O SKB banki
Poslanstvo SKB banke je graditi in vzdrževati odnose, ki temeljijo na zaupanju in spoštovanju vseh posameznikov. Interese naših strank, zaposlenih, dobaviteljev, vlagateljev in drugih poslovnih partnerjev lahko varujemo le tako, da ravnamo v skladu s sprejetimi etičnimi normami in veljavno zakonodajo, zato vsakodnevno skrbimo za regulativno skladnost poslovanja ter s tem zagotavljamo obvladovanje tveganj v skladu z veljavnim zakonskim okvirom.
Politika skladnosti povzema načela v zvezi s skladnostjo poslovanja banke ter določa glavno usmeritev neodvisne aktivnosti skladnosti.
Ker SKB banka od vseh zaposlenih pričakuje, da ravnajo v skladu z našimi visokimi etičnimi standardi, smo sprejeli pravila etičnega ravnanja in protikorupcijsko politiko, ki sta pripravljena z namenom zaščititi zaposlene, stranke, dobavitelje in ostale poslovne partnerje pred tveganji, ki izhajajo iz kršitev neizvajanja in nespoštovanja internih predpisov ali veljavne zakonodaje.
Tako banka kot zaposleni v imenu banke ne zagotavljamo finančne ali nefinančne podpore političnim strankam, organizacijam, njihovim članom ali predstavnikom.
Sistem obveščanja o nepravilnostih je vzpostavljen z namenom zagotavljanja skladnosti poslovanja banke. Namenjen je poročanju o možnih ali dejanskih kršitvah predpisov in internih aktov banke, ki jih povzročijo bančni delavci ali banka, ali drugih dejanjih, ki so lahko sporna z vidika etičnosti ali zakonitosti.
V primeru, ko zaznate kakršnokoli kršitev Etičnega kodeksa ali drugih predpisov imate pravico na to tudi opozoriti!
Poročila o nepravilnostih se lahko predložijo:
Če se poročilo o nepravilnostih nanaša na ravnanje zaposlenih v Sektorju skladnost poslovanja ali zaposlenih v Sektorju notranje revidiranje, se poročilo lahko odda:
Posameznik, ki opozori na nepravilnost, bo zaščiten pred diskriminacijo in nepravično obravnavo, podatki pa bodo obravnavani z najvišjo stopnjo zaupnosti. Identiteta prijavitelja se skladno Zakonom o zaščiti prijaviteljev ne sme razkriti. Prijava se lahko poda tudi anonimno.
Če menite, da notranje prijave ni mogoče učinkovito obravnavati oziroma da ste lahko deležni povračilnih ukrepov, lahko podate zunanjo prijavo Banki Slovenije, kot to določa 14. člen Zakona o zaščiti prijaviteljev.
Pravilnik poročanja nepravilnosti pdf, 257 kB
Pri zagotavljanju skladnosti z vsakokrat veljavno zakonodajo s področja preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma ter skladnosti z omejevalnimi ukrepi, je ključnega pomena dosledno upoštevanje načela – Poznaj svojo stranko (angl. KYC - Know Your Client). Politika sprejemljivosti strank služi kot usmeritev za celotno SKB skupino za sklepanje poslovnih razmerij s strankami in opredeljuje pogoje za prekinitev že obstoječih poslovnih razmerij.
Politika sprejemljivosti strank pdf, 277 kB
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da omogočimo delovanje vtičnikov socialnih omrežij Facebook, Google+, Twitter in drugih, oziroma nam dovoljujete raziskovanje vaše uporabe naših spletnih mest oziroma vašega siceršnjega brskanja po spletu.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja. SKB si (kot drugi oglaševalci) prizadeva oglaševati kakovostno in na uporabnika naravnano vsebino, ter bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o zavarovalnih produktih oziroma tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes - nastavitve tega piškotka veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev Facebook, Instagram, Google in drugih, ter preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjem in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.