Visa poslovna kreditna kartica

Preprosto in udobno brezgotovinsko plačevanje.

Vodenje

Natančen in preprost pregled

porabe sredstev podjetja in pregleden mesečni izpisek porabe na karticah

Nadzor

Vsak uporabnik kartice ima svoje limite

za bankomat, POS-terminal in spletne nakupe

Odloženo plačilo obveznosti

Izberete termin za plačilo obveznosti

z direktno obremenitvijo (8., 18. ali 28. dan v mesecu)

ZNAČILNOSTI VISA POSLOVNE KREDITNE KARTICE

Imetniki Visa Poslovne kreditne kartice negotovinsko poravnavajo svoje službene obveznosti, podjetje pa ima boljši pregled nad stroški, ki nastanejo z uporabo kartice.

BREZSTIČNO POSLOVANJE DO 25 EUR

To je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS-terminalom. Znak za brezstičnost je dobro viden na POS-terminalu. SKB kartica, ki omogoča brezstično plačevanje, je opremljena z enakim znakom.

PIN številka

PIN številko lahko spremenite na vseh bankomatih SKB.

PLAČEVANJE NA DALJAVO

Visa Poslovna kreditna kartica vam omogoča negotovinsko plačevanje na daljavo (spletno nakupovanje, rezervacija in plačilo hotela, letalskih vozovnic, najem vozila).

SPLOŠNA SPREJETOST

Možen dvig gotovine na bankomatih in v poslovalnicah SKB ali drugih bankah doma in v tujini, označenih z znakom Visa.

VARNO POSLOVANJE

Varno poslovanje vam omogočata čip in osebna številka (PIN), s katerima potrdite nakupe na prodajnih mestih.

DODATNA ZAVAROVANJA

Mogoča so samodejna in brezplačna dodatna zavarovanja na kartici (nezgodno zavarovanje, zdravstvena pomoč, zamuda prtljage/leta), ki poslovnim plačilnim karticam prinašajo še večjo vrednost, vam pa dodatno varnost pri vsakdanjem poslovanju in pri potovanjih v tujino.

Dodatno vam ponujamo:

Izberite tudi druge bančne storitve, ki bodo še dodatno poskrbele za varnost vašega bančnega poslovanja in lažji nadzor nad porabo na kartičnem računu.

Imetniki Visa Poslovne kreditne kartice imajo zavarovano:

  • višje zavarovalne vsote
  • inovativni zavarovalni paketi
  • dodatna varnost za imetnike poslovnih SKB plačilnih kartic
  • brezplačno zavarovanje za primer nezgodne smrti
  • zdravstvena pomoč na potovanjih za vse imetnike kartic

VEČ O ZAVAROVANJU IMETNIKOV KARTIC

Zavarovanje poslovnih kartic plus

Zavarovanje poslovnih kartic plus je namenjeno podjetjem in podjetnikom, imetnikom transakcijskega računa v SKB in uporabnikom njihovih poslovnih kartic.

  • vključuje zavarovanje v primeru zlorabe izgubljenih ali ukradenih poslovnih kartic SKB
  • zavarovani so tudi osebni predmeti (ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon – povrnitev stroškov telefonskih klicev)
  • nizka cena glede na obseg zavarovanja
  • zavarovanje velja v Sloveniji in tujini

VEČ O ZAVAROVANJU POSLOVNIH KARTIC PLUS

Storitev
3-D Secure

Za zagotavljanje večje varnosti pri potrjevanju spletnih plačil.

Preberite več

 

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek s svetovalcem

Skrbnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke.:

  • Oddaja vloge za odobritev prekoračitve - izredni limit.
  • Oddaja vloge za naročilo potrošniškega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev Visa kreditne kartice.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

SKB banka

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del skupine OTP, ene največjih in najstabilnejših bank na področju srednje in vzhodne Evrope.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Pogosta vprašanja

Zakaj moram na prodajnem mestu še vedno vtipkati osebno številko (PIN), čeprav je znesek nižji od 50 EUR?

Nekateri POS-terminali lahko še vedno zahtevajo vnos osebne številke (PIN) tudi ob nižjih nakupih zneskih od 25 EUR, saj je omejitev zneska na POS-terminalu odvisna od banke ponudnika POS-terminala.

Če ste presegli dnevni limit v skupnem znesku 100 EUR, boste ravno tako morali vnesti osebno številko (PIN).

Primer 1:

  1. nakup 48 EUR,
  2. nakup 48 EUR,
  3. nakup 5 EUR. Ob znesku 5 EUR je potrebno vnesti osebno številko (PIN).

Primer 2:

  1. nakup 50 EUR,
  2. nakup 50 EUR,
  3. nakup 5 EUR. Ob znesku 5 EUR je potrebno je vnesti osebno številko (PIN).

Kaj se zgodi, če zaradi izgube, kraje, spremembe imena in podobnega prekličem obstoječo kartico ter naročim novo?

Za novo izdano kartico sporočite banki osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke številko vašega mobilnega telefona za pošiljanje enkratnih gesel za avtentikacijo.

Ali lahko uporabljam storitev 3-D Secure na kateremkoli računalniku?

Ena največjih prednosti storitve 3-D Secure je, da jo lahko brez dodatnih posegov ali nastavitev uporabljate na kateremkoli računalniku z internetno povezavo in naloženim spletnim brskalnikom. Pri nakupih na javnih računalnikih morate biti še posebej pozorni na varnost in zasebnost, saj so prav ti velikokrat tarča goljufov, ki želijo pridobiti podatke s plačilnih kartic.

Kaj se zgodi, če vpišem nepravilno enkratno geslo?

V primeru vpisa nepravilnega enkratnega gesla sistem zahteva ponovitev vpisa. Če vpišete geslo nepravilno več kot trikrat, se postopek nakupa prekine in ga je potrebno ponoviti.

Kaj če je prikazana številka mobilnega telefona, na katero naj bi prek SMS prejel enkratno geslo, neustrezna ali manjkajoča?

Če je prikazana številka mobilnega telefona, ki jo ima banka v svoji evidenci, nepravilna oziroma je banka sploh nima, postopek nakupa prekinite. Prosimo vas, da ustrezno številko mobilnega telefona sporočite osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke.

Kako poteka nakup z uporabo storitve 3-D Secure?

Na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3D-Secure, za način plačila izberite »Plačilna kartica« in vpišite zahtevane kartične podatke. Po potrditvi vpisanih podatkov boste na mobilni telefon prejeli zahtevek za potrditev spletnega nakupa. Če imate onemogočeno prejemanje avtomatskih potisnih sporočil na mobilni telefon, poiščite zahtevek za potrditev v MOJ@SKB mobilni banki v menijski vrstici »Potrdi spletno plačilo«. Po potrditvi zahtevka, bo nakup uspešno zaključen.  

Kje lahko uporabljam storitev 3-D Secure?

Storitev 3-D Secure lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njeno uporabo. Spletne trgovine prepoznate po logotipih.

  

Kaj moram storiti za uporabo storitve 3-D Secure?

Posamezna aktivacija storitve ni potrebna, ravno tako ni potrebno nameščanje dodatne nove strojne in programske opreme. Dovolj je, da izvedete nakup s plačilno mesto v spletni trgovini, ki podpira 3-D Secure in je označena z  logotipi Verified by Visa in MasterCard® SecureCode™.

Katere prednosti prinaša storitev 3-D Secure?

Storitev 3-D Secure prinaša spletnim nakupom s karticami višjo stopnjo varnosti, saj se pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice, s pomočjo dveh elementov od treh, ki dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice. Gre za kombinacijo tega, kar imamo, tega, kar smo in tega, kar vemo.

Uporaba storitve 3-D Secure je za vse imetnike SKB kartic brezplačna.

Kdo lahko uporablja storitev 3-D Secure?

Storitev 3D-Secure lahko uporablja vsak imetnik SKB Visa in Mastercard kartic.

Kaj je Info SMS?

Zagotovite si boljšo preglednost poslovanja na osebnem računu ter
povsem enostaven nadzor nad varčevanji, prekoračitvami in depoziti!

Info SMS naročite popolnoma preprosto v kateri koli poslovalnici SKB. Potrebujete le osebni dokument in telefonsko številko, na katero

želite prejemati Info SMS. Za sestanek z osebnim bančnikom se dogovorite na telefonski številki: (01) 471 55 55.

Info SMS vas obvešča o:

  • stanju in prilivih na računu,
  • zapadlosti prekoračitve in depozita,
  • 90 % doseženega zneska prekoračitve,
  • zaključku varčevanja.

Izbirate lahko med tremi paketi obvestil:

 Veliki Info SMS zagotavlja obvestila o:

  • stanju na računu,
  • prilivih na računu,
  • zapadlih depozitih,
  • zapadlih prekoračitvah,
  • doseženem 90 % zneska prekoračitve,
  • zaključku varčevanja.

 
Mali SMS vas bo obvestil o:

  • prilivih na računu,
  • zapadlih depozitih,
  • zapadlih prekoračitvah,
  • zaklučku varčevanja.


Info SMS po izbiri
vključuje vsa obvestila, a se sami odločate, o katerih boste obveščeni.

Kaj je storitev 3D-Secure?

3D-Secure je mednarodni varnostni standard, ki omogoča preprosto in varno plačevanje v spletnih trgovinah. Podpirata ga Visa kot storitev Verified by Visa in Mastercard kot storitev Mastercard SecureCode.

Ali lahko spremenim dan direktne obremenitve za poravnavanje obveznosti?

Da. Spremembo dneva direktne obremenitve lahko uredite pri osebnem bančniku v poslovalnici ali prek SKB NET spletne banke.

Kaj lahko storim, če osebne številke PIN za kartico po pošti nisem prejel oziroma sem jo pozabil?

V takih primerih je treba naročiti novo osebno številko (PIN) za kartico, in sicer to lahko naredite v kateri koli poslovalnici SKB osebno, po faksu ali po e-pošti.

Ali lahko spremenim osebno številko (PIN)?

Da. Vsi imetniki SKB kartic lahko svojo osebno številko (PIN) hitro spremenijo na vseh bankomatih SKB.

Kako mi zagotavljate, da bodo moji nakupi ali plačila s kartico preko spleta varni?

3-D Secure je varnostni standard, ki služi izboljšanju zaščite imetnikov kartic pri izvajanju spletnih kartičnih plačil in tako zmanjšanju tveganja nepooblaščene uporabe kartic s strani tretje osebe.

Prednosti, ki jih zagotavlja 3-D Secure:

  • višja stopnja varnosti pri spletnih nakupih,
  • nadzor nad nedovoljeno uporabo kartice,
  • povečanje zaupanja in zaščite uporabnikov kartic in trgovcev,
  • dodatno preverjanje pristnosti imetnika,
  • uporaba dvofaktorskega potrjevanja spletnih kartičnih plačil.

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. 

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).

Kam se lahko pri kakršnih koli težavah s kartico obrnem 24 ur na dan, ne glede na to, kje se nahajam?

Storitve globalne servisne pomoči (GCAS) so dostopne 24 ur na dan po vsem svetu, v primerih, kot so: preklic kartice s časovnim zamikom ob izgubi, kraji ali zlorabi kartice, hitra pridobitev nadomestne kartice, hitra pridobitev gotovine v nujnih primerih, poizvedovalne storitve.

Globalna servisna pomoč (Global Customer Assistance Service – GCAS) zagotavlja hitrejši preklic ob izgubi, kraji ali zlorabi zlate VISA Prestige kartice. Omogoča vam tudi hitro pridobitev nadomestne kartice, v nujnih primerih pa tudi potrebne gotovine.

Kakršne koli težave z vašo zlato VISA Prestige kartico boste kjer koli in kadar koli uredili z enim samim klicem na eno od brezplačnih telefonskih številk sistema GCAS. Globalna mreža servisne pomoči zagotavlja sporazumevanje v več jezikih. Priporočamo, da imate na potovanju s seboj telefonske številke brezplačne pomoči za območje, na katerega se odpravljate.

Nadomestna začasna kartica

Po potrebi vam sistem brezplačno zagotovi nadomestno začasno kartico v enem delovnem dnevu, kartico pa lahko prevzamete na enem izmed okoli tisoč nujnih servisnih mest po vsem svetu. Nadomestno kartico lahko zahtevate hkrati s prijavo izgube ali kraje kartice na brezplačni splošni telefonski pomoči.

Nujna odobritev gotovine

GCAS vam v soglasju z matično banko prav tako odobri znesek nujne gotovine, ki lahko znaša tudi do pet tisoč ameriških dolarjev in ki jo prevzamete na dogovorjeni način.

Poizvedovalne storitve

GCAS vam na brezplačnih telefonskih številkah zagotavlja tudi odgovore na različna vprašanja, kot so na primer informacije o najbližjih bankomatih, na katerih lahko z zlato VISA Prestige kartico dvigujete gotovino.

Pomembno

Storitev je brezplačna v primeru klica iz lokalnega omrežja na številko, ki velja za državo, v kateri se nahajate. Mobilni operaterji oz. ponudniki hotelskih linij lahko storitev klica zaračunajo.

Seznam brezplačnih telefonskih številk s podrobnejšimi informacijami se nahaja na naslovu (https://www.visaeurope.com/lost-your-card).

Če države, v kateri se nahajate, ni na seznamu storitev Brezplačne telefonske pomoči GCAS, oz. ne morete vzpostaviti povezave, lahko iz lokalnega omrežja opravite klic na stroške klicanega (t.i. collect call) na tel. št.: +1 303-967-1096

Mobilni operaterji storitve običajno ne podpirajo oz. jo zaračunajo, kar ni v pristojnosti banke oz. kartične sheme.

Kaj vse mi prinaša brezstično poslovanje in kako zelo varno je?

Brezstično plačevanje je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS-terminalom. Znak za brezstičnost je dobro viden na POS terminalu. SKB kartica, ki omogoča brezstično plačevanje, je opremljena z enakim znakom.

Brezstično plačevanje - hitro, brez dotika in varno:

  • Ponavadi vsakodnevna plačila manjših vrednosti plačujemo z gotovino. Ne iščite več drobiža – uporabite svojo brezstično kartico, ki jo samo približate POS-terminalu. Brez dotika in vnosa osebne številke (PIN).
  • Večino plačil do 25 EUR boste s kartico lahko opravili brezstično in brez vnosa osebne številke (PIN). Plačila zneskov nad 25 EUR je treba potrditi z vnosom osebne številke (PIN).
  • Naključno branje (skeniranje) podatkov s kartice s strani nepooblaščenih oseb ni mogoče, saj je varnost te tehnologije primerljiva s čipno tehnologijo ali celo boljša.
  • Brez strahu. Ni mogoče, da bi imeli kartico v žepu, šli mimo POS-terminala in nevede opravili plačilo. POS-terminal na ta način kartice ne zazna.
  • Če POS-terminalu približate denarnico z več brezstičnimi karticami, ta zavrne izvedbo plačila. Kartico morate vedno samostojno približati POS-terminalu.

Plačilo DO 25 EUR - brezstično in brez vnosa osebne številke

Kartico približate znaku na POS-terminalu in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.

Plačilo NAD 25 EUR - brezstično in z vnosom osebne številke

Kartico približate znaku na POS-terminalu, vtipkate osebno številko (PIN) in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.

Pomembno ob zamenjavi kartice:

  • Z novo kartico lahko brezstično plačujete šele po prvi izvedeni stični transakciji (npr. plačilo na POS-terminalu z uporabo osebne številke (PIN), vpogled v stanje na bankomatu ...)

Kako mi varnostni SMS zagotavlja večjo preglednost in nadzor nad kartičnim poslovanjem?

Varnostni SMS vas obvesti o dvigu gotovine na bankomatu, nakupu na prodajnem mestu, nakupu prek spleta in telefona. Tako ste takoj obveščeni o vsaki transakciji, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo kreditno oziroma plačilno bančno kartico.

Prednosti:

  • Večji nadzor in boljša preglednost poslovanja s kartico,
  • višja stopnja varnosti pri nakupih in dvigih na bankomatih,
  • nadzor nad nedovoljeno uporabo kartice in s tem preprečevanje večjih finančnih izgub ob zlorabi kartic,
  • možnost takojšnjega ukrepanja v primeru nepooblaščene uporabe kartice;.
  • boljši nadzor nad osebnimi financami;,
  • spremljanje opravljenih transakcij v realnem času, takoj ko se izvršijo;,
  • sporočilo dobite za transakcije, opravljene doma in v tujini.


Kako naročite Varnostni SMS?

Varnostni SMS naročite z vlogo prek spletne banke PRO SKB NET ali v katerikoli poslovalnici SKB. Izberete lahko, kdaj želite prejeti SMS obvestilo o uporabi kartice.

 

Storitev 1 V Sloveniji V tujini
Dvig na bankomatu vsak dvig vsak dvig
Nakup prek POS-terminala vsak nakup vsak nakup
Nakup prek spleta/telefona vsak nakup vsak nakup
Storno nakupa vsak nakup

vsak nakup

Storitev 2 V Sloveniji V tujini
Dvig na bankomatu nad 30 EUR nad 30 EUR
Nakup prek POS-terminala nad 30 EUR nad 30 EUR
Nakup prek spleta/telefona vsak nakup vsak nakup
Storno nakupa vsak nakup vsak nakup

Z Varnostnim SMS-om prejmete naslednje informacije:

  • vrsta transakcije,
  • datum in ura transakcije,
  • zadnje 4 številke kartice,
  • znesek transakcije,
  • prodajno mesto, kjer je bila izvršena transakcija.


V sporočilu so vedno izpisane tudi ključne informacije in telefonska številka, ki jo pokličete ob sumu zlorabe svoje kartice.

Kaj vse obsega Zavarovanje kartic plus?

Zavarovanje kartic plus je namenjeno polnoletnim imetnikom osebnega računa pri SKB in vsem imetnikom kartic SKB ter osebam, ki so pooblaščene na osebnem računu, odprtem pri SKB.

  • vključuje zavarovanje v primeru zlorabe izgubljenih ali ukradenih plačilnih in kreditnih kartic SKB
  • zavarovani so tudi osebni predmeti (ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon – povrnitev stroškov telefonskih klicev)
  • nizka cena glede na obseg zavarovanja
  • zavarovanje velja v Sloveniji in tujini
    Preberite več

Kako deluje poplačilo kreditne kartice v MOJ@SKB?

Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).

V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:

  • najkasneje naslednji delovni dan se za znesek poplačila sprosti porabljen kartični limit, na kar vas bo opomnilo tudi opozorilo v pojavnem oknu.

    Opozorilo
  • Na dan poravnave se izvede direktna obremenitev na osebnem računu za znesek poravnave,
  • posledično ima stranka na dan poravnave na kartičnem računu preplačilo v znesku predčasnega poplačila. Na to vas opozori tudi obvestilo v pojavnem oknu, ki se pojavi v obdobju med izdelavo izpiska in datumom obremenitve.

Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.

Prikaži vse