Računi

Odprite račun, izbirajte storitve!


Osnovni plačilni osebni račun

Za opravljanje osnovnih bančnih storitev.

Osnovni plačilni osebni račun
Mesečno vodenje

4,90 EUR /mesec

Komu je namenjen?

Tistim, ki v Sloveniji še nimajo odprtega računa, ne glede na status rezidentstva.

Prednosti
  • Za prejemnike socialne pomoči je mesečno vodenje računa 1,47 EUR
  • Brezplačni dvigi z Visa debetno kartico na SKB in NKBM bankomatih ter OTP bankomatih tujih sodelujočih bank.
  • Brezplačno Digitalno bančništvo
Zbiranje sredstev za kritje različnih stroškov

Osebni račun za nerezidente

Tuji državljani brez stalnega prebivališča v Sloveniji potrebujejo osebni račun za upravljanje osebnih financ, kot to predpisuje zakonodaja.

Osebni račun za nerezidente
Mesečno vodenje

2,90 EUR /mesec

Komu je namenjen?

Tujim državljanom in tistim brez stalnega prebivališča.

Prednosti
  • Visa debetna kartica za plačevanje po svetu in prek spleta
  • Brezplačni dvigi z Visa debetno kartico na SKB in NKBM bankomatih ter OTP bankomatih tujih sodelujočih bank.
Zbiranje sredstev za kritje različnih stroškov

Osebni račun

Za pregledno in preprosto bančno poslovanje po vaši meri. Izberite le tiste produkte, ki jih potrebujete.

Osebni račun
Mesečno vodenje

Brezplačno

Komu je namenjen?

Starejšim od 15 let z rednimi mesečnimi prilivi.

Prednosti
  • Izberete le tiste produkte, ki jih potrebujete, strošek posameznega produkta plačate po ceniku.

Flik takojšnja brezplačna nakazila

S Flikom plačujte kadarkoli, kjerkoli:

  • Enostavno - potrebujete le mobilno številko
    ali e-naslov prejemnika.
  • Hitro - denar bo na računu v nekaj sekundah.
    Tudi izven delovnega časa banke.
  • Varno - enako varno kot plačevanje prek
    mobilne ali spletne banke.

Preberite več

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet  ali  Vprašajte nas

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

SKB banka

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del skupine OTP, ene največjih in najstabilnejših bank na področju srednje in vzhodne Evrope.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Monika K.
Monika K.

Kot stranka SKB banke sem zelo zadovoljna tako z odzivom zaposlenih kot s storitvami, posebno z mobilnimi, ki jih mladi najraje uporabljamo.

Monika K.
Simona
Simona

Ker sem veliko časa na poti, mi MOJ@SKB mobilna aplikacija omogoča hitro in učinkovito upravljanje z mojimi financami ter pregled nad sredstvi kar iz mobilnega telefona. Kadar pa se že oglasim v poslovalnicah, pa me vedno sprejmejo brez čakanja in s prijaznim nasmeškom.

Simona
Tajda, Radovljica
Tajda, Radovljica

Z banko SKB sem bila vedno zadovoljna. Dobila sem vedno ažurne odgovore in rešitve. Všeč mi je mobilna banka in pa sms obvestilo. Zaenkrat še nisem imela nobenih težav.

Tajda, Radovljica
Marija, upokojenka
Marija, upokojenka

Sem dolgoletna stranka SKB banke. Pred kratkim sem menjala Ipad in ponovno je bilo treba nastaviti e-banko. Sama nisem vedela kako in kaj sem poklicala v poslovalnico Center. Ob obisku mi je osebna bančnica ga.Sanja prijazno in hitro uredila vse potrebno. Zdaj imam svojo banko spet doma. Z SKB banko sem zelo zadovoljna. Srečno in uspešno še naprej.

Marija, upokojenka
Tina J.
Tina J.

SKB banka je banka, ki gre v korak s časom. Uporabnikom omogoča spletno in mobilno bančništvo, kar nam olajša poslovanje, urejanje osebnega računa in enostavno, hitro plačevanje položnic. Zaposleni na bančnih enotah so prijazni, ustrežljivi in pripravljeni rešiti vsako zagato.

Tina J., Tržič
Ivona K.
Ivona K.

Že od leta 2003 sem zadovoljna stranka. Najbolj mi je všeč oseben pristop in odzivnost - moja osebna bančnica v trenutku najde ugodno rešitev za vsak moj finančni izziv. Rada bi izpostavila tudi mobilno banko, brez katere si v teh časih ne znam več predstavljati vsakdanjika.

Ivona K., Kamnik

Pridobitev izpisa
podatkov stranke

Podrobnejša navodila o načinu pridobitve izpisa podatkov stranke, ki se v SISBONU nanašajo nanj, o načinu pridobitve teh podatkov po pooblaščeni osebi in o možnem načinu oddaje zahteve za izbris oziroma spremembo podatkov ter informacije o varovanju osebnih podatkov najdete v dokumentu  Uveljavljanje pravic strank v zvezi z obdelavo osebnih podatkov  in na spletni strani SISBON.

 

 

Pogosta vprašanja

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Prekoračitev (limit) na osebnem računu vam banka odobri za nedoločen čas skladno s poslovno politiko banke.  

Banka redno spremlja poslovno sodelovanje stranke in preverja njeno upravičenost do prekoračitve (limita).

Strošek odobritev prekoračitve (limita) oziroma strošek vodenja prekoračitve (limita) se obračuna po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo in je odvisen od vrste osebnega računa.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 206 kB

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. 

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Strošek vodenje osebnega računa je odvisen od vrste osebnega računa in je zapisani v vsakokrat veljavnem ceniku banke. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 206 kB

Osebni račun, s katerim poslujete in nanj prejemate prilive, vam zagotavlja:

  • osebnega bančnika,
  • možnost naročanja na sestanek z osebnim bančnikom v poslovalnici,
  • naročilo Visa debetno kartico (odvisno od vrste osebnega računa),
  • možnost pridobitve prekoračitev - limita,
  • možnost pridobitve kreditne kartice (Visa) in
  • možnost uporabe drugih bančnih produktov oziroma storitev (vezava sredstev, direktne obremenitve, trajni nalogi, SKB NET, MOJ@SKB, ...).
Prikaži vse