Digitalno bančništvo
Za udobno poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Ker se svet nikoli ne ustavi.
Enostavno plačujte in opravljajte druge bančne storitve kjerkoli, v vsakem trenutku, tudi ko je banka zaprta.
Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.
Mobilno banko ves čas nadgrajujemo z razvojem novih, zanimivih in uporabnih funkcionalnosti. Z njimi bo uporabniška izkušnja še boljša in v koraku s časom.
Čisto enostavno - fotografirajte QR kodo na položnici,
nato pa v mobilni aplikaciji preprosto potrdite plačilo in plačilo je zaključeno.
POTRJEVANJE SPLETNIH PLAČIL
Z mobilno banko je omogočena močna avtentikacija, ki zagotavlja večjo zaščito potrošnikov in s tem varnejše spletno nakupovanje.
POTRDILO O PLAČILU
Možnost izvoza potrdila o plačilu v PDF formatu.
POPLAČILO OBVEZNOSTI NA KREDITNI KARTICI
Hitro poplačilo obveznosti na kreditni kartici pred datumom bremenitve osebnega računa.
PLAČILO V PRIHODNOSTI
Nastavite plačilo na poljuben datum v prihodnosti.
BREZPLAČNI PRENOSI SREDSTEV
Prenosi med osebnimi računi, odprtimi pri SKB, so brezplačni.
PLAČILA SEPA TUJINA
Standarden postopek za plačila izven Slovenije, SEPA plačila.
PREGLED PLAČIL V ČAKANJU
Imejte nadzor nad porabo, spremljajte naloge v čakalnici in arhiv plačil.
»PLAČAJ MI«
Posredujte QR kodo z informacijami o svojem računu.
PREDLOGE PLAČIL
Možnost predizpolnjenih predlog plačilnih nalogov.
GENERATOR GESEL ZA VSTOP V SPLETNO BANKO (SKB NET ali PRO SKB NET)
Je integriran v mobilni banki, zato ne potrebujete posebne varnostne naprave za vstop.
Odprite MOJ@SKB mobilno banko ter pregledujte stanje,
promet in plačila na svojih in pooblaščenih računih.
KONTAKTNI PODATKI
Možnost pregleda in spreminjanja kontaktnih podatkov (mobilna številka in elektronski naslov).
PREGLEDOVANJE STANJA
Na svojih in pooblaščenih osebnih, transakcijskih ter varčevalnih računih.
INFORMACIJE O PAKETU
Informacija o izbranem paketu, pripadajočih produktih in o aktiviranih produktih za vse imetnike paketov MOJ S, MOJ M in MOJ L.
VARNA UPORABA
Podatki mobilne banke niso shranjeni na vaši mobilni napravi.
LIMITI NA ODHODNE TRANSAKCIJE
Omejitev višine plačila z enega računa.
PRENOS SREDSTEV
iz vašega osebnega na vaš varčevalni, drugi osebni ali pooblaščeni račun.
Klik na TRANSAKCIJE vam omogoči pregled plačil,
ki ste jih izvedli s kreditno kartico.
AVTORIZACIJA PLAČIL S POMOČJO BIOMETRIJE
Enostavno in hitro potrdite plačilo s pomočjo prepoznave obraza ali prstnega odtisa.
POTRJEVANJE SPLETNIH PLAČIL
Z mobilno banko je omogočena močna avtentikacija, ki zagotavlja večjo zaščito potrošnikov in s tem varnejše spletno nakupovanje.
UPRAVLJANJE VARNOSTNIH NASTAVITEV KARTIC
Poljubno spreminjajte varnostne nastavitve vaših kartic.
PREGLED TRANSAKCIJ
Na vstopnem ekranu ali prek glavnega menija.
ČAKALNICA
Seznam vseh transakcij, ki bodo zapadle na določen datum.
ZGODOVINA
Prikaz plačil za nazaj.
POSAMEZNA PLAČILA
Datum valute, prejemnik, znesek in ostale podrobnosti plačila.
En klik je dovolj in že so pred vami vse podrobnosti
o stanju vašega kredita.
TAKOJŠEN VPOGLED
V znesek neodplačanega dela kredita in datum zapadlosti.
BLIŽNJICA DO KREDITA
Podatke o kreditu lahko dodate na začetno stran mobilne banke.
PODROBNOSTI O KREDITU
Klik na PODROBNOSTI vam prikaže vse podatke o najemu kredita, številki pogodbe, pogodbeni obrestni meri in datumu podpisa pogodbe.
STATUS KREDITA
Informacije o neodplačanemu delu kredita, razpoložljivemu stanju in znesku zapadlih obveznosti.
Javni del aplikacije, kjer brez vnosa osebne številke (PIN)
najdete koristne informacije.
BANKOMATI IN POSLOVALNICE
Z uporabo zemljevida poiščite najbližje bankomate in poslovalnice.
KONTAKTI
S klikom dobite vse pomembne kontaktne podatke o banki SKB.
DEMO
Preizkusite sami ali pokažite prijateljem uporabnost mobilne banke.
GENERATOR GESEL ZA SPLETNO BANKO
Mobilno banko lahko uporabljate tudi kot generator vstopnih gesel za SKB NET ali PRO SKB NET spletno banko.
HITRI PREGLED
Brez vnosa gesla lahko dostopate do stanja na računu, zadnjih treh transakcij in skupnem znesku v čakalnici.
Hitro in enostavno prek SKB NET spletne banke
ali v katerikoli poslovalnici.
MOJ@SKB mobilna banka zahteva potrditev dovoljenj:
Potrditev dovoljenja je potrebna ob prvi uporabi te funkcije in ko ga uporabnik enkrat potrdi, se mu ne prikazuje več. Če uporabnik določenega dovoljenja ne sprejme, te funkcije ne more uporabljati oz. v primeru prejemanja potisnih sporočil, le-tega ne prejme na mobilni telefon, temveč samo v aplikacijo.
Če bi uporabnik želel naknadno spreminjati dovoljenja, si slednja lahko spremeni v nastavitvah telefona.
Brezhibno delovanje MOJ@SKB mobilne banke zagotavljamo na uradnih in javno objavljenih verzijah operacijskih sistemov:
Zaenkrat je MOJ@SKB mobilna banka na voljo zgolj v spletni trgovini Google Play in App Store.
Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).
V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:
Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.
MOJ@SKB mobilna banka deluje na operacijskih sistemih iOS (iPhone) in Android (Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih).
Uporabniki iPhone telefonov mobilno aplikacijo poiščite v trgovini Apple Store pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.
Uporabniki telefonov Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih telefonov z operacijskim sistemom Android, mobilno aplikacijo poiščete v trgovini Google Play pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.
Po namestitvi aplikacije na telefon, MOJ@SKB mobilno banko aktivirate v poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun.
To najlažje preverite tako, da pogledate, katere znamke je. Znamka je običajno zapisana na sprednji ali zadnji strani telefona:
Če niste prepričani kateri operacijski sistem ima vaš telefon je najboljše, da slednje preverite pri vašem ponudniku mobilnih storitev.
Običajno so največji porabniki prostora na mobilni napravi fotografije, video posnetki in druge aplikacije. Predlagamo, da izbrišete tiste aplikacije, fotografije in videe, ki jih redko ali nikoli ne uporabljate in ne potrebujete.
Po treh napačnih vnosih osebne številke (PIN) se aplikacija začasno zaklene za 30 minut. Po poteku 30 minut lahko ponovno vpišete osebno številko (PIN). Po ponovljenih treh napačnih vnosih se aplikacija ponovno začasno zaklene za 30 minut. Po tretji seriji 3 napačnih vnosov osebne številke PIN se vam bo mobilna banka zaklenila in boste morali ponovno naložiti aplikacijo ter pridobiti nov mobilni žeton.
V primeru treh kombiniranih vnosov PIN številke v mobilno in spletno banko, pri čemer bo zadnji vnos v spletno banko (SKB NET/PRO SKB NET), se vam bosta mobilna in spletna banka zaklenili že po samo treh napačnih vnosih PIN številke.
Za pridobitev novega mobilnega žetona pokličite v Kontaktni center (01) 471 55 55 ali se oglasite osebno v poslovalnici.
Zaradi varnosti aplikacija ne deluje na napravah s t. i. jailbroken (Apple) / rooted (Android) operacijskim sistemom (naprave, ki ne uporabljajo tovarniške različice operacijskega sistema oz. je le ta spremenjen).
MOJ@SKB mobilna banka je varna.
Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.
Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:
V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave, pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55.
Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.
MOJ@SKB mobilno banko bomo redno posodabljali z novostmi zato predlagamo, da imate posodobitve nastavljene na samodejno. Tako boste imeli na svojem telefonu vedno zadnjo verzijo mobilne banke.
Nastavitev samodejnega posodabljaja v operacijskem sistemu Android:
Nastavitev samodejnega posodabljanja posamezne aplikacije v operacijskem sistemu Android:
Nastavitev samodejnega posodabljanja v operacijskem sistemu iOS:
MOJ@SKB mobilno banko lahko hitro in enostavno naročite prek SKB NET in PRO SKB NET spletne banke ali v katerikoli poslovalnici.
Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:
Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:
Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.
Sodelavec vam je iz trgovine prinesel malico. Bankomata ni v bližini, nakazilo z mobilno banko pa bo izvršeno z zamikom. S Flikom mu lahko denar vrnete že čez nekaj sekund!
Prijateljica vam je posodila denar, vi pa bi ji ga radi vrnili čim prej. Bankomata ni v bližini, nakazilo prek mobilne banke pa bo izvršeno z zamikom. Uporabite Flik in denar bo na prijateljičinem računu že čez nekaj sekund!
Počitnice so čas za uživanje in brezskrbnost – seveda, če imate tudi »bančno-finančne« stvari ustrezno urejene. Prav te lahko najhitreje uredite v SKB banki – osebno ali prek spleta.
MOJ@SKB je aplikacija za mobilno bančništvo, ki omogoča varen vpogled in urejanje vaših financ ne glede na to, kje se nahajate.
S SKB NET spletno banko in MOJ@SKB mobilno banko imate svoje finance pregledno in varno na dlani ne glede na to, kje se nahajate.
Verjetno ste se že znašli v situaciji, ko ste morali hitro izvesti nakazilo, a ste to storili izven delovnega časa vaše banke. To je v praksi pomenilo, da je transakcija potekla šele naslednji dan ali pa po koncu vikenda. So situacije, ko to ni problematično, obstajajo pa tudi takšne, ko je takojšnje nakazilo nujno. Takrat je Flik aplikacija najboljša rešitev za vas.