PAKET za mlade

Uživam v svoji svobodi. Nimam skrbi in uresničujem svoje želje.

Mesečno vodenje

0 EUR/mesec

za vse, kar vam ponuja Paket za mlade.

Takojšen dostop do banke

Digitalno bančništvo

brezplačna pristopnina in mesečna uporaba.

Ugodnosti in popusti

Varnostni SMS

ob vsaki uporabi Visa debetne kartice.

Katere produkte vključuje paket?

Paket za mlade sledi vašim mladostnim potrebam in vam omogoča številne brezplačne ugodnosti.

Dodatna ponudba

Izkoristi svoj Paket za mlade in si privošči vse tisto, kar ti v življenju najbolj pride prav. Izkoristi svobodo, ki ti jo ponuja paket in zaživi po svoje.

Primerjalnik paketov

Dodajte pakete, ki jih želite primerjati med seboj. Primerjalnik omogoča hiter pregled nad ključnimi lastnostmi.

PAKET za mlade

PAKET za mlade

Dodaj
Dodaj

Flik takojšnja brezplačna nakazila

S Flikom plačujte kadarkoli, kjerkoli:

  • Enostavno - potrebujete le mobilno številko
    ali e-naslov prejemnika.
  • Hitro - denar bo na računu v nekaj sekundah.
    Tudi izven delovnega časa banke.
  • Varno - enako varno kot plačevanje prek
    mobilne ali spletne banke.

Preberite več

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Kako skleniti paket?

Obiščite našo poslovalnico ali pa se kar prek spleta naročite na sestanek s svetovalcem.

Lokacije poslovalnic ali Naročite se na sestanek

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

SKB banka

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del skupine OTP, ene največjih in najstabilnejših bank na področju srednje in vzhodne Evrope.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Pogosta vprašanja

Kaj se zgodi z osebnim računom za mlade, ko imetnik dopolni 27 let ali se zaposli?

Osebam, mlajšim od 27 let, ki niso redno zaposlene, lahko banka odpre Osebni račun za mlade, na katerem vodi EUR in devizna sredstva. Ob sklenitvi delovnega razmerja ali ob dopolnitvi 27. leta starosti uporabnika bo banka preoblikovala Osebni račun za mlade v paketni osebni račun MOJ S paket in začela zaračunavati stroške vodenja računa in drugih storitev skladno s cenikom.

Spremenil sem osebne podatke (sprememba prebivališča, sprememba priimka ipd.). Ali moram te spremembe javiti banki?

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Želim pooblastiti osebo na svojem osebnem računu. Kaj moram storiti?

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Koliko časa imam lahko prekoračitev na osebnem računu?

Prekoračitev (limit) na osebnem računu vam banka odobri za nedoločen čas skladno s poslovno politiko banke.  

Banka redno spremlja poslovno sodelovanje stranke in preverja njeno upravičenost do prekoračitve (limita).

Kakšni so stroški za odobritev prekoračitve na osebnem računu?

Strošek odobritev prekoračitve (limita) oziroma strošek vodenja prekoračitve (limita) se obračuna po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo in je odvisen od vrste osebnega računa.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 213 kB

Kako lahko dobim prekoračitev na osebnem računu?

Odvisno od vrste osebnega računa lahko v banki zaprosite za odobritev prekoračitve (limita).

Prekoračitev lahko sklenete v poslovalnici ali prek elektronske vloge na SKB NET-u. Banka višino prekoračitve odobri skladno s poslovno politiko banke.

 

 

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. 

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).

Kakšni so stroški odprtja in poslovanja z osebnim računom?

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Strošek vodenje osebnega računa je odvisen od vrste osebnega računa in je zapisani v vsakokrat veljavnem ceniku banke. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 213 kB
Prikaži vse