3-D Secure

Nov način potrjevanja spletnih

plačil za zagotavljanje višje varnosti.


Visoka varnost

Dvofaktorsko potrjevanje spletnih plačil.


Prednost

Izboljšanje zaščite za imetnike kartic.


Močna avtentikacija

Zmanjšanje tveganja nepooblaščene
uporabe kartic s strani tretje osebe.

Varno
spletno plačevanje

Evropski bančni organ (EBA) z direktivo PSD2 uvaja zahtevo po močni avtentikaciji, ki zahteva pri plačilih prek spleta uporabo dveh od treh elementov, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo:

  • tega, kar imamo - mobilni telefon,
  • tega, kar smo - biometrija,
  • tega, kar vemo - PIN številka.

SKB banka bo za fizične osebe, ki imajo v SKB d.d. odprt osebni račun, uvedla potrjevanje spletnih plačil v MOJ@SKB mobilni banki. 

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v MOJ@SKB mobilni banki

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli avtentikacijo oz. vnesli vašo PIN številko.

V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).

 

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

 

3

Podpis transakcije

V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko, boste prejeli sporočilo o uspešno podpisani transakciji in vaš nakup bo uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
mobilne banke MOJ@SKB?

1.

Pridobitev aktivacijske kode

Naročite se na sestanek in v poslovalnici uredite vse potrebno za pridobitev aktivacijske kode ali pa kodo poiščite v spletni banki SKB NET.

Pridobi kodo v spletni banki SKB NET  

2.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi 
sistemi Android in iOS.


3.

Varnostna aktivacija

Hitro in enostavno aktivirajte mobilno aplikacijo s pomočjo bančnika v poslovalnici oz. če že imate SKB NET, uporabite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Aktiviraj prek spletne banke  

 

MOJ@SKB
mobilna banka

 

 

  • hitri pregled stanja, zadnjih treh transakcij in transakcij v čakalnici na prijavni strani že brez prijave v mobilno banko;
  • enostavno plačevanje položnic, s pomočjo predlog, ki od vas ne bodo zahtevale dodatnega potrjevanja s PIN številko;
  • plačevanje položnic s pomočjo funkcije »foto plačila«, ki vam omogoči hitro in točno pripravo elektronskega plačilnega naloga zgolj s slikanjem QR kode. Podatki na položnici se tako samodejno prenesejo na nalog v aplikaciji in potem sledi samo še vaša potrditev plačilnega naloga;
  • funkcija »plačaj mi« omogoča generiranje QR kode ter podatkov o vašem osebnem računu, ki jih lahko enostavno posredujete osebi, od katere pričakujete nakazilo;
  • možnost predčasnega poplačila obveznosti na kreditnih karticah;
  • s pomočjo ene aplikacije boste lahko urejali tudi finance vašega podjetja ali bližnjih, ki so vas pooblastili na svojem računu in drugih bančnih produktih;
  • s pomočjo generatorja enkratnih gesel boste lahko preprosto dostopali do SKB NET ali PRO SKB NET spletne banke.

Digitalno bančništvo 

  • vključuje MOJ@SKB mobilno banko, SKB NET spletno banko in Flik takojšnja plačila;
  • vključeno v ceno paketa MOJ S, MOJ M ali MOJ L;
  • popoln pregled nad vodenjem in upravljanjem osebnih financ;
  • poslovanje na daljavo, brez obiska poslovalnice;
  • prihranek časa in denarja, saj je opravljanje bančnih storitev hitrejše in cenejše kot v poslovalnici;
  • uporaba kjerkoli in kadarkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu;
  • enostavno in varno poslovanje, s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij, ki zagotavljajo varnost na najvišjem možnem nivoju.

 

Posebna ponudba

Digitalno bančništvo je vključeno v ceno paketa MOJ S, MOJ M in MOJ L. Če paketa še nimate, lahko do 30. 11. 2020 izkoristite izjemno akcijo SKB paketi po 5 EUR, kjer so na voljo vsi paketi po ceni 5 EUR (za obdobje 6 mesecev).

Pogosta vprašanja

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Kdaj bo uveden nov način potrjevanja spletnih plačil?

Uvedba novega načina potrjevanja spletnih plačil preko MOJ@SKB mobilne banke je predvidena v decembru 2020, mandat pa predpisuje realizacijo s 1. 1. 2021.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila je časovno omejen na 7 minut in 30 sekund. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Kaj moram narediti, če že imam MOJ@SKB mobilno banko?

V kolikor že imate MOJ@SKB mobilno banko, ne potrebujete storiti ničesar in ste že pripravljeni na nov način potrjevanja spletnih plačil. O točni uvedbi le-tega, vas bomo še predhodno obvestili preko SMS sporočila, zato v ta namen preverite, če imate zapisane pravilne kontaktne podatke. To lahko storite preko izbirnega menija v MOJ@SKB mobilni banki (Meni-Podatki o uporabniku). V primeru, da so izpisani podatki napačni ali pa manjkajo kliknite '…' spodaj desno in izberite Uredi moje podatke.

Kaj moram narediti, če že imam SKB NET spletno banko, nimam pa še MOJ@SKB mobilne banke?

Če ste že uporabnik SKB NET spletne banke, si lahko MOJ@SKB mobilno banko aktivirate znotraj SKB NET-a. Preberite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Kaj moram narediti, če še nimam MOJ@SKB mobilne banke in SKB NET spletne banke?

Hitro in preprosto si jo lahko uredite z obiskom v poslovalnici. Na sestanek se naročite pri osebnem bančniku ali prek Kontaktnega centra na 01 471 55 55.

Prikaži vse