3-D Secure
Nov način potrjevanja spletnih
plačil za zagotavljanje višje varnosti.
Dvofaktorsko potrjevanje spletnih plačil.
Izboljšanje zaščite za imetnike kartic.
Zmanjšanje tveganja nepooblaščene
uporabe kartic s strani tretje osebe.
Evropski bančni organ (EBA) z direktivo PSD2 uvaja zahtevo po močni avtentikaciji, ki zahteva pri plačilih prek spleta uporabo dveh od treh elementov, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo:
SKB banka bo za uporabnike MOJ@SKB mobilne banke uvedla potrjevanje spletnih plačil v MOJ@SKB mobilni banki. Strankam, ki nimajo MOJ@SKB mobilne banke bo omogočeno potrjevanje spletnih plačil v aplikaciji Rekono OnePass.
1
Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli močno avtentikacijo, s pomočjo biometrije ali z vnosom PIN številke.
V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).
Predpogoj za prejemanje potisnih sporočil je posobljena MOJ@SKB mobilna banka (zadnja posodobitev 21. 12. 2020) ter vsaj ena prijava v mobilno banko po posodobitvi.
2
V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.
3
V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko ali z biometrijo, boste prejeli sporočilo o uspešno podpisani transakciji in vaš nakup bo uspešno zaključen.
Naročite se na sestanek in v poslovalnici uredite vse potrebno za pridobitev aktivacijske kode ali pa kodo poiščite v spletni banki PRO SKB NET.
Hitro in enostavno aktivirajte mobilno aplikacijo, s pomočjo skrbnika v poslovalnici oz. če že imate PRO SKB NET, uporabite
.
Aplikacija Rekono OnePass bo na voljo predvidoma konec januarja, zato bodo stranke, ki ne uporabljajo MOJ@SKB mobilne banke do takrat še naprej prejemale enkratno geslo v SMS sporočilu.
Enkratno geslo v SMS sporočilu je zgolj prehodna rešitev.
1
Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, kjer boste morali vpisati PIN številko oz. se avtenticirati s prstnim odtisom/prepoznavo obraza.
2
V aplikaciji Rekono OnePas se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.
3
Ob kliku na gumb »Potrdi plačilo« bo vaš nakup uspešno zaključen.
Aplikacija podpira telefone z operacijskimi sistemi Android, iOS in Huawei.
Vnesite zahtevane podatke za kreiranje Rekono računa. Po uspešno vpisanih podatkih in preverbi lastništva naprave ter elektronske pošte, je za potrjevanje spletnih plačil potrebno dodati še podatke o banki in plačilni kartici.
.
Izberite SKB banko ter vpišite 6 zadnjih številk vaše plačilne kartice, davčno številko in PIN številko. Banka ter vaša plačilna kartica bosta tako uspešno dodani in vaša aplikacija je pripravljena za potrjevanje spletnih plačil.
Digitalno bančništvo je vključeno v posebno ponudbo za podjetja in podjetnike. Če MOJ@SKB mobilne banke še nimate, lahko do 31. 12. 2020, izkoristite 50 % popust na stroške sklenitve PRO SKB NET spletne banke in/ali MOJ@SKB mobilne banke.
Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.
Uvedba novega načina potrjevanja spletnih plačil preko MOJ@SKB mobilne banke je predvidena v sredo, 30. 12. 2020.
Zahtevek za potrditev spletnega plačila je časovno omejen na 6 minut in 30 sekund. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.
V kolikor že imate MOJ@SKB mobilno banko, ne potrebujete storiti ničesar in ste že pripravljeni na nov način potrjevanja spletnih plačil. O točni uvedbi le-tega, vas bomo še predhodno obvestili preko SMS sporočila, zato v ta namen preverite, če imate zapisane pravilne kontaktne podatke. To lahko storite preko izbirnega menija v MOJ@SKB mobilni banki (Meni-Podatki o uporabniku). V primeru, da so izpisani podatki napačni ali pa manjkajo kliknite '…' spodaj desno in izberite Uredi moje podatke.
Če ste že uporabnik SKB NET spletne banke, si lahko MOJ@SKB mobilno banko aktivirate znotraj SKB NET-a. Preberite
.Hitro in preprosto si jo lahko uredite z obiskom v poslovalnici. Na sestanek se naročite pri osebnem bančniku ali prek Kontaktnega centra na 01 471 55 55.
Za imetnike plačilnih kartic SKB je Rekono OnePass brezplačen.
Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo pogojev za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke (niso pooblaščeni na računu ali pa ima podjetje MULTI SKB NET).
Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo odprtega osebnega računa pri SKB d.d. in plačujejo obveznosti kartičnega računa pri drugi banki ter pooblaščence.
Da, v aplikaciji Rekono OnePass vas lahko čaka več zahtevkov za potrditev spletnih nakupov, pri čemer so časovno omejeni.
Zahtevek za potrditev spletnega plačila v aplikaciji Rekono OnePass je časovno omejen na 5 minut. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.
Uvedba novega načina potrjevanja spletnih plačil je predvidena konec januarja 2021.
Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.