Takojšnja brezplačna nakazila med
uporabniki bank v Sloveniji.

24/7

Preprosto nakazovanje in prejemanje denarja v nekaj sekundah med uporabniki bank v Sloveniji, ki imajo omogočeno storitev Flik.

Enostavno

Za nakazila prek Flika zadostuje že mobilna številka ali e-naslov prejemnika, ki sta spravljena v vašem imeniku telefona.

Varno

Flik omogoča nastavitev limita ali popolno onemogočanje plačil, aplikacija in plačila pa izpolnjujejo varnostne standarde Banke Slovenije in PSD2 EU direktive.

Plačujte 
kadarkoli, kjerkoli.

Tudi kadar so banke zaprte.

Za pridobitev in aktivacijo Flika obisk banke ni potreben.
Aplikacijo Flik Pay prenesete iz trgovine Google Play ali Apple Store, vnesete svojo davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki in Flik je pripravljen za uporabo!

PRENESI APLIKACIJO FLIK PAY

Kako pridobim dostop do
aplikacije Flik Pay?

Prenos aplikacije na telefon

Da ustvarite svoj Flik račun, potrebujete le pametni telefon, svojo davčno številko in aktivacijsko kodo,
ki jo pridobite v MOJ@SKB mobilni ali SKB NET spletni banki.

 

Pogosta vprašanja

Kaj potrebujete za uporabo Flika?

Flik lahko uporabljate, če imate odprt osebni račun, ki omogoča njegovo uporabo. 

Za uporabo aplikacije Flik Pay potrebujete:

  • davčno številko,
  • aktivacijsko kodo, ki jo dobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki,
  • mobilno napravo z iOS ali Android operacijskim sistemom,
  • omogočen prenos podatkov.

Kako pridobim in aktiviram Flik?

Za uporabo Flika potrebujete aplikacijo Flik Pay, ki jo prenesete iz trgovine Google Play oziroma Apple Store.

Za aktivacijo morate vnesti davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki. Po pravilno vnesenih podatkih se v aplikaciji Flik Pay izpiše mobilna številka, ki jo imate registrirano pri banki in na katero bo poslano enkratno geslo. Po vnesenem enkratnem geslu je potrebna le še nastavitev gesla za uporabo aplikacije in aktivacija je zaključena.

Kako s Flikom izvedem prenos denarja?

Za prenos denarja se vpišite v aplikacijo Flik Pay, izberite gumb «Pošlji«, izberite kontakt s seznama kontaktov in vnesite znesek za nakazilo. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Denar lahko nakažete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika.

Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, se bo ob nakazilu prejemniku samodejno poslalo tudi vabilo za registracijo. Transakcija bo čakala 24 ur in se izvršila, če se bo prejemnik v tem času registriral v aplikaciji Flik Pay. Če se prejemnik v 24 urah ne bo registriral, bo transakcija zavrnjena.

Kako s Flikom pošljem zahtevo za plačilo?

Za pošiljanje zahtevkov za prejem denarja se morate vpisati v Flik Pay, izbrati gumb «Zahtevaj«, izbrati kontakt s seznama kontaktov in vnesti znesek, ki ga želite prejeti. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Zahtevek za plačilo lahko pošljete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika. Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, zahtevka za prejem denarja ne morete poslati.

Ali lahko Flik Pay namestim na več mobilnih naprav?

Da, Flik Pay lahko z istimi registracijskimi podatki namestite na več kot eno mobilno napravo.

Kje v aplikaciji so vidne transakcije?

Pregled opravljenih transakcij vidite pod zavihkom Transakcije, izbira posamezne transakcije pa omogoča tudi podrobnejši pregled. V zavihku Transakcije lahko transakcijo v čakanju prekličete, opravljeno transakcijo ponovite ali ponovno zahteve prejem denarja.

Kolikšni so stroški uporabe?

Banka ne zaračunava stroškov transakcij, izvršenih prek aplikacije Flik Pay. Uporaba aplikacije pa lahko vpliva na stroške, ki jih zaračunava vaš mobilni operater zaradi prenosa podatkov na mobilni napravi.

Kaj se zgodi, če izgubim telefon ali mi ga ukradejo?

V primeru izgube ali kraje mobilne naprave, ki ima naloženo aplikacijo Flik Pay, morate to nemudoma sporočiti procesnemu centru Bankart na telefonsko številko 01 471 5140.

Če imate aplikacijo Flik Pay naloženo tudi na drugih mobilnih napravah, jo blokirate tako, da v nastavitvah aplikacije izberete Moje naprave in izbrišete izgubljeno oziroma ukradeno napravo.

Izgubljeno geslo za vpis v Flik Pay

Če ste izgubili geslo za vpis v Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na Izgubljeno geslo in nadaljujte s postopkom nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na ponovno registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.

Prikaži vse
Digitalno bančništvo

Digitalno bančništvo - opravljanje bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli

S SKB NET spletno banko in MOJ@SKB mobilno banko imate svoje finance pregledno in varno na dlani ne glede na to, kje se nahajate.

Digitalno bančništvo

Popoln pregled nad vašimi financami, kjerkoli se nahajate.

MOJ@SKB je aplikacija za mobilno bančništvo, ki omogoča varen vpogled in urejanje vaših financ ne glede na to, kje se nahajate.

Osebne finance

Ali je varno imeti banko na spletu?

Že nekaj časa smo navajeni, da je splet naše okno v svet. Enako velja za bančne storitve, kjer je smo še posebej občutljivi na varnost – zato je slednja najpomembnejša točka spletenega bančništva pri SKB!