Računi

Odprite račun, izbirajte storitve!

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Pogosta vprašanja

Kaj vse mi omogoča osebni račun?

Osebni račun, s katerim poslujete in nanj prejemate prilive, vam zagotavlja:

  • osebnega bančnika,
  • možnost naročanja na sestanek z osebnim bančnikom v poslovalnici,
  • naročilo Visa debetno kartico (odvisno od vrste osebnega računa),
  • možnost pridobitve prekoračitev - limita,
  • možnost pridobitve kreditne kartice (Mastercard ali Visa) in
  • možnost uporabe drugih bančnih produktov oziroma storitev (vezava sredstev, direktne obremenitve, trajni nalogi, SKB NET, MOJ@SKB, ...).

Kakšni so stroški odprtja in poslovanja z osebnim računom?

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Strošek vodenje osebnega računa je odvisen od vrste osebnega računa in je zapisani v vsakokrat veljavnem ceniku banke. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 282 kB

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. 

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).

Kako lahko dobim limit na osebnem računu?

Banka vam odobri redni limit ob prvem rednem prilivu na osebni račun. Višina rednega limita je odvisna od vrste osebnega računa.

Lahko zaprosite za višji, izredni limit. Pridobite ga na podlagi izpolnjene in odobrene vloge za odobritev izrednega limita ali prek elektronske vloge na SKB NET-u.

Kakšni so stroški za odobritev limita na osebnem računu?

Odobritev rednega limita na vašem osebnem računu je brezplačna, stroški odobritve in obnovitve izrednega limita pa se obračunavajo po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 282 kB

Koliko časa imam lahko prekoračitev na osebnem računu?

Prekoračitev (limit) na osebnem računu vam banka odobri za nedoločen čas skladno s poslovno politiko banke.  

Banka redno spremlja poslovno sodelovanje stranke in preverja njeno upravičenost do prekoračitve (limita).

Želim pooblastiti osebo na svojem osebnem računu. Kaj moram storiti?

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite SKB TEL (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Spremenil sem osebne podatke (sprememba prebivališča, sprememba priimka ipd.). Ali moram te spremembe javiti banki?

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Prikaži vse