo varnost na najvišjem možnem nivoju.

 

Posebna ponudba 



Digitalno bančništvo je vključeno v posebno ponudbo za podjetja in podjetnike. Če MOJ@SKB mobilne banke še nimate, lahko do 31. 12. 2020, izkoristite 50 % popust na stroške sklenitve PRO SKB NET spletne banke in/ali MOJ@SKB mobilne banke.

Pogosta vprašanja

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Kdaj bo uveden nov način potrjevanja spletnih plačil?

Uvedba novega načina potrjevanja spletnih plačil preko MOJ@SKB mobilne banke je predvidena v sredo, 30. 12. 2020.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila je časovno omejen na 6 minut in 30 sekund. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Kaj moram narediti, če že imam MOJ@SKB mobilno banko?

V kolikor že imate MOJ@SKB mobilno banko, ne potrebujete storiti ničesar in ste že pripravljeni na nov način potrjevanja spletnih plačil. O točni uvedbi le-tega, vas bomo še predhodno obvestili preko SMS sporočila, zato v ta namen preverite, če imate zapisane pravilne kontaktne podatke. To lahko storite preko izbirnega menija v MOJ@SKB mobilni banki (Meni-Podatki o uporabniku). V primeru, da so izpisani podatki napačni ali pa manjkajo kliknite '…' spodaj desno in izberite Uredi moje podatke.

Kaj moram narediti, če že imam SKB NET spletno banko, nimam pa še MOJ@SKB mobilne banke?

Če ste že uporabnik SKB NET spletne banke, si lahko MOJ@SKB mobilno banko aktivirate znotraj SKB NET-a. Preberite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Kaj moram narediti, če še nimam MOJ@SKB mobilne banke in SKB NET spletne banke?

Hitro in preprosto si jo lahko uredite z obiskom v poslovalnici. Na sestanek se naročite pri osebnem bančniku ali prek Kontaktnega centra na 01 471 55 55.

Prikaži vse

Pogosta vprašanja

Ali je Rekono OnePass plačljiv?

Za imetnike plačilnih kartic SKB je Rekono OnePass brezplačen.

Za koga je predvidena uporaba Rekono OnePass med poslovnimi strankami?

Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo pogojev za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke (niso pooblaščeni na računu ali pa ima podjetje MULTI SKB NET).

Za koga je predvidena uporaba Rekono OnePass med fizičnimi strankami?

Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo odprtega osebnega računa pri SKB d.d. in plačujejo obveznosti kartičnega računa pri drugi banki ter pooblaščence.

Ali je lahko hkrati v Rekono OnePass več zahtevkov za potrditev spletnega plačila?

Da, v aplikaciji Rekono OnePass vas lahko čaka več zahtevkov za potrditev spletnih nakupov, pri čemer so časovno omejeni.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila v Rekono OnePass časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila v aplikaciji Rekono OnePass je časovno omejen na 5 minut. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Kdaj bo uveden nov način potrjevanja spletnih plačil s pomočjo aplikacije Rekono OnePass?

Uvedba novega načina potrjevanja spletnih plačil je predvidena konec januarja 2021.

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Prikaži vse