Visa poslovna kreditna kartica
Preprosto in udobno brezgotovinsko plačevanje.
porabe sredstev podjetja in pregleden mesečni izpisek porabe na karticah
za bankomat, POS-terminal in spletne nakupe
z direktno obremenitvijo (8., 18. ali 28. dan v mesecu)
Imetniki Visa Poslovne kreditne kartice negotovinsko poravnavajo svoje službene obveznosti, podjetje pa ima boljši pregled nad stroški, ki nastanejo z uporabo kartice.
To je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS-terminalom. Znak za brezstičnost je dobro viden na POS-terminalu. SKB kartica, ki omogoča brezstično plačevanje, je opremljena z enakim znakom.
PIN številko lahko spremenite na vseh bankomatih SKB.
Visa Poslovna kreditna kartica vam omogoča negotovinsko plačevanje na daljavo (spletno nakupovanje, rezervacija in plačilo hotela, letalskih vozovnic, najem vozila).
Možen dvig gotovine na bankomatih in v poslovalnicah SKB ali drugih bankah doma in v tujini, označenih z znakom Visa.
Varno poslovanje vam omogočata čip in osebna številka (PIN), s katerima potrdite nakupe na prodajnih mestih.
Mogoča so samodejna in brezplačna dodatna zavarovanja na kartici (nezgodno zavarovanje, zdravstvena pomoč, zamuda prtljage/leta), ki poslovnim plačilnim karticam prinašajo še večjo vrednost, vam pa dodatno varnost pri vsakdanjem poslovanju in pri potovanjih v tujino.
Izberite tudi druge bančne storitve, ki bodo še dodatno poskrbele za varnost vašega bančnega poslovanja in lažji nadzor nad porabo na kartičnem računu.
Zavarovanje poslovnih kartic plus je namenjeno podjetjem in podjetnikom, imetnikom transakcijskega računa v SKB in uporabnikom njihovih poslovnih kartic.
Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.
Skrbnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.
S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke.:
Denar dela denar, se glasi ameriški pregovor. Drži, iz nič je težko nekaj ustvariti, sodobno poslovanje zahteva takšne in drugačne naložbe. Podjetniki in podjetja, ki nimajo dovolj prihrankov oziroma lastnih virov za naložbe te poiščejo v obliki posojil, navadno pri bankah. A banke si niso enake, sploh v odnosu do podjetništva. Razlika med njimi je navadno v obravnavi stranke, razumevanju in prilagodljivosti, pri tem pa je ključen individualen pristop.
Z razvojem novih tehnologij in širjenjem digitalizacije na vsa življenjska področja so v porastu tudi različne spletne prevare. Seznanite se z različnimi načini, s katerimi se spletni goljufi poskušajo dokopati do vaših osebnih podatkov in vašega denarja - nikoli ni prepozno, da se zaščitite!
Ne pozabite: Banka ne bo od vas nikoli zahtevala osebnih podatkov ali prijave v elektronsko bančništvo prek elektronske pošte, SMS sporočila ali telefona. Svoje podatke za vstop v digitalne kanale (mobilna ali spletna banka) in Flik Pay aplikacijo ne zaupajte nikomur oz. jih ne vpisujte na nobeno spletno stran razen v lastne elektronske naprave.
Storitev 3-D Secure lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njeno uporabo. Spletne trgovine prepoznate po logotipih.
POSTOPEK POTRJEVANJA SPLETNIH PLAČIL V MOJ@SKB MOBILNI BANKI
Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v MOJ@SKB mobilno banko, kjer boste izvedli močno avtentikacijo, s pomočjo biometrije ali z vnosom PIN številke.
V primeru, da nimate vklopljenih potisnih sporočil, lahko zahtevek za potrditev spletnega plačila poiščete v MOJ@SKB mobilni banki v izbirnem meniju (Meni-Potrdi spletno plačilo).
Predpogoj za prejemanje potisnih sporočil je posodobljena MOJ@SKB mobilna banka in vsaj ena prijava v mobilno banko po posodobitvi.
V MOJ@SKB mobilni banki se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.
V primeru, da boste transakcijo potrdili z gumbom na ''Podpiši'' in vnosom PIN številke, ki jo uporabljate za vstop v mobilno banko ali z biometrijo, boste prejeli sporočilo o avtorizaciji in ko je ta uspešna, je nakup uspešno zaključen.
POSTOPEK POTRJEVANJA SPLETNIH PLAČIL V APLIKACIJI REKONO ONEPASS
Ob izvajanju plačilne transakcije boste na mobilni telefon prejeli potisno sporočilo. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, kjer boste morali vpisati PIN številko oz. se avtenticirati s prstnim odtisom/prepoznavo obraza.
V aplikaciji Rekono OnePas se vam bodo na ekranu pojavile podrobnejše informacije o transakciji in gumb za potrditev oz. zavrnitev navedene transakcije.
Ob kliku na gumb »Potrdi plačilo« bo vaš nakup uspešno zaključen.
Storitve globalne servisne pomoči (GCAS) so dostopne 24 ur na dan po vsem svetu, v primerih, kot so: preklic kartice s časovnim zamikom ob izgubi, kraji ali zlorabi kartice, hitra pridobitev nadomestne kartice, hitra pridobitev gotovine v nujnih primerih, poizvedovalne storitve.
Globalna servisna pomoč (Global Customer Assistance Service – GCAS) zagotavlja hitrejši preklic ob izgubi, kraji ali zlorabi VISA Platinum kartice. Omogoča vam tudi hitro pridobitev nadomestne kartice, v nujnih primerih pa tudi potrebne gotovine.
Kakršne koli težave z VISA Platinum kartico boste kjer koli in kadar koli uredili z enim samim klicem na eno od brezplačnih telefonskih številk sistema GCAS. Globalna mreža servisne pomoči zagotavlja sporazumevanje v več jezikih. Priporočamo, da imate na potovanju s seboj telefonske številke brezplačne pomoči za območje, na katerega se odpravljate.
Nadomestna začasna kartica
Po potrebi vam sistem brezplačno zagotovi nadomestno začasno kartico v enem delovnem dnevu, kartico pa lahko prevzamete na enem izmed okoli tisoč nujnih servisnih mest po vsem svetu. Nadomestno kartico lahko zahtevate hkrati s prijavo izgube ali kraje kartice na brezplačni splošni telefonski pomoči.
Nujna odobritev gotovine
GCAS vam v soglasju z matično banko prav tako odobri znesek nujne gotovine, ki lahko znaša tudi do pet tisoč ameriških dolarjev in ki jo prevzamete na dogovorjeni način.
Poizvedovalne storitve
GCAS vam na brezplačnih telefonskih številkah zagotavlja tudi odgovore na različna vprašanja, kot so na primer informacije o najbližjih bankomatih, na katerih lahko z VISA Platinum kartico dvigujete gotovino.
Pomembno
Storitev je brezplačna v primeru klica iz lokalnega omrežja na številko, ki velja za državo, v kateri se nahajate. Mobilni operaterji oz. ponudniki hotelskih linij lahko storitev klica zaračunajo.
Seznam brezplačnih telefonskih številk s podrobnejšimi informacijami.
Če države, v kateri se nahajate, ni na seznamu storitev Brezplačne telefonske pomoči GCAS, oz. ne morete vzpostaviti povezave, lahko iz lokalnega omrežja opravite klic na stroške klicanega (t.i. collect call) na tel. št.: +1 303-967-1096
Mobilni operaterji storitve običajno ne podpirajo oz. jo zaračunajo, kar ni v pristojnosti banke oz. kartične sheme.
Nekateri POS-terminali lahko še vedno zahtevajo vnos PIN številke tudi ob nižjih nakupih zneskih od 50 EUR, saj je omejitev zneska na POS-terminalu odvisna od zneska, določenega iz strani mednarodnega kartičnega sistema.
PIN številko boste morali vnesti tudi, če ste presegli znesek zaporednih brezstičnih nakupov do 150 EUR.
Primer
Če je brezstični nakup zavrnjen, vedno poskusite nakup opraviti še tako, da kartico vstavite v POS terminal.
Za novo izdano kartico sporočite banki osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke številko vašega mobilnega telefona za pošiljanje enkratnih gesel za avtentikacijo.
Ena največjih prednosti storitve 3-D Secure je, da jo lahko brez dodatnih posegov ali nastavitev uporabljate na kateremkoli računalniku z internetno povezavo in naloženim spletnim brskalnikom. Pri nakupih na javnih računalnikih morate biti še posebej pozorni na varnost in zasebnost, saj so prav ti velikokrat tarča goljufov, ki želijo pridobiti podatke s plačilnih kartic.
V primeru vpisa nepravilnega enkratnega gesla sistem zahteva ponovitev vpisa. Če vpišete geslo nepravilno več kot trikrat, se postopek nakupa prekine in ga je potrebno ponoviti.
Če je prikazana številka mobilnega telefona, ki jo ima banka v svoji evidenci, nepravilna oziroma je banka sploh nima, postopek nakupa prekinite. Prosimo vas, da ustrezno številko mobilnega telefona sporočite osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke.
Na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3D-Secure, za način plačila izberite »Plačilna kartica« in vpišite zahtevane kartične podatke. Po potrditvi vpisanih podatkov boste na mobilni telefon prejeli zahtevek za potrditev spletnega nakupa. Če imate onemogočeno prejemanje avtomatskih potisnih sporočil na mobilni telefon, poiščite zahtevek za potrditev v MOJ@SKB mobilni banki v menijski vrstici »Potrdi spletno plačilo«. Po potrditvi zahtevka, bo nakup uspešno zaključen.
Storitev 3-D Secure lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njeno uporabo. Spletne trgovine prepoznate po logotipih.
Posamezna aktivacija storitve ni potrebna, ravno tako ni potrebno nameščanje dodatne nove strojne in programske opreme. Dovolj je, da izvedete nakup s plačilno mesto v spletni trgovini, ki podpira 3-D Secure in je označena z logotipi Verified by Visa in MasterCard® SecureCode™.
Storitev 3-D Secure prinaša spletnim nakupom s karticami višjo stopnjo varnosti, saj se pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice, s pomočjo dveh elementov od treh, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo tega, kar imamo, tega, kar smo in tega, kar vemo.
Uporaba storitve 3-D Secure je za vse imetnike SKB kartic brezplačna.
Storitev 3D-Secure lahko uporablja vsak imetnik SKB Visa in Mastercard kartic.
Zagotovite si boljšo preglednost poslovanja na osebnem računu ter
povsem enostaven nadzor nad varčevanji, prekoračitvami in depoziti!
Info SMS naročite popolnoma preprosto v kateri koli poslovalnici SKB. Potrebujete le osebni dokument in telefonsko številko, na katero
želite prejemati Info SMS. Za sestanek z osebnim bančnikom se dogovorite na telefonski številki: (01) 471 55 55.
Veliki Info SMS zagotavlja obvestila o:
Mali SMS vas bo obvestil o:
Info SMS po izbiri vključuje vsa obvestila, a se sami odločate, o katerih boste obveščeni.
3D-Secure je mednarodni varnostni standard, ki omogoča preprosto in varno plačevanje v spletnih trgovinah. Podpira ga Visa kot storitev Visa Secure in Mastercard kot storitev Mastercard ID Check.
Da. Spremembo dneva direktne obremenitve lahko uredite pri osebnem bančniku v poslovalnici ali prek SKB NET spletne banke.
V takih primerih je treba naročiti novo PIN številko za kartico, in sicer to lahko naredite v kateri koli poslovalnici SKB osebno, po faksu ali po e-pošti.
Da. Vsi imetniki SKB kartic lahko svojo osebno številko (PIN) hitro spremenijo na vseh bankomatih SKB.
3-D Secure je varnostni standard, ki služi izboljšanju zaščite imetnikov kartic pri izvajanju spletnih kartičnih plačil in tako zmanjšanju tveganja nepooblaščene uporabe kartic s strani tretje osebe.
Prednosti, ki jih zagotavlja 3-D Secure:
Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.
24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).
Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.
Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice.
Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).
Če imate težave z uporabo kartice, lahko za informacije pokličete na telefonsko številko, ki je zapisana na hrbtni strani kartice (01) 471 50 90 (24/7, vse dni v tednu), kontaktirate naš Kontaktni center na 01 471 55 55 ali se obrnete na kartice@skb.si v rednem delovnem času.
Brezstično plačevanje je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS-terminalom. Znak za brezstičnost je dobro viden na POS terminalu.
Brezstično plačevanje - hitro, brez dotika in varno:
Plačilo do 50 EUR - brezstično in brez vnosa osebne številke
Kartico približate znaku na POS-terminalu in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.
Plačilo nad 50 EUR - brezstično in z vnosom osebne številke
Kartico približate znaku na POS-terminalu, vtipkate osebno številko (PIN) in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.
Pomembno ob zamenjavi kartice:
Varnostni SMS vas obvesti o dvigu gotovine na bankomatu, nakupu na prodajnem mestu, nakupu prek spleta in telefona. Tako ste takoj obveščeni o vsaki transakciji, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo kreditno oziroma plačilno bančno kartico.
Prednosti:
Kako naročite Varnostni SMS?
Varnostni SMS naročite z vlogo prek spletne banke PRO SKB NET ali v katerikoli poslovalnici SKB. Izberete lahko, kdaj želite prejeti SMS obvestilo o uporabi kartice.
Storitev | V Sloveniji | V tujini |
---|---|---|
Dvig na bankomatu | vsak dvig | vsak dvig |
Nakup prek POS-terminala | vsak nakup | vsak nakup |
Nakup prek spleta/telefona | vsak nakup | vsak nakup |
Storno nakupa | vsak nakup |
vsak nakup |
Z Varnostnim SMS-om prejmete naslednje informacije:
V sporočilu so vedno izpisane tudi ključne informacije in telefonska številka, ki jo pokličete ob sumu zlorabe svoje kartice.
Zavarovanje kartic plus je namenjeno polnoletnim imetnikom osebnega računa pri SKB in vsem imetnikom kartic SKB ter osebam, ki so pooblaščene na osebnem računu, odprtem pri SKB.
Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).
V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:
Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.