3-D Secure

Nov način potrjevanja spletnih

plačil za zagotavljanje višje varnosti.


Visoka varnost

Dvofaktorsko potrjevanje spletnih plačil.


Prednost

Izboljšanje zaščite za imetnike kartic.


Močna avtentikacija

Zmanjšanje tveganja nepooblaščene
uporabe kartic s strani tretje osebe.

Varno
spletno plačevanje

Evropski bančni organ (EBA) z direktivo PSD2 uvaja zahtevo po močni avtentikaciji, ki zahteva pri plačilih prek spleta uporabo dveh od treh elementov, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo:

  • tega, kar imamo - mobilni telefon,
  • tega, kar smo - biometrija,
  • tega, kar vemo - PIN številka.

SKB banka je za fizične osebe, ki imajo v SKB d.d. odprt osebni račun, uvedla potrjevanje spletnih plačil v MOJ@SKB mobilni banki. 

Postopek potrjevanja spletnih plačil
v MOJ@SKB mobilni banki

1

Potisno sporočilo

Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli močno avtentikacijo, s pomočjo biometrije ali z vnosom PIN številke.

V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).

Predpogoj za prejemanje potisnih sporočil je posodobljena MOJ@SKB mobilna banka in vsaj ena prijava v mobilno banko po posodobitvi.

2

Podrobnejše informacije o transakciji

V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.

 

3

Podpis transakcije

V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko ali z biometrijo, boste prejeli sporočilo o uspešno podpisani transakciji in vaš nakup bo uspešno zaključen.

Kako pridobim dostop do
mobilne banke MOJ@SKB?

1.

Pridobitev aktivacijske kode

Naročite se na sestanek in v poslovalnici uredite vse potrebno za pridobitev aktivacijske kode ali pa kodo poiščite v SKB NET spletni banki.

Pridobi kodo v SKB NET spletni banki  

2.

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi 
sistemi Android in iOS.


3.

Varnostna aktivacija

Hitro in enostavno aktivirajte mobilno aplikacijo s pomočjo bančnika v poslovalnici oz. če že imate SKB NET, uporabite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Aktiviraj prek spletne banke  

 

MOJ@SKB
mobilna banka

 

 

  • hitri pregled stanja, zadnjih treh transakcij in transakcij v čakalnici na prijavni strani že brez prijave v mobilno banko;
  • enostavno plačevanje položnic, s pomočjo predlog, ki od vas ne bodo zahtevale dodatnega potrjevanja s PIN številko;
  • plačevanje položnic s pomočjo funkcije »foto plačila«, ki vam omogoči hitro in točno pripravo elektronskega plačilnega naloga zgolj s slikanjem QR kode. Podatki na položnici se tako samodejno prenesejo na nalog v aplikaciji in potem sledi samo še vaša potrditev plačilnega naloga;
  • funkcija »plačaj mi« omogoča generiranje QR kode ter podatkov o vašem osebnem računu, ki jih lahko enostavno posredujete osebi, od katere pričakujete nakazilo;
  • možnost predčasnega poplačila obveznosti na kreditnih karticah;
  • s pomočjo ene aplikacije boste lahko urejali tudi finance vašega podjetja ali bližnjih, ki so vas pooblastili na svojem računu in drugih bančnih produktih;
  • s pomočjo generatorja enkratnih gesel boste lahko preprosto dostopali do SKB NET ali PRO SKB NET spletne banke.

Digitalno bančništvo 

  • vključuje MOJ@SKB mobilno banko, SKB NET spletno banko in Flik takojšnja plačila;
  • vključeno v ceno paketa MOJ S, MOJ M ali MOJ L;
  • popoln pregled nad vodenjem in upravljanjem osebnih financ;
  • poslovanje na daljavo, brez obiska poslovalnice;
  • prihranek časa in denarja, saj je opravljanje bančnih storitev hitrejše in cenejše kot v poslovalnici;
  • uporaba kjerkoli in kadarkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu;
  • enostavno in varno poslovanje, s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij, ki zagotavljajo varnost na najvišjem možnem nivoju.

Pogosta vprašanja

Zakaj potrjevanje spletnih plačil prek SMS sporočil ne velja več za varno?

Kritično ranljivost v obstoječem potrjevanju spletnih plačil predstavlja predvsem ranljivost, ki morebitnemu napadalcu omogoča, da prevzame nadzor nad uporabnikovo telefonsko številko brez vednosti telekomunikacijskega operaterja - do tovrstnih zlorab je v preteklosti že prišlo.

Ali je zahtevek za potrditev spletnega plačila časovno omejen?

Zahtevek za potrditev spletnega plačila je časovno omejen na 6 minut in 30 sekund. V kolikor ga v tem času ne boste potrdili, bo zahtevek potekel in spletno plačilo ne bo izvedeno, zato boste morali v tem primeru ponoviti nakup.

Kaj moram narediti, če že imam MOJ@SKB mobilno banko?

V kolikor že imate MOJ@SKB mobilno banko, ne potrebujete storiti ničesar in ste že pripravljeni na nov način potrjevanja spletnih plačil. O točni uvedbi le-tega, vas bomo še predhodno obvestili preko SMS sporočila, zato v ta namen preverite, če imate zapisane pravilne kontaktne podatke. To lahko storite preko izbirnega menija v MOJ@SKB mobilni banki (Meni-Podatki o uporabniku). V primeru, da so izpisani podatki napačni ali pa manjkajo kliknite '…' spodaj desno in izberite Uredi moje podatke.

Kaj moram narediti, če že imam SKB NET spletno banko, nimam pa še MOJ@SKB mobilne banke?

Če ste že uporabnik SKB NET spletne banke, si lahko MOJ@SKB mobilno banko aktivirate znotraj SKB NET-a. Preberite Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke.

Kaj moram narediti, če še nimam MOJ@SKB mobilne banke in SKB NET spletne banke?

Hitro in preprosto si jo lahko uredite z obiskom v poslovalnici. Na sestanek se naročite pri osebnem bančniku ali prek Kontaktnega centra na 01 471 55 55.

Sem imetnik plačilne kartice in nimam odprtega osebnega računa pri SKB d.d., zato posledično ne morem pridobiti MOJ@SKB mobilne banke. Kako bom lahko potrjeval spletna plačila po 1. 1. 2021?

Za imetnike plačilnih kartic, ki nimajo odprtega osebnega računa pri SKB d.d., je omogočeno potrjevanje spletnih plačil s pomočjo aplikacije Rekono OnePass.

Sem imetnik plačilne kartice, ki plačuje obveznosti kartičnega računa pri drugi banki, zato posledično ne morem pridobiti MOJ@SKB mobilne banke. Kako bom lahko potrjeval spletna plačila po 1. 1. 2021?

Za imetnike plačilnih kartic, ki plačujejo obveznosti kartičnega računa pri drugi banki, je omogočeno potrjevanje spletnih plačil s pomočjo aplikacije Rekono OnePass. 

Kot fizična oseba imam MOJ@SKB mobilno banko, kot pravna oseba pa je nimam. Kaj to pomeni za potrjevanje spletnih plačil?

Rekono OnePass deluje na nivoju uporabnika in ne razločuje med fizičnimi in pravnimi uporabniki. Ko imetnik plačilne kartice aktivira eno kartico pri določeni banki, se aktivirajo vse plačilne kartice pri tej banki. To v praksi pomeni, da s tem, ko imetnik plačilne kartice aktivira Rekono OnePass, jo uporablja za potrjevanje vseh spletnih plačil, ne glede na to, če ima kot fizična oseba MOJ@SKB mobilno banko.

Kako lahko potrjujem spletna plačila, če nimam pametnega telefona?

Če nimate pametnega telefona, lahko potrjujete spletna plačila s pomočjo storitev Rekono. Na spletni strani Rekono izberite Nadzorna plošča, si ustvarite račun ter aktivirajte 3D-Secure. Za aktivacijo je potrebno določiti 4-mestno statično geslo, dodati banko ter določiti Rekono SMS OTP.

Prikaži vse