O SKB banki
Začenjamo novo poglavje, ki ga zaznamujeta novo lastništvo banke in nova podoba blagovne znamke, za katero še vedno stojimo bančniki, ki svojim strankam nudimo enako mero strokovnosti, prijaznosti in udobja.
Poslujemo skladno z našimi vrednotami; skupinski duh, odgovornost, inovativnost in predanost. Želimo, da bi se pri nas odlično počutili. Naredili bomo vse, da bomo vzpostavili pristen in iskren odnos ter ustvarili dolgoročno zaupanje in sodelovanje.
Naš cilj je, da z vami razvijamo trajen odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju in iskanju najboljših rešitev. Vedno bomo poiskali najboljšo rešitev za vas, saj je to osnova za spodbudno poslovno okolje in zdrave dolgoročne poslovne odnose. Še naprej bomo razvijali inovativne rešitve in prilagojene produkte za učinkovito in varno finančno poslovanje.
Zavezani smo visokim standardom kakovosti. Nenehno izboljšujemo svoje delo, se izobražujemo in nadgrajujemo svoje znanje, da vedno zagotavljamo bančne storitve na najvišji ravni.
Preudarno vam predlagamo najustreznejše finančne rešitve v pravem trenutku. Z zagotavljanjem različnih bančnih poti si prizadevamo prihraniti vaš čas in vam omogočiti preprost dostop do denarja, storitev ter informacij o ponudbi.
Skrbimo, da so vaši prihranki in osebni podatki pri nas varni. Držimo se dogovorov in jasno komuniciramo. Z iskrenim zanimanjem prisluhnemo vašemu mnenju in željam ter si prizadevamo oboje upoštevati pri delovanju.
Vi ste v središču naše pozornosti, zato vam je na voljo osebni bančnik, ki pozna vaše potrebe in vam zna najbolje svetovati. S prijaznim in strokovnim odnosom do strank se trudimo, da se pri nas vedno počutite dobrodošli.
Svoje ideje, komentarje ali predloge za izboljšanje našega dela nam sporočite prek svojega osebnega bančnika ali spletnega obrazca, lahko pa nas tudi pokličete na (01) 471 55 55.
Naziv: | SKB banka d.d. Ljubljana |
Naslov: | Ajdovščina 4, 1000 Ljubljana |
Kontaktni center: | (01) 471 55 55 |
Faks: | (01) 231 45 49 |
E-naslov: | info@skb.si |
Transakcijski račun SKB d.d.: | 03721-0001000102 |
Identifikacijska številka za DDV: | SI40502368 |
Matična številka SKB d.d.: | 5026237 |
SWIFT (BIC koda): | SKBASI2X |
IBAN: | SI56 0372 1000 1000 102 |
Sodišče, pri katerem je družba SKB d.d. vpisana: |
Okrožno sodišče v Ljubljani |
Številka registrskega vpisa: | 10148300 |
Znesek osnovnega kapitala: | 52.784.176,26 EUR |
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da omogočimo delovanje vtičnikov socialnih omrežij Facebook, Google+, Twitter in drugih, oziroma nam dovoljujete raziskovanje vaše uporabe naših spletnih mest oziroma vašega siceršnjega brskanja po spletu.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja. SKB si (kot drugi oglaševalci) prizadeva oglaševati kakovostno in na uporabnika naravnano vsebino, ter bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o zavarovalnih produktih oziroma tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes - nastavitve tega piškotka veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev Facebook, Instagram, Google in drugih, ter preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjem in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.