Nakupuj in plačuj s Flikom tudi na blagajni!

Zanima me

Uporabno

Plačajte svoj nakup na POS-terminalu s funkcijo NFC ali s skeniranjem QR kode.

Hitro

Preprosto nakazovanje in prejemanje denarja v nekaj sekundah, 24/7 med uporabniki bank v Sloveniji, ki imajo omogočeno storitev Flik.

Enostavno

Za nakazila prek Flika zadostuje že mobilna številka ali e-naslov prejemnika, ki sta spravljena v vašem imeniku telefona.

Varno

Flik omogoča nastavitev limita ali popolno onemogočanje plačil, aplikacija in plačila pa izpolnjujejo varnostne standarde Banke Slovenije in PSD2 EU direktive.


S FLIKOM LAHKO TUDI
PLAČATE SVOJ NAKUP

Mobilna aplikacija Flik Pay omogoča plačevanje na POS-terminalih na prodajnih mestih označenih z nalepko Flik. Prodajalec vam mora za plačilo s Flikom na POS-terminalu ustrezno nastaviti način plačila s QR kodo, ali pa se plačilo izvede z uporabo NFC tehnologije, če telefon to omogoča.

Plačujte s Flikom ter se tako izognite brskanju za gotovino ter kartico!
Enostavno. Hitro. Varno.

 


FLIKAJTE S FLIKOM

Skupaj s prijatelji ste kupili darilo za rojstnodnevno zabavo prijateljice, a svojega deleža še niste prispevali. Bankomata ni v bližini, nakazilo prek mobilne banke pa bo izvršeno z zamikom. Kaj sedaj? 

Uporabite Flik! Tako lahko denar vrnete le v nekaj sekundah, saj lahko flikate 24 ur na dan, 365 dni v letu!

Flikajte
kadarkoli, kjerkoli.

Tudi kadar so banke zaprte.

Za pridobitev in aktivacijo Flika obisk banke ni potreben.
Aplikacijo Flik Pay prenesete iz trgovine Google Play ali Apple Store, vnesete svojo davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki in Flik je pripravljen za uporabo!

PRENESI APLIKACIJO FLIK PAY

POŠLJI

Pri izbiri gumba Pošlji izberite prejemnika nakazila, vnesite želen znesen, dodajte sporočilo in nakazilo je poslano! Nakazila so možna le med fizičnimi osebami.

ZAHTEVAJ

Pri izbiri gumba Zahtevaj izberite prejemnika zahtevka, vnesite želen znesek, dodajte sporočilo in zahtevek je poslan! Zahtevki so možni le med fizičnimi osebami.

BREZ PROVIZIJE

Transakcije med uporabniki Flika so brezplačne.

PREPROSTA PLAČILA

Za plačilo zadostuje mobilna telefonska številka ali e-naslov prejemnika.

SPREMINJANJE LIMITA

Uporabnik lahko sam nastavi želen limit transakcij.

POPOLN NADZOR

Plačila lahko znotraj aplikacije začasno onemogočite s samo enim klikom.

TAKOJŠNJA PLAČILA

Transakcije med uporabniki so izvedene v nekaj sekundah.

AKTIVACIJA

Za aktivacijo Flika obisk banke ni potreben, potrebujete le svojo davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET ali MOJ@SKB.

VARNOST

Aplikacija in plačila izpolnjujejo varnostne standarde Banke Slovenije in PSD2 EU direktive.

Plačujte s Flikom.

Brezstično, brezgotovinsko in enostavno.

S plačilom začnete v glavnem meniju z izbiro opcije Plačaj. Dovolite aplikaciji dostop do uporabe kamere in naredite scan QR kode na POS-terminalu. Če vaš mobilni telefon omogoča brezstična NFC plačila, plačilo izvedete tako, da telefon z vklopljeno NFC funkcijo le odklenete in približate POS-terminalu ali se vpišete v aplikacijo Flik Pay, izberete opcijo Plačaj ter počakate, da se plačilo izvede.

pRODAJNA MESTA

 

PLAČAJ

Izbira gumba Plačaj omogoča izvrševanje takojšnjih brezstičnih plačil na POS-terminalih. Funkcionalnost je na voljo na prodajnih mestih označenih z nalepko Flik.

PREPROSTA PLAČILA

Plačilo na POS-terminalu enostavno izvedete s pomočjo NFC funkcije ali QR kode.

SPREMINJANJE LIMITA

Uporabnik lahko sam nastavi želen limit transakcij.

POPOLN NADZOR

Plačila lahko znotraj aplikacije začasno onemogočite s samo enim klikom.

VARNOST

Aplikacija in plačila izpolnjujejo varnostne standarde Banke Slovenije in PSD2 EU direktive.

Kako pridobim dostop do
aplikacije Flik Pay?

Prenos aplikacije na telefon

Da ustvarite svoj Flik račun, potrebujete le pametni telefon, svojo davčno številko in aktivacijsko kodo,
ki jo pridobite v MOJ@SKB mobilni ali SKB NET spletni banki.

 

Pogosta vprašanja

Trgovci, ki z banko sklepate novo pogodbo za pridobitev POS-terminala, poleg kartic pridobite tudi možnost sprejema Flik takojšnjih plačil. Uredimo vam vse obenem.

Trgovci, ki imate z banko že sklenjeno pogodbo za POS-terminal za sprejem kartic, se za vključitev Flik takojšnjih plačil obrnite na skrbnika podjetja, ki vam bo uredil vse potrebno oziroma zagotovil potrebne informacije.

Preberite več.

Plačila se izvedejo na POS-terminalu z uporabo NFC tehnologije (za Android uporabnike) ali QR kode (za Apple in Android uporabnike), za zaključek in uspešno potrditev plačil pa je potrebna avtentikacija s PIN številko oziroma biometrijo, ki jo kupec izvede v Flik aplikaciji na telefonu.

Preberite  NAVODILA ZA PLAČEVANJE S FLIK TAKOJŠNJIMI PLAČILI NA POS-TERMINALU  

NFC oz. Near Field Communication je brezstična tehnologija, ki omogoča izmenjavo podatkov med dvema napravama na razdalji nekaj centimetrov. Za uporabo NFC tehnologije, je potrebno omogočiti to funkcijo na telefonu.

Flik plačilo prek NFC tehnologije lahko izvedejo uporabniki Android telefonov. Plačnik odklene telefon in ga prisloni k POS-terminalu ter transakcija je izvedena (najboljša uporabniška izkušnja je zagotovljena, če je Flik aplikacija privzeta mobilna denarnica na telefonu). Pri nakupih nad 50 EUR je potrebno še avtenticirati plačilo (PIN, prstni odtis, prepoznava obraza na samem telefonu).

Flik plačilo s skeniranjem QR kode lahko izvedejo uporabniki Android in Apple telefonov. Plačnik odklene telefon, odpre aplikacijo Flik na telefonu in se prijavi v njo, blagajnik pa na POS-terminalu izbere opcijo izpisa QR kode. Plačnik v aplikaciji Flik izbere možnost Plačaj, skenira QR kodo, avtenticira plačilo (PIN, prstni odtis, biometrija na samem telefonu) in transakcija je izvedena.

Pri plačilih s Flikom se iz POS-terminala potrdilo o plačilu ne natisne avtomatsko, temveč zgolj na zahtevo plačnika, saj se potrdilo o plačilu nahaja v aplikaciji.

Če ste izgubili geslo za vpis v Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na Izgubljeno geslo in nadaljujte s postopkom nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na ponovno registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.

V primeru izgube ali kraje mobilne naprave, ki ima naloženo aplikacijo Flik Pay, morate to nemudoma sporočiti procesnemu centru Bankart na telefonsko številko 01 471 5140.

Če imate aplikacijo Flik Pay naloženo tudi na drugih mobilnih napravah, jo blokirate tako, da v nastavitvah aplikacije izberete Moje naprave in izbrišete izgubljeno oziroma ukradeno napravo.

Banka ne zaračunava stroškov transakcij, izvršenih prek aplikacije Flik Pay. Uporaba aplikacije pa lahko vpliva na stroške, ki jih zaračunava vaš mobilni operater zaradi prenosa podatkov na mobilni napravi.

Pregled opravljenih transakcij vidite pod zavihkom Transakcije, izbira posamezne transakcije pa omogoča tudi podrobnejši pregled. V zavihku Transakcije lahko transakcijo v čakanju prekličete, opravljeno transakcijo ponovite ali ponovno zahteve prejem denarja.

Da, Flik Pay lahko z istimi registracijskimi podatki namestite na več kot eno mobilno napravo.

Za pošiljanje zahtevkov za prejem denarja se morate vpisati v Flik Pay, izbrati gumb «Zahtevaj«, izbrati kontakt s seznama kontaktov in vnesti znesek, ki ga želite prejeti. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Zahtevek za plačilo lahko pošljete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika. Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, zahtevka za prejem denarja ne morete poslati.

Za prenos denarja se vpišite v aplikacijo Flik Pay, izberite gumb «Pošlji«, izberite kontakt s seznama kontaktov in vnesite znesek za nakazilo. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Denar lahko nakažete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika.

Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, se bo ob nakazilu prejemniku samodejno poslalo tudi vabilo za registracijo. Transakcija bo čakala 24 ur in se izvršila, če se bo prejemnik v tem času registriral v aplikaciji Flik Pay. Če se prejemnik v 24 urah ne bo registriral, bo transakcija zavrnjena.

Za uporabo Flika potrebujete aplikacijo Flik Pay, ki jo prenesete iz trgovine Google Play oziroma Apple Store.

Za aktivacijo morate vnesti davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki. Po pravilno vnesenih podatkih se v aplikaciji Flik Pay izpiše mobilna številka, ki jo imate registrirano pri banki in na katero bo poslano enkratno geslo. Po vnesenem enkratnem geslu je potrebna le še nastavitev gesla za uporabo aplikacije in aktivacija je zaključena.

Flik lahko uporabljate, če imate odprt osebni račun, ki omogoča njegovo uporabo. 

Za uporabo aplikacije Flik Pay potrebujete:

  • davčno številko,
  • aktivacijsko kodo, ki jo dobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki,
  • pametni telefon s prednameščenim operacijskim sistemom Android ali iOS (Flik ne deluje na modificiranem iOS (jailbroken) in na Android (rooted ter verzije 6.0 in nižje) operacijskem sistemu),
  • omogočen prenos podatkov.
Prikaži vse
Kartice

Naj bodo vaše počitnice brezskrbne tudi pri plačevanju

Počitnice so čas za uživanje in brezskrbnost – seveda, če imate tudi »bančno-finančne« stvari ustrezno urejene. Prav te lahko najhitreje uredite v SKB banki – osebno ali prek spleta. 

Digitalno bančništvo

S Flikom enostavno plačujte na blagajni

Stojite v vrsti na blagajni in spet iščete svojo denarnico … Vam ta zgodba zveni znano? Veliko preprosteje bi bilo, če bi lahko nakup opravili kar brez nje. To je mogoče! S Flikom lahko plačujete kar prek mobilnega telefona.

Digitalno bančništvo

Najenostavnejši način za nakazila in plačila v Sloveniji

Ste skupaj s prijatelji kupili darilo za rojstni dan prijateljice, a svojega deleža še niste uspeli prispevati? Ste se na hitro odpravili v trgovino, denarnico pa pozabili doma? Flik aplikacija je najboljša rešitev za vas!

Digitalno bančništvo

Ni ovir za Flik

Sodelavec vam je iz trgovine prinesel malico. Bankomata ni v bližini, nakazilo z mobilno banko pa bo izvršeno z zamikom. S Flikom mu lahko denar vrnete že čez nekaj sekund!

Digitalno bančništvo

Flikajte kjerkoli in kadarkoli – tudi, ko so banke že zaprte!

Prijateljica vam je posodila denar, vi pa bi ji ga radi vrnili čim prej. Bankomata ni v bližini, nakazilo prek mobilne banke pa bo izvršeno z zamikom. Uporabite Flik in denar bo na prijateljičinem računu že čez nekaj sekund!