3-D Secure

Nov način potrjevanja spletnih

plačil za zagotavljanje višje varnosti.


Visoka varnost

Dvofaktorsko potrjevanje spletnih plačil.


Prednost

Izboljšanje zaščite za imetnike kartic.


Močna avtentikacija

Zmanjšanje tveganja nepooblaščene
uporabe kartic s strani tretje osebe.

Varno
spletno plačevanje

Evropski bančni organ (EBA) z direktivo PSD2 uvaja zahtevo po močni avtentikaciji, ki zahteva pri plačilih prek spleta uporabo dveh od treh elementov, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo:

  • tega, kar imamo - mobilni telefon,
  • tega, kar smo - biometrija,
  • tega, kar vemo - PIN številka.

 

SKB banka bo za uporabnike MOJ@SKB mobilne banke uvedla potrjevanje spletnih plačil v MOJ@SKB mobilni banki. Strankam, ki nimajo MOJ@SKB mobilne banke bo omogočeno potrjevanje spletnih plačil v aplikaciji Rekono OnePass. 

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v MOJ@SKB mobilni banki

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli močno avtentikacijo, s pomočjo biometrije ali z vnosom PIN številke.

V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).

Predpogoj za prejemanje potisnih sporočil je posobljena MOJ@SKB mobilna banka (zadnja posodobitev 21. 12. 2020) ter vsaj ena prijava v mobilno banko po posodobitvi.

 

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

 

3

Podpis transakcije

V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko ali z biometrijo, boste prejeli sporočilo o uspešno podpisani transakciji in vaš nakup bo uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
mobilne banke MOJ@SKB?

1.

Pridobitev aktivacijske kode

Naročite se na sestanek in v poslovalnici uredite vse potrebno za pridobitev aktivacijske kode ali pa kodo poiščite v spletni banki PRO SKB NET.

Pridobi kodo v spletni banki PRO SKB NET  

2.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi 
sistemi Android in iOS.


3.

Varnostna aktivacija

Hitro in enostavno aktivirajte mobilno aplikacijo, s pomočjo skrbnika v poslovalnici oz. če že imate PRO SKB NET, uporabite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko PRO SKB NET spletne banke .

Aktiviraj prek spletne banke  

 

MOJ@SKB
mobilna banka

 

 

  • hitri pregled stanja, zadnjih treh transakcij in transakcij v čakalnici na prijavni strani že brez prijave v mobilno banko;
  • enostavno plačevanje položnic, s pomočjo predlog, ki od vas ne bodo zahtevale dodatnega potrjevanja s PIN številko;
  • plačevanje položnic s pomočjo funkcije »foto plačila«, ki vam omogoči hitro in točno pripravo elektronskega plačilnega naloga zgolj s slikanjem QR kode. Podatki na položnici se tako samodejno prenesejo na nalog v aplikaciji in potem sledi samo še vaša potrditev plačilnega naloga;
  • funkcija »plačaj mi« omogoča generiranje QR kode ter podatkov o vašem osebnem računu, ki jih lahko enostavno posredujete osebi, od katere pričakujete nakazilo;
  • možnost predčasnega poplačila obveznosti na kreditnih karticah;
  • s pomočjo ene aplikacije boste lahko urejali tudi finance vašega podjetja ali bližnjih, ki so vas pooblastili na svojem računu in drugih bančnih produktih;
  • s pomočjo generatorja enkratnih gesel boste lahko preprosto dostopali do SKB NET ali PRO SKB NET spletne banke.

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v aplikaciji Rekono OnePass

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, kjer boste morali vpisati PIN številko oz. se avtenticirati s prstnim odtisom/prepoznavo obraza.

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V aplikaciji Rekono OnePas se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

3

Potrditev plačila

Ob kliku na gumb »Potrdi plačilo« bo vaš nakup uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
aplikacije Rekono OnePass?

1.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi sistemi Android in iOS.

 
     

2.

Online aktivacija
računa

Vnesite zahtevane podatke za kreiranje uporabniškega računa Rekono. Po uspešno vpisanih podatkih in preverbi lastništva naprave ter elektronske pošte, je za potrjevanje spletnih plačil potrebno dodati še podatke o banki in plačilni kartici.

3.

Dodajanje banke in plačilne kartice

Izberite SKB banko ter vpišite 6 zadnjih številk vaše plačilne kartice, davčno številko in PIN številko. Banka ter vse vaše plačilne kartice pri tej banki bodo tako uspešno dodane in vaša aplikacija je pripravljena za potrjevanje spletnih plačil.

Rekono OnePass
aplikacija

 

  • aplikacija je razvita v skladu z najnovejšimi razvojnimi standardi - vključuje in uporablja vse funkcionalnosti in senzorje, ki jih ponujajo naprave (biometrično avtentikacijo, skeniranje kode QR z uporabo fotoaparata naprave, potisna obvestila in druge varnostne mehanizme);
  • zagotavlja lažji in hitrejši dostop do računa Rekono, njegovo upravljanje ter dostop do funkcionalnosti;
  • omogoča večji nadzor nad uporabniškim računom Rekono in izboljšan ter hitrejši mehanizem dvofaktorske avtentikacije.

Digitalno bančništvo 

  • vključuje MOJ@SKB mobilno banko in PRO SKB NET spletno banko;
  • popoln pregled nad vodenjem in upravljanjem poslovnih financ;
  • poslovanje na daljavo, brez obiska poslovalnice;
  • prihranek časa in denarja, saj je opravljanje bančnih storitev hitrejše in cenejše kot v poslovalnici;
  • uporaba kjerkoli in kadarkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu;
  • enostavno in varno poslovanje, s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij, ki zagotavljajo varnost na najvišjem možnem nivoju.

Kako potrditi spletno plačilo s kartico preko MOJ@SKB mobilne banke?

12. 01. 2021

S pomočjo MOJ@SKB mobilne banke je omogočen nov, varnejši način potrjevanja spletnih plačil s kartico, ki zagotavlja močno avtentikacijo.

Pogosta vprašanja

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila je časovno omejen na 6 minut in 30 sekund. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Kaj moram narediti, če že imam MOJ@SKB mobilno banko?

V kolikor že imate MOJ@SKB mobilno banko, ne potrebujete storiti ničesar in ste že pripravljeni na nov način potrjevanja spletnih plačil. O točni uvedbi le-tega, vas bomo še predhodno obvestili preko SMS sporočila, zato v ta namen preverite, če imate zapisane pravilne kontaktne podatke. To lahko storite preko izbirnega menija v MOJ@SKB mobilni banki (Meni-Podatki o uporabniku). V primeru, da so izpisani podatki napačni ali pa manjkajo kliknite '…' spodaj desno in izberite Uredi moje podatke.

Kaj moram narediti, če že imam SKB NET spletno banko, nimam pa še MOJ@SKB mobilne banke?

Če ste že uporabnik SKB NET spletne banke, si lahko MOJ@SKB mobilno banko aktivirate znotraj SKB NET-a. Preberite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Kaj moram narediti, če še nimam MOJ@SKB mobilne banke in SKB NET spletne banke?

Hitro in preprosto si jo lahko uredite z obiskom v poslovalnici. Na sestanek se naročite pri osebnem bančniku ali prek Kontaktnega centra na 01 471 55 55.

Kot fizična oseba imam MOJ@SKB mobilno banko, kot pravna oseba pa je nimam. Kaj to pomeni za potrjevanje spletnih plačil?

Rekono OnePass deluje na nivoju uporabnika in ne razločuje med fizičnimi in pravnimi uporabniki. Ko imetnik plačilne kartice aktivira eno kartico pri določeni banki, se aktivirajo vse plačilne kartice pri tej banki. To v praksi pomeni, da s tem, ko imetnik plačilne kartice aktivira Rekono OnePass, jo uporablja za potrjevanje vseh spletnih plačil, ne glede na to, če ima kot fizična oseba MOJ@SKB mobilno banko.

Kako lahko potrjujem spletna plačila, če nimam pametnega telefona?

Če nimate pametnega telefona, lahko potrjujete spletna plačila s pomočjo storitev Rekono. Na spletni strani Rekono izberite Nadzorna plošča, si ustvarite račun ter aktivirajte 3D-Secure. Za aktivacijo je potrebno določiti 4-mestno statično geslo, dodati banko ter določiti Rekono SMS OTP.

Zakaj pri opravljanju določenih spletnih nakupov še vedno prejemam SMS OTP?

Regulativa PSD2 predpisuje močno avtentikacijo za področje Evropske Unije (EU) - na področju izven EU bo tako spletno nakupovanje potekalo še naprej preko enkratnega gesla prejetega v SMS OTP. Določeni trgovci znotraj EU morda še niso migrirali na nov standard in bo zato pri njih potrjevanje spletnih plačil še naprej potekalo preko SMS OTP enkratnih gesel.

Prikaži vse

Nov način potrjevanja spletnih plačil

05. 01. 2021

Novi predpisi zahtevajo varnejši način potrjevanja spletnih plačil z močno avtentikacijo imetnika osebne ali poslovne plačilne kartice. Primarno omogočamo močno avtentikacijo v MOJ@SKB mobilni banki - imetnikom plačilne kartice, ki imajo pogojev za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, pa jo omogočamo v aplikaciji Rekono OnePass.

Pogosta vprašanja

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila v Rekono OnePass časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila v aplikaciji Rekono OnePass je časovno omejen na 5 minut. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Ali je lahko hkrati v Rekono OnePass več zahtevkov za potrditev spletnega plačila?

Da, v aplikaciji Rekono OnePass vas lahko čaka več zahtevkov za potrditev spletnih nakupov, pri čemer so časovno omejeni.

Za koga je predvidena uporaba Rekono OnePass med fizičnimi strankami?

Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo odprtega osebnega računa pri SKB d.d. in plačujejo obveznosti kartičnega računa pri drugi banki ter pooblaščence.

Za koga je predvidena uporaba Rekono OnePass med poslovnimi strankami?

Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo pogojev za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke (niso pooblaščeni na računu ali pa ima podjetje MULTI SKB NET).

Ali je Rekono OnePass plačljiv?

Za imetnike plačilnih kartic SKB je Rekono OnePass brezplačen.

Kot fizična oseba imam MOJ@SKB mobilno banko, kot pravna oseba pa je nimam. Kaj to pomeni za potrjevanje spletnih plačil?

Rekono OnePass deluje na nivoju uporabnika in ne razločuje med fizičnimi in pravnimi uporabniki. Ko imetnik plačilne kartice aktivira eno kartico pri določeni banki, se aktivirajo vse plačilne kartice pri tej banki. To v praksi pomeni, da s tem, ko imetnik plačilne kartice aktivira Rekono OnePass, jo uporablja za potrjevanje vseh spletnih plačil, ne glede na to, če ima kot fizična oseba MOJ@SKB mobilno banko.

Ali je varno vpisati podatke o kartici v aplikacijo Rekono OnePass?

S strani uporabnika vneseni podatek o osebni številki (PIN) nikoli ne hrani v mobilni aplikaciji ali na Rekono sistemih, saj je povezava na uporabnika izvedena preko BankartID, ki je tokenizirana vrednost. Mobilna aplikacija, ne Rekono kot sistem, nikoli ne hranita občutljivih podatkov. Vsi prenosi se izvedejo na varen način - v šifrirani obliki, pri čemer je PAN šifriran na strani uporabnika.

Kako lahko potrjujem spletna plačila, če nimam pametnega telefona?

Če nimate pametnega telefona, lahko potrjujete spletna plačila s pomočjo storitev Rekono. Na spletni strani Rekono izberite Nadzorna plošča, si ustvarite račun ter aktivirajte 3D-Secure. Za aktivacijo je potrebno določiti 4-mestno statično geslo, dodati banko ter določiti Rekono SMS OTP.

Zakaj pri opravljanju določenih spletnih nakupov še vedno prejemam SMS OTP?

Regulativa PSD2 predpisuje močno avtentikacijo za področje Evropske Unije (EU) - na področju izven EU bo tako spletno nakupovanje potekalo še naprej preko enkratnega gesla prejetega v SMS OTP. Določeni trgovci znotraj EU morda še niso migrirali na nov standard in bo zato pri njih potrjevanje spletnih plačil še naprej potekalo preko SMS OTP enkratnih gesel.

Prikaži vse