POS-terminal
Težko si je predstavljati, da v današnjem času ne bi imeli možnost opraviti plačila s karticami.
POS-terminali so tisti, ki s svojo varnostjo in zanesljivostjo vedno poskrbijo, da boste vi in vaši kupci zadovoljni.
S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke.:
Skrbnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.
Zaenkrat je MOJ@SKB mobilna banka na voljo zgolj v spletni trgovini Google Play in App Store.
Brezhibno delovanje MOJ@SKB mobilne banke zagotavljamo na uradnih in javno objavljenih verzijah operacijskih sistemov:
Dodatno je nalaganje oz. nadgraditev MOJ@SKB mobilne banke omogočena tudi na operacijskih sistemih Android 6 in Android 7 ter iOS 12.
Nova verzija mobilne banke vsebuje:
Nova verzija mobilne banke po novem vsebuje:
Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).
V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:
Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.
MOJ@SKB mobilna banka deluje na operacijskih sistemih iOS (iPhone) in Android (Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih).
Uporabniki iPhone telefonov mobilno aplikacijo poiščite v trgovini Apple Store pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.
Uporabniki telefonov Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih telefonov z operacijskim sistemom Android, mobilno aplikacijo poiščete v trgovini Google Play pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.
Po namestitvi aplikacije na telefon, MOJ@SKB mobilno banko aktivirate v poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun.
To najlažje preverite tako, da pogledate, katere znamke je. Znamka je običajno zapisana na sprednji ali zadnji strani telefona:
Če niste prepričani kateri operacijski sistem ima vaš telefon je najboljše, da slednje preverite pri vašem ponudniku mobilnih storitev.
Običajno so največji porabniki prostora na mobilni napravi fotografije, video posnetki in druge aplikacije. Predlagamo, da izbrišete tiste aplikacije, fotografije in videe, ki jih redko ali nikoli ne uporabljate in ne potrebujete.
Po treh napačnih vnosih osebne številke (PIN) se aplikacija začasno zaklene za 30 minut. Po poteku 30 minut lahko ponovno vpišete osebno številko (PIN). Po ponovljenih treh napačnih vnosih se aplikacija ponovno začasno zaklene za 30 minut. Po tretji seriji 3 napačnih vnosov osebne številke PIN se vam bo mobilna banka zaklenila in boste morali ponovno naložiti aplikacijo ter pridobiti nov mobilni žeton.
V primeru treh kombiniranih vnosov PIN številke v mobilno in spletno banko, pri čemer bo zadnji vnos v spletno banko (SKB NET/PRO SKB NET), se vam bosta mobilna in spletna banka zaklenili že po samo treh napačnih vnosih PIN številke.
Za pridobitev novega mobilnega žetona pokličite v Kontaktni center (01) 471 55 55 ali se oglasite osebno v poslovalnici.
Zaradi varnosti aplikacija ne deluje na napravah s t. i. jailbroken (Apple) / rooted (Android) operacijskim sistemom (naprave, ki ne uporabljajo tovarniške različice operacijskega sistema oz. je le ta spremenjen).
MOJ@SKB mobilna banka je varna.
Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.
Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:
V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave, pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55.
Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.
MOJ@SKB mobilno banko bomo redno posodabljali z novostmi zato predlagamo, da imate posodobitve nastavljene na samodejno. Tako boste imeli na svojem telefonu vedno zadnjo verzijo mobilne banke.
Nastavitev samodejnega posodabljaja v operacijskem sistemu Android:
Nastavitev samodejnega posodabljanja posamezne aplikacije v operacijskem sistemu Android:
Nastavitev samodejnega posodabljanja v operacijskem sistemu iOS:
MOJ@SKB mobilno banko lahko hitro in enostavno naročite prek SKB NET in PRO SKB NET spletne banke ali v katerikoli poslovalnici.
Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:
Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:
Nakupne navade ljudi se spreminjajo. Digitalno bančništvo prinaša ogromno prednosti, a z njim prihajajo tudi nevarnosti, ki jih morajo trgovci in finančne institucije preprečevati. Vsak drugi Slovenec vsaj trikrat tedensko za plačilo storitve ali nakupe uporabi plačilno kartico. Potrošnik pričakuje predvsem, da ves postopek poteka brez zapletov, predvsem pa varno.
V današnjem času si skoraj ne predstavljamo več nakupa brez plačilne kartice. Ne glede na to, ali imate restavracijo, trgovino z živili, prodajalno elektronske opreme, kozmetični salon ali spletno trgovino, lahko svojim strankam omogočite boljšo nakupno izkušnjo s sprejemanjem plačil s plačilnimi karticami.
26. 01. 2021
Obveščamo vas, da bo poslovalnica Sevnica od srede, 27. 1. 2021, začasno zaprta.
25. 01. 2021
Obveščamo vas, da se bo v torek, 26. januarja 2021, večina poslovalnic vrnila na običajni delovni čas.