Kartice

Preprosto in udobno brezgotovinsko plačevanje

Vodenje

Natančen in preprost pregled

porabe sredstev podjetja in pregleden mesečni izpisek porabe na karticah

Nadzor

Vsak uporabnik kartice ima svoje limite

za bankomat, POS-terminal in spletne nakupe

Plačilo obveznosti

Izberete termin za plačilo obveznosti

z direktno obremenitvijo (8., 18. ali 28. dan v mesecu)

ZNAČILNOSTI POSLOVNE MASTERCARD KARTICE

Imetniki poslovne Mastercard kartice negotovinsko poravnavajo svoje službene obveznosti, podjetje pa ima boljši pregled nad stroški, ki nastanejo z uporabo kartice.

Dodatno vam ponujamo:

Izberite tudi druge bančne storitve, ki bodo še dodatno poskrbele za varnost vašega bančnega poslovanja in lažji nadzor nad porabo na kartičnem računu.

Imetniki poslovne Mastercard kartice imajo zavarovano:

  • višje zavarovalne vsote
  • inovativni zavarovalni paketi
  • dodatna varnost za imetnike poslovnih SKB plačilnih kartic
  • brezplačno zavarovanje za primer nezgodne smrti
  • zdravstvena pomoč na potovanjih za vse imetnike kartic

VEČ O ZAVAROVANJU IMETNIKOV KARTIC

Zavarovanje poslovnih kartic plus

Zavarovanje poslovnih kartic plus je namenjeno polnoletnim imetnikom osebnega računa pri SKB in vsem imetnikom kartic SKB ter osebam, ki so pooblaščene na osebnem računu, odprtem pri SKB.

  • vključuje zavarovanje v primeru zlorabe izgubljenih ali ukradenih plačilnih in kreditnih kartic SKB
  • zavarovani so tudi osebni predmeti (ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon – povrnitev stroškov telefonskih klicev)
  • nizka cena glede na obseg zavarovanja
  • zavarovanje velja v Sloveniji in tujini

VEČ O ZAVAROVANJU POSLOVNIH KARTIC PLUS

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke.:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek s svetovalcem

Skrbnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Pogosta vprašanja

Kaj vse obsega Zavarovanje kartic plus?

Zavarovanje kartic plus je namenjeno polnoletnim imetnikom osebnega računa pri SKB in vsem imetnikom kartic SKB ter osebam, ki so pooblaščene na osebnem računu, odprtem pri SKB.

  • vključuje zavarovanje v primeru zlorabe izgubljenih ali ukradenih plačilnih in kreditnih kartic SKB
  • zavarovani so tudi osebni predmeti (ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon – povrnitev stroškov telefonskih klicev)
  • nizka cena glede na obseg zavarovanja
  • zavarovanje velja v Sloveniji in tujini
    Preberite več

Kako mi varnostni SMS zagotavlja večjo preglednost in nadzor nad kartičnim poslovanjem?

Varnostni SMS vas obvesti o dvigu gotovine na bankomatu, nakupu na prodajnem mestu, nakupu prek spleta in telefona. Tako ste takoj obveščeni o vsaki transakciji, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo kreditno oziroma plačilno bančno kartico.

Prednosti:

  • Večji nadzor in boljša preglednost poslovanja s kartico,
  • višja stopnja varnosti pri nakupih in dvigih na bankomatih,
  • nadzor nad nedovoljeno uporabo kartice in s tem preprečevanje večjih finančnih izgub ob zlorabi kartic,
  • možnost takojšnjega ukrepanja v primeru nepooblaščene uporabe kartice;.
  • boljši nadzor nad osebnimi financami;,
  • spremljanje opravljenih transakcij v realnem času, takoj ko se izvršijo;,
  • sporočilo dobite za transakcije, opravljene doma in v tujini.


Kako naročite Varnostni SMS?

Varnostni SMS naročite z vlogo prek spletne banke PRO SKB NET ali v katerikoli poslovalnici SKB. Izberete lahko, kdaj želite prejeti SMS obvestilo o uporabi kartice.

 

Storitev 1 V Sloveniji V tujini
Dvig na bankomatu vsak dvig vsak dvig
Nakup prek POS-terminala vsak nakup vsak nakup
Nakup prek spleta/telefona vsak nakup vsak nakup
Storno nakupa vsak nakup

vsak nakup

Storitev 2 V Sloveniji V tujini
Dvig na bankomatu nad 30 EUR nad 30 EUR
Nakup prek POS-terminala nad 30 EUR nad 30 EUR
Nakup prek spleta/telefona vsak nakup vsak nakup
Storno nakupa vsak nakup vsak nakup

Z Varnostnim SMS-om prejmete naslednje informacije:

  • vrsta transakcije,
  • datum in ura transakcije,
  • zadnje 4 številke kartice,
  • znesek transakcije,
  • prodajno mesto, kjer je bila izvršena transakcija.


V sporočilu so vedno izpisane tudi ključne informacije in telefonska številka, ki jo pokličete ob sumu zlorabe svoje kartice.

Kaj vse mi prinaša brezstično poslovanje in kako zelo varno je?

Brezstično plačevanje je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS-terminalom. Znak za brezstičnost je dobro viden na POS terminalu. SKB kartica, ki omogoča brezstično plačevanje, je opremljena z enakim znakom.

Nekateri POS-terminali omogočajo brezstično plačevanje le z določenimi karticami (npr. z MasterCard kartico).

Brezstično plačevanje - hitro, brez dotika in varno:

  • Ponavadi vsakodnevna plačila manjših vrednosti (npr. nakup kave, časopisa, sladoleda) plačujemo z gotovino. Ne brskajte več drobiža – uporabite svojo brezstično kartico, ki jo samo približate POS-terminalu. Brez dotika in vnosa osebne številke (PIN).
  • Večino plačil do 15 EUR boste z novo kartico lahko opravili brezstično in brez vnosa osebne številke (PIN). Plačila zneskov nad 15 EUR je treba potrditi z vnosom osebne številke (PIN).
  • Naključno branje (skeniranje) podatkov s kartice s strani nepooblaščenih oseb ni mogoče, saj je varnost te tehnologije primerljiva s čipno tehnologijo ali celo boljša.
  • Brez strahu. Ni mogoče, da bi imeli kartico v žepu, šli mimo POS-terminala in nevede opravili plačilo. POS-terminal na ta način kartice ne zazna.
  • Če POS-terminalu približate denarnico z več brezstičnimi karticami, ta zavrne izvedbo plačila. Kartico morate vedno samostojno približati POS-terminalu.


Plačilo DO 15 EUR - brezstično in brez vnosa osebne številke

Kartico približate znaku na POS-terminalu in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.

Plačilo NAD 15 EUR - brezstično in z vnosom osebne številke

Kartico približate znaku na POS-terminalu, vtipkate osebno številko (PIN) in počakate na zvočni in/ali svetlobni signal. Po opravljenem plačilu vzamete potrdilo o plačilu.

Pomembno ob zamenjavi kartice:

  • Vaša nova kartica je že veljavna, uporabljati jo lahko začnete po prejemu osebne številke (PIN).
  • Osebno številko (PIN) lahko spremenite na vseh bankomatih SKB.
  • Z novo kartico lahko brezstično plačujete šele po prvi izvedeni stični transkaciji (npr. plačilo na POS-terminalu z uporabo osebne številke (PIN), vpogled v stanje na bankomatu ...)
  • Dosedanja kartica preneha delovati najpozneje konec naslednjega meseca po prejemu nove kartice, lahko pa tudi prej, odvisno od datuma poteka veljavnosti dosedanje kartice.


V obdobju zamenjave kartice boste:

  • prejeli dva izpiska (papirnata ali prek spletne banke SKB NET) za vsako kartico, kjer bodo razvidne opravljene transakcije, imeli v spletni banki SKB NET ločeno prikazane transakcije za obe kartici.



 

Kam se lahko pri kakršnih koli težavah s kartico obrnem 24 ur na dan, ne glede na to, kje se nahajam?

Storitve globalne servisne pomoči (GCAS) so dostopne 24 ur na dan po vsem svetu, v primerih, kot so: preklic kartice s časovnim zamikom ob izgubi, kraji ali zlorabi kartice, hitra pridobitev nadomestne kartice, hitra pridobitev gotovine v nujnih primerih, poizvedovalne storitve.

Globalna servisna pomoč (Global Customer Assistance Service – GCAS) zagotavlja hitrejši preklic ob izgubi, kraji ali zlorabi zlate VISA Prestige kartice. Omogoča vam tudi hitro pridobitev nadomestne kartice, v nujnih primerih pa tudi potrebne gotovine.

Kakršne koli težave z vašo zlato VISA Prestige kartico boste kjer koli in kadar koli uredili z enim samim klicem na eno od brezplačnih telefonskih številk sistema GCAS. Globalna mreža servisne pomoči zagotavlja sporazumevanje v več jezikih. Priporočamo, da imate na potovanju s seboj telefonske številke brezplačne pomoči za območje, na katerega se odpravljate.

Nadomestna začasna kartica

Po potrebi vam sistem brezplačno zagotovi nadomestno začasno kartico v enem delovnem dnevu, kartico pa lahko prevzamete na enem izmed okoli tisoč nujnih servisnih mest po vsem svetu. Nadomestno kartico lahko zahtevate hkrati s prijavo izgube ali kraje kartice na brezplačni splošni telefonski pomoči.

Nujna odobritev gotovine

GCAS vam v soglasju z matično banko prav tako odobri znesek nujne gotovine, ki lahko znaša tudi do pet tisoč ameriških dolarjev in ki jo prevzamete na dogovorjeni način.

Poizvedovalne storitve

GCAS vam na brezplačnih telefonskih številkah zagotavlja tudi odgovore na različna vprašanja, kot so na primer informacije o najbližjih bankomatih, na katerih lahko z zlato VISA Prestige kartico dvigujete gotovino.

Pomembno

Storitev je brezplačna v primeru klica iz lokalnega omrežja na številko, ki velja za državo, v kateri se nahajate. Mobilni operaterji oz. ponudniki hotelskih linij lahko storitev klica zaračunajo.

Seznam brezplačnih telefonskih številk s podrobnejšimi informacijami se nahaja na naslovu (https://www.visaeurope.com/lost-your-card).

Če države, v kateri se nahajate, ni na seznamu storitev Brezplačne telefonske pomoči GCAS, oz. ne morete vzpostaviti povezave, lahko iz lokalnega omrežja opravite klic na stroške klicanega (t.i. collect call) na tel. št.: +1 303-967-1096

Mobilni operaterji storitve običajno ne podpirajo oz. jo zaračunajo, kar ni v pristojnosti banke oz. kartične sheme.

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

  • Imetniki SKB VISA debetnih kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 90
  • Imetniki SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 430 26 62 ali (01) 471 50 80
  • Imetniki brezstičnih SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 92

Pokličete lahko 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj kode PIN in kartice. Prav tako svetujemo, da si nekam (npr. v svoj mobilni telefon, beležnico) shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. Prav tako svetujemo, da si shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica in mobilni telefon (povrnitev stroškov telefonskih klicev).

Kako mi zagotavljate, da bodo moji nakupi ali plačila s kartico preko spleta varni?

Storitev 3-D Secure omogoča preprosto in varno plačevanje v spletnih trgovinah z uporabo enkratnega gesla, ki ga stranka prejme prek SMS na svoj mobilni telefon. Podpirata ga VISA s Verified by VISA in Mastercard s MasterCard® SecureCode™.

Spletne trgovine, ki omogočajo varnejše plačevanje, so označene z logotipoma Verified by VISA in MasterCard® SecureCode™.

Prednosti, ki jih zagotavlja 3-D Secure:

  • višja stopnja varnosti pri spletnih nakupih,
  • nadzor nad nedovoljeno uporabo kartice,
  • povečanje zaupanja in zaščite uporabnikov kartic in trgovcev,
  • dodatno preverjanje pristnosti imetnika,
  • uporaba osebnega sporočila in enkratnega gesla.

Aktivacija

Aktivacijo storitve 3-D Secure izvedete ob prvem spletnem nakupu na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3-D Secure.

Postopek je povsem preprost. Potrditi morate Pogoje uporabe, določiti osebno sporočilo in preveriti pravilnosti prikazane mobilne telefonske številke za prejemanje enkratnega gesla prek SMS. Če je prikazana številka mobilnega telefona, ki jo ima banka v svoji evidenci, nepravilna oziroma je banka sploh nima, vas prosimo, da številko mobilnega telefona sporočite osebno v poslovalnici SKB ali prek elektronske banke.

Osebno sporočilo

Osebno sporočilo je dodatni varnostni element, namenjen preverjanju verodostojnosti spletne strani in zagotavljanju dodatne varnosti pri spletnem nakupovanju. Osebno sporočilo preprečuje, da bi vas spletni goljufi speljali na ponarejeno spletno stran.

Ustvarite ga sami v postopku aktiviranja storitve 3-D Secure. Ob vsakem spletnem nakupu preverite, ali je osebno sporočilo enako tistemu, ki ste ga ustvarili ob aktivaciji. Če sporočilo ni enako, ne vpisujte zahtevanih podatkov, temveč takoj zaprite spletni brskalnik, saj obstaja verjetnost, da je prikazana spletna stran ponarejena.

Kako poteka nakup s 3-D Secure po aktivaciji?

Če ste že aktivirali storitev 3-D Secure za plačevanje na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3-D Secure, za način plačila izberite “plačilna kartica” in vpišite zahtevane kartične podatke. Po potrditvi vpisanih podatkov se bo odprlo novo okno, v katerem bo zahtevan vpis enkratnega gesla, ki ga prejmete prek SMS. Geslo vpišete le, če se vam na ekranu, ki zahteva vpis gesla, izpiše vaše pravilno lastno osebno sporočilo. Če bo vpisano geslo pravilno, bo transakcija potrjena in plačilo izvedeno.

Ali lahko spremenim osebno številko (PIN)?

Da. Vsi imetniki SKB kartic lahko svojo osebno številko (PIN) hitro spremenijo na vseh bankomatih SKB.

Kaj lahko storim, če osebne številke PIN za kartico po pošti nisem prejel oziroma sem jo pozabil?

V takih primerih je treba naročiti novo osebno številko (PIN) za kartico, in sicer to lahko naredite v kateri koli poslovalnici SKB osebno, po faksu ali po e-pošti.

Ali lahko spremenim dan direktne obremenitve za poravnavanje obveznosti?

Da. Spremembo dneva direktne obremenitve lahko uredite pri osebnem bančniku v poslovalnici ), prek SKB NET-a ali SKB TEL–a.

Kaj je storitev 3D-Secure?

3D-Secure je mednarodni varnostni standard, ki omogoča preprosto in varno plačevanje v spletnih trgovinah. Podpirata ga Visa kot storitev Verified by Visa in Mastercard kot storitev Mastercard SecureCode.

Kaj je Info SMS?

Zagotovite si boljšo preglednost poslovanja na osebnem računu ter
povsem enostaven nadzor nad varčevanji, prekoračitvami in depoziti!

Info SMS naročite popolnoma preprosto v kateri koli poslovalnici SKB. Potrebujete le osebni dokument in telefonsko številko, na katero

želite prejemati Info SMS. Za sestanek z osebnim bančnikom se dogovorite prek

SKB TEL-a po telefonski številki: (01) 471 55 55.

Info SMS vas obvešča o:

  • stanju in prilivih na računu,
  • zapadlosti prekoračitve in depozita,
  • 90 % doseženega zneska prekoračitve,
  • zaključku varčevanja.

Izbirate lahko med tremi paketi obvestil:

 Veliki Info SMS zagotavlja obvestila o:

  • stanju na računu,
  • prilivih na računu,
  • zapadlih depozitih,
  • zapadlih prekoračitvah,
  • doseženem 90 % zneska prekoračitve,
  • zaključku varčevanja.

 
Mali SMS vas bo obvestil o:

  • prilivih na računu,
  • zapadlih depozitih,
  • zapadlih prekoračitvah,
  • zaklučku varčevanja.


Info SMS po izbiri
vključuje vsa obvestila, a se sami odločate, o katerih boste obveščeni.

Kdo lahko uporablja storitev 3-D Secure?

Storitev 3D-Secure lahko uporablja vsak imetnik SKB Visa in Mastercard kartic.

Katere prednosti prinaša storitev 3-D Secure?

Storitev 3-D Secure prinaša spletnim nakupom s karticami višjo stopnjo varnosti, saj pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice na podlagi enkratnega gesla, ki ga imetnik prejme prek SMS na svoj mobilni telefon.

Uporaba storitve 3-D Secure je za vse imetnike SKB kartic brezplačna.

Kaj moram storiti za uporabo storitve 3-D Secure?

Če želite uporabljati storitev 3-D Secure, morate banki sporočiti številko vašega mobilnega telefona za pošiljanje enkratnih gesel za avtentikacijo. Po vsej verjetnosti ste jo sporočili že ob odpiranju računa. Aktivacija storitve ni več potrebna, ravno tako  ni potrebno nameščati nove strojne in programske opreme.

Kje lahko uporabljam storitev 3-D Secure?

Storitev 3-D Secure lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njeno uporabo. Spletne trgovine prepoznate po logotipih.

  

Kako storitev 3-D Secure deluje?

Storitev 3-D Secure ob aktivaciji in kasnejši vsakokratni uporabi na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3-D Secure preveri pristnost imetnika kartice. To poteka tako, da se vsakokrat preverijo vneseni podatki v pojavnih oknih s podatki, ki se hranijo na varnem strežniku. Avtentikacija  bo uspešna zgolj v primeru pravilno vnesenih podatkov. Vsi vaši podatki se po medmrežju varno pošiljajo v šifrirani obliki in do njih ne morejo dostopati nepooblaščene osebe.

Kako poteka nakup z uporabo storitve 3-D Secure?

Na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo 3D-Secure, za način plačila izberite “plačilna kartica” in vpišite zahtevane kartične podatke. Po potrditvi vpisanih podatkov se bo odprlo novo okno, v katerem bo zahtevan vpis enkratnega gesla, ki ga prejmete prek SMS. Če bo vpisano geslo pravilno, bo transakcija potrjena in plačilo izvedeno.

Podrobnejši opis korakov za aktivacijo in nadaljnjo uporabo storitve 3-D Secure za vašo Visa in Mastercard kartico si lahko preberete v dokumentih:  

  • Navodila za uporabo Verified by Visa   
  • Navodila za uporabo Mastercard® SecureCode™.

Kaj če je prikazana številka mobilnega telefona, na katero naj bi prek SMS prejel enkratno geslo, neustrezna ali manjkajoča?

Če je prikazana številka mobilnega telefona, ki jo ima banka v svoji evidenci, nepravilna oziroma je banka sploh nima, postopek nakupa prekinite. Prosimo vas, da ustrezno številko mobilnega telefona sporočite osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke

Kaj se zgodi, če vpišem nepravilno enkratno geslo?

V primeru vpisa nepravilnega enkratnega gesla sistem zahteva ponovitev vpisa. Če vpišete geslo nepravilno več kot trikrat, se postopek nakupa prekine in ga je potrebno ponoviti.

Ali lahko uporabljam storitev 3-D Secure na kateremkoli računalniku?

Ena največjih prednosti storitve 3-D Secure je, da jo lahko brez dodatnih posegov ali nastavitev uporabljate na kateremkoli računalniku z internetno povezavo in naloženim spletnim brskalnikom. Pri nakupih na javnih računalnikih morate biti še posebej pozorni na varnost in zasebnost, saj so prav ti velikokrat tarča goljufov, ki želijo pridobiti podatke s plačilnih kartic.

Kaj se zgodi, če zaradi izgube, kraje, spremembe imena in podobnega prekličem obstoječo kartico ter naročim novo?

Za novo izdano kartico sporočite banki osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke številko vašega mobilnega telefona za pošiljanje enkratnih gesel za avtentikacijo.

GLOBALNA SERVISNA POMOČ - VISA

Storitve globalne servisne pomoči so dostopne 24 ur na dan po vsem svetu.

Zagotavlja vam hitrejši preklic ob izgubi, kraji ali zlorabi Zlate Visa kartice. Omogoča hitro pridobitev nadomestne kartice, v nujnih primerih pa tudi potrebno gotovino. Kakršne koli težave z vašo Zlato Visa kartico boste kjer koli in kadar koli uredili z enim samim klicem na eno od brezplačnih telefonskih številk sistema GCAS.

Seznam brezplačnih telefonskih številk s podrobnejšimi informacijami https://www.visaeurope.com/lost-your-card

GLOBALNA SERVISNA POMOČ - MASTERCARD

Ta vam 24 ur na dan zagotavlja pomoč ob izgubljeni ali ukradeni kartici, nujni nadomestitvi kartice ali predujmih gotovine, iskanju bankomata, dostopu do informacij v zvezi z računom ter dostopu do vseh prednosti, povezanih z vašo kartico. Seznam telefonskih številk v državah, v katere se odpravljate oz. za državo, v kateri ste, je vselej dostopen na spletni strani www.mastercard.com

Prikaži vse

Dokumentacija