Mesečno vodenje

5 EUR/mesec

za vse, kar vam ponuja MOJ S paket.

Prekoračitev stanja

do to 300 EUR

z brezplačno odobritvijo.

Ugodnosti in popusti

7 brezplačnih transakcij na mesec

prek spleta, direktne bremenitve in trajniki.

Katere produkte vključuje paket?

V MOJ S paket so vključeni produkti in storitve za lažje opravljanje vsakodnevnega bančništva.

Dodatna ponudba

Poleg produktov in storitev, ki so že vključeni v vaš izbrani paket, lahko še sami dodatno poskrbite za višjo varnost in lažji nadzor nad vašimi vsakodnevnimi financami.

Primerjalnik paketov

Dodajte pakete, ki jih želite primerjati med seboj. Primerjalnik omogoča hiter pregled nad ključnimi lastnostmi.

MOJ S PAKET

MOJ S PAKET

Dodaj
Dodaj

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Pogosta vprašanja

Zakaj izbrati paket?

SKB paketi vključujejo najpomembnejše bančne storitve po enotni fiksni ceni. Vsi paketi vključujejo osebni račun in digitalno bančništvo, ki vam omogoča poslovanje na dlani in urejanje financ kjerkoli se nahajate ter komplet brezplačnih plačilnih transakcij.

Na voljo so trije različni paketi za odrasle, med katerimi izberite tistega, ki najbolj odgovarja vašemu življenjskemu stilu ter vašim vsakdanjim finančnim potrebam. Preverite, kateri paket je najprimernejši za vas (link na kalkulator).

Ker se zavedamo, da se potrebe skozi življenje spreminjajo, lahko paket kadarkoli, brezplačno spremenite v kateregakoli izmed paketov v ponudbi.

Komu so paketi namenjeni?

Paketi so namenjeni strankam, ki uporabljajo komplet bančnih storitev za vsakodnevno upravljanje svojih financ. Paketni osebni računi so ugodnejši od posamičnega plačevanja storitev vključenih v paket, saj lahko tako prihranite tudi do več kot 100€ letno.

Paket je na voljo novim in obstoječim domačim fizičnim osebam, ki na osebni račun prejemajo redne prilive.

Kako do paketa?

Za sklenitev paketa se naročite na sestanek v eni izmed SKB poslovalnic, kjer vam bo bančnik predstavil pakete in odgovoril na vsa vaša vprašanja.

Kakšni so stroški paketa?

Za vodenje paketnega osebnega računa plačujete mesečni strošek vodenja, ki zajema vse storitve vključene v posamezni paket, kar poenostavi vaš pregled nad mesečnimi bančnimi stroški. Storitve vključene v paket lahko poljubno aktivirate, ko jih potrebujete, vendar je cena paketa fiksna.

Z odprtjem paketnega osebnega računa nimate nobenih stroškov, prav tako ni stroškov v primeru spremembe paketa. V kolikor želite k paketu dodati še dodatne produkte, ki niso del paketa, se le ti obračunajo skladno s SKB cenikom za prebivalstvo.

Celotni cenik za poslovanje s SKB si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Z dnevnimi finančnimi storitvami lahko enostavno upravljate svoje dnevne finance.

Kako je z obstoječimi strankami, ki uporabljate enega izmed obstoječih samostojnih osebnih računov?

Vsi naši komitenti lahko še naprej uporabljate osebne račune in produkte, ki jih imate.

Priporočamo vam, da preverite nove pakete in tako optimizirate svoje stroške ali pa v okviru obstoječih stroškov pridobite dodatne produkte, ki vam lahko povečajo udobnost poslovanja, npr. nudijo večjo varnost z Varnostnim SMS, svobodo plačevanja s kreditno kartico, ki jo lahko poravnavate z odloženim ali obročnim plačilom ter druge prednosti. Prehod v paket je brezplačen, prav tako lahko obdržite obstoječo višino Prekoračitve stanja na osebnem računu.

Preverite kateri paket vam najbolj ustreza. (link na Kalkulator)

Kaj če paketa ne želim?

Stranke, ki ne želite paketne ponudbe lahko še vedno same izbirate produkte in storitve iz celotne SKB ponudbe. Odločite se lahko za Osebni račun (link na OR), ki je brezplačen, vsako dodatno storitev oz produkt pa plačujete posamično, skladno s SKB cenikom za prebivalstvo. 

Kako do prekoračitve na osebnem računu

V vsakem izmed paketnih osebnih računov je vključena možnost prekoračitve stanja (link na Limit) na osebnem računu. Maksimalna višina brezplačne prekoračitve je odvisna od izbranega paketa. Lahko zaprosite za višjo prekoračitev od tiste v paketu, v tem primeru plačate mesečne stroške vodenja prekoračitve.
Prekoračitev lahko sklenete v poslovalnici ali prek elektronske vloge na SKB NET-u. Banka višino prekoračitve odobri skladno s poslovno politiko banke.

Kaj vse mi omogoča osebni račun?

Osebni račun, s katerim poslujete in nanj prejemate redne mesečne prilive, vam zagotavlja:

  • osebnega bančnika,
  • možnost naročanja na sestanek z osebnim bančnikom v poslovalnici,
  • Visa debetno kartico (odvisno od vrste osebnega računa),
  • možnost pridobitve limita,
  • možnost pridobitve kreditne kartice (Mastercard ali Visa) in
  • možnost uporabe drugih bančnih produktov oziroma storitev (vezava sredstev, direktne obremenitve, trajni nalogi, SKB NET, MOJ@SKB, ...).

Kakšni so stroški odprtja in poslovanja z osebnim računom?

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Za vodenje osebnega računa plačujete mesečni strošek vodenja. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 282 kB

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

  • Imetniki SKB VISA debetnih kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 90
  • Imetniki SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 430 26 62 ali (01) 471 50 80
  • Imetniki brezstičnih SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 92

Pokličete lahko 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj kode PIN in kartice. Prav tako svetujemo, da si nekam (npr. v svoj mobilni telefon, beležnico) shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. Prav tako svetujemo, da si shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica in mobilni telefon (povrnitev stroškov telefonskih klicev).

Kako lahko dobim limit na osebnem računu?

Banka vam odobri redni limit ob prvem rednem prilivu na osebni račun. Višina rednega limita je odvisna od vrste osebnega računa.

Lahko zaprosite za višji, izredni limit. Pridobite ga na podlagi izpolnjene in odobrene vloge za odobritev izrednega limita ali prek elektronske vloge na SKB NET-u.

Kakšni so stroški za odobritev limita na osebnem računu?

Odobritev rednega limita na vašem osebnem računu je brezplačna, stroški odobritve in obnovitve izrednega limita pa se obračunavajo po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 282 kB

Koliko časa imam lahko izredni limit na osebnem računu?

Izredni limit na osebnem računu vam banka odobri za največ 12 mesecev. Če je vaše poslovanje v skladu s pogodbo za izredni limit, vam banka izredni limit avtomatsko obnovi za enak znesek in obdobje, kot v predhodni odobritvi. Za avtomatsko obnovitev izrednega limita ni treba podpisati nove pogodbe.

Banka vam izrednega limita ne odobri, če vaši povprečni redni mesečni prilivi na osebnem računu ne upravičujejo zneska odobrenega limita in če je moteno vaše poslovanje z banko. Prav tako vam banka avtomatsko ne odobri izrednega limita, kadar spreminjate višino in obdobje limita.

Želim pooblastiti osebo na svojem osebnem računu. Kaj moram storiti?

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite SKB TEL (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Spremenil sem osebne podatke (sprememba prebivališča, sprememba priimka ipd.). Ali moram te spremembe javiti banki?

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Prikaži vse