Pogosta vprašanja

Akcije

Kdo lahko sodeluje v izzivu?

V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe, stare 15 let ali več, s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji, ki se prijavijo za sodelovanje v nagradni igri.

Kakšni so pogoji za sodelovanje?

V nagradni igri lahko udeleženec sodeluje na naslednji način:

  • s prijavo v nagradno igro prek obrazca za prijavo na spletni strani www.skb.si/navijamo, kamor zapiše za koga navija in za koga meni, da ima najbolj #zmagovito srce.

Z oddajo obrazca za sodelovanje v nagradni igri se šteje, da se udeleženec strinja in sprejema pravila za sodelovanje.

Kdo lahko sodeluje v izzivu?

V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe, stare 15 let ali več, s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji, ki se prijavijo za sodelovanje v nagradni igri.

Kako sodelujem v izzivu?

Udeleženec lahko v nagradni igri sodeluje tako, da izbere eno navado, ki se ji želi odpovedati (sladkor, cigareti, alkohol, kava, …) in/ali izbere eno navado, ki jo želi vpeljati v vsakdan (redna vadba, zdrava prehrana, branje knjig,…) ter do 13. 3. 2021 odda obrazec za prijavo na spletni strani.

Z oddajo obrazca za sodelovanje v nagradni igri se šteje, da se strinjate in sprejemate splošne pogoje nagradne igre.

Kakšni so pogoji za sodelovanje?

Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je, da se udeleženec do 13. 3. 2021 prijavi preko obrazca za prijavo na spletni strani, kjer označi izbrani način sodelovanja ter kot zaobljubo priloži tudi krajši video oziroma zapis, zakaj se je odločil za sodelovanje.

Kdo lahko sodeluje v projektu?

V projektu lahko sodelujejo fizične osebe, stare 15 let in več, s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji, ki se prijavijo za sodelovanje do zadnjega ustreznega termina, ki bo izpisan ob prijavi v spletnem obrazcu.

Kako lahko sodelujem v projektu?

Udeleženec lahko v projektu sodeluje tako, da se preko spletnega obrazca za prijavo dosegljivega na spletni strani, prijavi za nosilca slovenske bakle in izbere tri lokacije, na katerih bi želel sodelovati pri dogodku.

Z oddajo obrazca za sodelovanje se šteje, da se udeleženec strinja in sprejema pravila za sodelovanje.

 

Ali se moram nujno prijaviti v občino stalnega prebivališča?

Ne. Udeleženec se lahko prijavi v tri poljubne občine, bodisi v njemu najbližje, ali pa si izbere tri občine glede na datumsko ustreznost. 

Ali moram nujno izbrati tri občine?

Ne. Obvezna je le izbira ene občine, vendar pa se vam z vsako dodatno izbiro povečujejo možnosti za sodelovanje. Udeleženci bodo namreč v primeru prezasedenosti prerazporejeni v žrebanje nosilcev pri alternativnih izbirah (to v praksi pomeni, da boste sodelovali v več žrebih in imeli več možnosti za izbor).

Želim sodelovati v svoji občini, vendar bo bakla občino obiskala šele konec junija. Se moram prijaviti že zdaj?

Ne. Žrebi za nosilce bakle bodo potekali vsak teden za prihajajoče občine. To pomeni, da se morate v želene občine prijaviti najkasneje 7 dni pred načrtovanimi datumi obiskov izbranih občin. Pozorni bodite le, da boste preverili vse tri datume vaših izbir.

Primer: Janez želi sodelovati v Radencih - 23.6., Šalovcih - 30.6. ali Tišini - 2.7. Obrazec mora torej oddani najkasneje 7 dni pred prvim datumom obiska ene od izbranih občin (torej najkasneje do 16.6.).

Zanima me več o projektu Slovenska bakla, kje lahko pridobim več informacij?

Več o projektu si lahko preberete na spletni strani Olimpijskega komiteja Slovenije.

Kakšna je celotna pot Slovenske bakle?

Razporeditev in potovanje Slovenske bakle si lahko pogledate v spodnjem dokumentu.

pot Slovenske bakle pdf, 2,9 MB  

Kdo lahko sodeluje v projektu?

V projektu lahko sodelujejo fizične osebe, stare 15 let in več, s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji, ki se prijavijo za sodelovanje v projektu do vključno 17. 12. 2023.

Kako lahko sodelujem v projektu?

V projektu lahko sodelujete tako, da opravite eno dobro delo:

  • donirate 5 EUR ali 10 EUR Društvu Rdeči noski prek SMS sporočila NOSKI5 ali NOSKI10 na 1919,
  • postanete partner Rdečih noskov in jim z redno mesečno donacijo omogočite dolgoročno načrtovanje programov, ki jih izvajajo v slovenskih bolnišnicah;
  • namenite del dohodnine dobrodelni organizaciji,
  • donirate hrano za socialno šibke družine,
  • darujete lepo ohranjena oblačila,
  • donirate darila za obdarovanje otrok,
  • kupite šolske potrebščine za otroke,
  • pomagate starejšim in pomoči potrebnim.

Izpolnite spletni obrazec in nam sporočite, katero dobro delo ste opravili. Za vsako opravljeno dobro delo bo SKB banka po končanem obdobju donirala 5 EUR Društvu Rdeči noski.

Kako bo potekalo žrebanje?

Žrebanje bo potekalo 4x, in sicer v:

  • ponedeljek, 27. 9. 2021 ob 12h
  • ponedeljek, 4. 10. 2021 ob 12h
  • ponedeljek, 11. 10. 2021 ob 12h
  • ponedeljek, 18. 10. 2021 ob 12h

V žrebanju bodo vsakokrat vključene vse popolne prijave, ki bodo prek spletnega obrazca na www.skb.si/osvojite-vrh oddane do konca tedna (do nedelje do polnoči). To pomeni, da so vse popolne prijave iz prvega tedna vključene tudi v žreb drugega, tretjega in četrtega tedna.

V žrebanju bodo udeleženi vsi tisti, ki bodo oddali spletni obrazec ter bo iz priloženega foto gradiva razvidno, da so izpolnili pogoje za sodelovanje v nagradni igri (dosežen vsaj en vrh s kolesom ali hojo).

DO KDAJ LAHKO SODELUJEM V AKCIJI PRIPOROČITE NAS?

Nagrada igra traja od 16. junija 2022 do 14. septembra 2022 (do polnoči).

KOMU LAHKO PRIPOROČIM SKB BANKO?

Svoje izkušnje in zadovoljstvo lahko delite z vsemi, s katerimi to želite: s svojimi družinskim člani, prijatelji, sorodniki ali znanci.

KDO LAHKO SODELUJE V AKCIJI PRIPOROČITE NAS?

V nagradni lahko sodelujejo obstoječe stranke s stalnim prebivališčem v Sloveniji, starejše od 18 let, ki so v času trajanja nagradne igre že imetniki osebnega računa pri SKB banki. Več o pogojih za sodelovanje v nagradni igri preberite v splošnih pogojih.

Kako lahko sodelujem v akciji Priporočite nas?

Sodelovanje je preprosto! Izpolnite spletni obrazec za priporočilo, pri čemer je potrebno ustrezno izpolniti vsa obvezna polja. Svoje priporočilo pa lahko pospremite tudi z osebnim sporočilom vašemu prijatelju ali sorodniku.

In ne pozabite: več priporočil pošljete, več je možnosti, da boste prav vi izžrebani za eno izmed super nagrad!

ALI OBSTAJA KAKŠNA OMEJITEV KOLIKO OSEBAM LAHKO PRIPOROČIM SKB BANKO?

Omejitve v številu oseb, ki jim lahko priporočite banko, ni. Prav tako velja, da več priporočil kot pošljete, večja je verjetno, da boste prav vi izžrebani za eno izmed super nagrad!

Vendar pa velja vedeti, da se v nagradnem bobnu štejejo le eno priporočilo, poslano isti osebi. Če torej isti osebi pošljete več priporočil, se v nagradnem žrebu šteje le eno priporočilo. 

Več o nagradni igri ter pogojih za sodelovanje preberite v splošnih pogojih. 

KAKO LAHKO MOJ BLIŽNJI KORISTI UGODNOSTI?

Ob odprtju računa v poslovalnici SKB banke je potrebno osebnemu bančniku zgolj pokazati prejeto priporočilo, ki ga je vaš bližnji prejel po elektronski pošti (lahko je natisnjeno, ali pa priporočilo pokaže le preko mobilnega telefona oz. druge ustrezne naprave).

KATERIH UGODNOSTI SO DELEŽNI BLIŽNJI, KI JIH PRIPOROČIM?

Stranka, ki z naslova priporočil odpre MOJ S, MOJ M ali MOJ L paket, bo deležna posebne ponudbe - izbrani paket lahko kar 3 mesece koristi brezplačno! Priporočena stranka je deležna posebne ponudbe, če v SKB banki do dne sklenitve paketa še nima odprtega osebnega računa.

Za sklenitev paketa in koriščenje ugodnosti mora ob obisku poslovalnice zgolj pokazati prejeto priporočilo.

Zakaj moje priporočilo ni bilo poslano?

Tudi v primeru ustrezno in v celoti izpolnjenega spletnega obrazca obstaja možnost, da priporočila ne bo mogoče poslati/dostaviti priporočeni osebi, na kar ste bili opozorjeni s pojavnim oknom. Razlogi za to so lahko različni:

  • narobe zapisan elektronski naslov priporočene osebe ALI 
  • neveljaven elektronski naslov priporočene osebe ALI
  • neobstoječ elektronski naslov priporočene osebe ALI
  • omejitve, skladne z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), na strani priporočene osebe.

V tovrstnih primerih poskusite znova oziroma priporočite novega prijatelja ali sorodnika.

 

Kakšno dobro delo moram opraviti?

Za sodelovanje v projektu je potrebno opraviti vsaj eno dobro delo. Lahko je to denarna donacija Društvu Rdeči noski (NOSKI5 ali NOSKI10 na 1919), lahko postanete partner Rdečih noskov, v dobrodelne namene donirate del dohodnine, darujete hrano za socialno šibke družine, lepo ohranjena oblačila odnesete v humano, donirate darila za obdarovanje otrok, pomagate starejšim pri opravilih in še mnogo drugega.

Vsako dobro delo šteje!

Kdaj se bremeni kartični račun za plačilo vstopa in storitve programa LoungeKey?

Po izhodu se kartični račun bremeni za nadomestilo 30 EUR in za dodatne doplačljive storitve v letališkem salonu.

Kakšna je cena za vstop družinskih članov?

Skupaj z imetnikom SKB Visa Platinum kartice* lahko v letališki salon po ceni 30 EUR/osebo vstopijo tudi vsi njegovi družinski člani.

Večinoma je vstop za otroke mlajše od 6 let brezplačen. Starostno omejitev in druge kriterije za vstop lahko preverite na spletni strani.

* Pod Visa Platinum kreditno kartico spadajo tudi kartice z oznako Gold.

Kje lahko vidim dodatne ugodnosti za posamezen letališki salon?

 

Priporočamo vam, da na spletni strani LoungeKey ustvarite svoj račun in z registracijo zagotovite dostop do dodatnih ugodnosti programa LoungeKey. Potek registracije:

1. Na spletni strani ustvarite svoj račun s klikom na Create your account.

2. Vnesite kartične podatke in določite username in password. Naj vas ne moti, da se bo pri tem izvedla rezervacija (v minimalnem znesku 0,94 EUR), saj bo v naslednjih nekaj dneh sproščen

3. Naložite si mobilno aplikacijo LoungeKey.

4. Na aplikaciji lahko pregledujete ponudbe in dostopate do dodatnih storitev (npr. wellnes, spa) prek QR kode.

Kako se identificiraš ob vhodu v letališki salon?

Vsak, ki ima aktivno Visa Platinum kreditno kartico*, lahko vstopi. Ob vhodu v izbrani letališki salon zgolj pokažete kartico, s čimer se naredi rezervacija za vstop.

* Pod Visa Platinum kreditno kartico spadajo tudi kartice z oznako Gold.

Kolikšni so limiti za brezstično plačevanje brez vnosa PIN številke v tujini?

Znesek transakcije se lahko razlikuje med posameznimi državami (npr. v Sloveniji, Avstriji, Italiji, Nemčiji Franciji, Španiji in Grčiji po večini 50 EUR, na Hrvaškem 40 EUR, v Švici 80 CHF, Angliji pa 100 GBP). Za višje zneske je potrebno pri plačilu s kartico opraviti nakup na klasičen način. Kartico je največkrat potrebno vstaviti v POS-terminal in nakup potrditi z vnosom PIN številke na POS-terminalu.

Ali je v tujini ugodnejše poslovanje z gotovino ali plačevanje s plačilno kartico?

Na mestih, kjer se tuja valuta v evro preračuna po menjalnih tečajih kartičnih sistemov, predlagamo uporabo plačilnih kartic, saj so ti tečaji praviloma ugodnejši kot tečaji bank in menjalnic. Na POS-terminalu za plačilo blaga ali storitev vedno izberite plačila v lokalni valuti, saj se bo preračun v evre tako izvedel po tečaju mednarodnih kartičnih sistemov. V primeru, da boste izbrali možnost plačila s konverzijo, bo preračun izveden po tečaju lokalne banke - lastnice prodajnega mesta. 

Preverite Visa tečajnico.

Zakaj prejemam obvestilo o pribitku Visa tečajnice ECB?

V skladu z EU Uredbo 2021/1230 banke v zvezi s kartičnimi plačilnimi transakcijami, kjer se izvaja valutna konverzija v katerikoli valuti, ki se razlikuje od valute EUR, se imetnikom kartic prikazujejo vsa nadomestila in menjalni tečaj za pretvorbo valut na bankomatu ali prodajnem mestu kot odstotni pribitek na zadnji razpoložljivi referenčni menjalni tečaj ECB. 

Imetnik kartice prejme tovrstno obvestilo (SMS ali potisno sporočilo) samo v primeru neevrske transakcije za valute, ki so predmet Uredbe v okviru držav EGP, torej v primeru, da bo uporabljen menjalni tečaj na strani banke izdajateljice. To se bo zgodilo, ko boste izbrali plačilo v valuti kartice v nasprotju z valuto trgovca ali bankomata.

Stroški pri transakcijah s karticami se zaradi tega niso spremenili, novost je zgolj obvestilo, ki ga prejmete zato, da bi izbrali zase najboljšo možnost pretvorbe valut v EU, oziroma njenih pridruženih članicah (EGP). Prek spletne strani lahko vsakokrat opravite informativni izračun pribitka na referenčni menjalni tečaj ECB in se tako prepričate o točnosti.

Bankomat v tujini mi je zaračunal dodatno provizijo za dvig. Za kakšno provizijo gre?

Svetujemo, da pred dvigom gotovine na bankomatu v tujini preverite, kdo je lastnik bankomata. Večina bank zaračuna fiksno provizijo ne glede na znesek dviga, zato je v tem primeru bolje dvigniti večjo vsoto denarja, saj je dodaten strošek enak, če dvignete 20 € ali 150 €.

Bodite pozorni na sporočila na bankomatih in v primeru, da niste prepričani o morebitnih dodatnih stroških, transakcijo prekinite.

Od 1. 7. 2023 naprej pa lahko s svojo Visa debetno kartico osebnega računa popolnoma brezplačno dvigujete gotovino na bankomatih OTP banke na Hrvaškem. Preverite široko mrežo bankomatov hrvaške OTP banke, ki šteje več kot 430 bankomatov. 

Komu je namenjena ugodnost programa Slovenija plačuje digitalno?

Ugodnost programa je v SKB namenjena podjetjem in podjetnikom, ki želite digitalizirati svoje poslovanje z možnostjo sprejemanja kartičnih plačil in teh niste sprejemali v zadnjih 12 mesecih, vaši letni prihodki pa ne presegajo 1,5 milijonov EUR.

Ali lahko koristim ugodnost tudi, če imam spletno trgovino?

Brezplačno vodenje transakcijskega računa je v sklopu akcije Slovenija plačuje digitalno namenjeno tudi trgovcem s spletno trgovino, pri čemer so pogoji za pridobitev ugodnosti isti, kot če poslujete s klasičnim POS-terminalom.

Kakšne prednosti mi nudi sprejemanje kartičnih plačil?

POS-terminali vam zagotavljajo večjo verjetnost nakupa, saj imetniku ponujajo dodatne možnosti, kot npr. plačilo na obroke, prihranijo vam čas in povečajo varnost poslovanja, saj zmanjšate poslovanje z gotovino.

Kaj je potrebno urediti pred prvo uporabo storitve LoungeKey?

Pred prvo uporabo storitve LoungeKey je zaradi varnostnih zahtev kartičnega poslovanja potrebno izvesti avtentikacijo vaše Visa Platinum kreditne kartice. Za prijetnejšo letališko izkušnjo svetujemo, da avtentikacijo uredite že pred odhodom na pot v svojem LoungeKey računu na spletni strani ali v mobilni aplikaciji LoungeKey. Če boste avtentikacijo izvedli ob obisku letališkega salona, vas bodo navodila na POS-terminalu peljala skozi postopek avtentikacije. 

Postopek avtentikacije je potrebno izvesti tudi ob poteku stare in prejemu nove Visa Platinum kreditne kartice. 
 

Kakšne so nagrade?

V nagradni igri bomo podelili:

  • 1x Udeležba na snemanju SKB olimpijske kampanje Pariz 2024,
  • 1x Garmin ura,
  • 5x Popust za nakup izdelkov iz olimpijske kolekcije (Peak spletna trgovina).

 

Glavna nagrada je udeležba na snemanju SKB olimpijske kampanje. Kaj to pomeni?

SKB banka je glavni sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije že 30 let in tako kot vsako olimpijsko leto, bo tudi leto 2024 pripravila in svojo podporo izkazala z olimpijsko kampanjo. Nekateri najboljši slovenski olimpijci se bodo udeležili snemanja kampanje - to pomeni, da bo izbrane športnike nagrajenec/ka lahko spoznal/a v živo!

SKB olimpijska kampanja se bo predvidoma snemala jeseni 2023, imena sodelujočih športnikov pa žal še ne moremo razkriti. Lahko pa namignemo, da se sodelovanje v nagradni igri res splača. :)

Ne poznam slovenskih mladih športnikov. Ali vseeno lahko sodelujem?

Namen nagradne igre je izkazati podporo in navijati za naše mlade športnike, ki se potegujejo za odličja na Olimpijskem festivalu evropske mladine v Mariboru. Zato se za prijavo v nagradno igro šteje le obrazec, ki bo vseboval ime enega od naših mladih nastopajočih na OFEM 2023.

Ali obstaja kakšna omejitev glede zneska transakcij?

Ne, uporabnik lahko za sodelovanje v nagradni igri opravlja transakcije v poljubnih zneskih.

Ali število opravljenih transakcij vpliva na možnosti v žrebu?

Da. Uporabnik lahko v žrebanju sodeluje z več Flik transakcijami in si tako poveča svoje možnosti za osvojitev nagrade. Uporabnik, ki bo opravil več transakcij, bo v žrebu lahko sodeloval večkrat.

Kako sodelujem v nagradni igri?

Uporabniki lahko v nagradni igri sodelujejo z izpolnitvijo vnosnega polja na spletni strani organizatorja: www.skb.si/flik-nagradna-igra.

Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je, da uporabniki opravijo vsaj eno Flik transakcijo in sprejmejo Pravila nagradne igre  do vključno 15. decembra 2020.

Kdo lahko sodeluje v nagradni igri?

V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji, stare 15 let ali več, ki v času nagradne igre opravijo vsaj eno Flik transakcijo in imajo v SKB banki odprt račun ali ga odprejo do vključno 15. 12. 2020.

V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni v družbi SKB banka d.d. Ljubljana, njihovi družinski člani (zakonec, zunajzakonski partner, partner v registrirani istospolni partnerski skupnosti, starš, otrok) in druge fizične ali pravne osebe, ki kakorkoli sodelujejo pri izvedbi nagradne igre.

Ali je možno opraviti plačilo in dvig gotovine na pošti?

Da, plačilo in dvig gotovine je možno opraviti tudi na pošti. V kolikor pošta nima ločenega POS terminala za nakupe od dvigov gotovine, vam bo banka po veljavnem ceniku za te nakupe zaračunala provizijo in se lahko zgodi, da boste imeli za nakupe s kartico (še posebej s kreditno kartico) obračunano visoko provizijo. Pošte naj bi uporabnike njihovih storitev o tem seznanjale s pisnim obvestilom na vidnem mestu v njihovih poslovalnicah in z ustnimi opozorili zaposlenih (predvsem, ko gre za manjše zneske).

Kako lahko poskrbim za dodatno varnost spletnega bančništva?

Za še večjo varnost spletnega bančništva lahko poskrbite z brezplačno namestitvijo IBM Trusteer Rapport-a. IBM Trusteer Rapport je programska rešitev, ki zagotavlja dodatni nivo varnosti uporabnikov spletnega bančništva. Ne gre za klasičen antivirusni program temveč za program, ki deluje nad antivirusnim programom in delovanje le-tega ne omejuje niti ga ne nadomešča.

IBM Trusteer Rapport deluje znotraj spletnega brskalnika, kar pomeni, da zlonamerni programski opremi preprečuje komunikacijo oziroma vmešavanje v spletni brskalnik, obenem pa zlonamerno programsko opremo omeji (blokira) oziroma prestavi v karanteno.

Ali lahko stanje na kartici preverite brez prijave v mobilno banko?

Seveda. Če v MOJ@SKB mobilni banki redno preverjate stanje in nove prilive, si lahko postopek optimizirate in vklopite HITRI PREGLED STANJA. Tako boste brez prijave, hitro in enostavno, dostopali do informacij o stanju, zadnjih treh transakcijah in vrednosti plačil v čakalnici.

Kaj storiti, če vam na počitnicah ukradejo kartico ali jo izgubite?

V primeru kraje ali izgube kartice, morate kartico TAKOJ preklicati. Za preklic kartice pokličite na številko +386 1 471 50 90, ki je dosegljiva 24/7, incident pa prijavite tudi na najbližji policijski postaji.

Dodatno vam svetujemo tudi, da sklenete Zavarovanje kartic plus in tako zavarujete vse SKB kartice in določene osebne predmete.

Ali lahko predčasno poplačate obveznosti na svoji kreditni kartici?

Če želite predčasno poplačati obveznosti na svoji kreditni kartici, lahko to storite v MOJ@SKB mobilni banki. V primeru, da izvedete predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se bo najkasneje naslednji delovni dan za znesek poplačila sprostil porabljen kartični limit, na kar vas bo opomnilo tudi opozorilo v pojavnem oknu. Na dan poravnave se bo izvedla direktna obremenitev na osebnem računu za znesek poravnave, posledično pa bo na dan poravnave na kartičnem računu preplačilo v znesku predčasnega poplačila. Na to vas bo opozorilo tudi obvestilo v pojavnem oknu, ki se bo pojavilo v obdobju med izdelavo izpiska in datumom obremenitve.

Kje lahko preverim višino razpoložljivega limita na mojih karticah?

Stanje še razpoložljivega mesečnega limita porabe (odobreni mesečni limit, zmanjšan za nakupe in dvige gotovine v tekočem obračunskem obdobju) za vse SKB plačilne kartice, s katerimi razpolagate, lahko enostavno preverite v MOJ@SKB mobilni banki in SKB NET spletni banki - dodatno lahko razpoložljivi limit preverite tudi v SKB poslovalnicah in na bankomatih.

Kdaj poravnavam obveznosti po karticah z odloženim plačilom?

Obveznosti po SKB plačilnih karticah z odloženim plačilom poravnavate enkrat mesečno, na izbrani dan, ki ste ga navedli na vlogi za odobritev kartice. V primeru plačila z direktno bremenitvijo iz osebnega računa lahko izbirate med 8., 18. in 28. v mesecu. Datum, ki ste ga izbrali za plačevanje vaših mesečnih obveznosti, lahko kadarkoli spremenite - osebno v poslovalnici ali prek spletne banke SKB net.

Kako lahko povečate varnost kartice?

V MOJ@SKB mobilni banki lahko preprosto urejate varnostne nastavitve kartic, ki jih lahko prilagajate lastnim željam in potrebam.

Varnostne nastavitve vam omogočajo, da si:

  • začasno blokirate kartico,
  • omogočite oz. onemogočite nakupovanje preko interneta,
  • omogočite oz. onemogočite poslovanje na bankomatu,
  • omogočite oz. onemogočite kupovanje izven Slovenije.
     

Na debetnih karticah lahko izbirate tudi med 3 vrstami novih dnevnih limitov za nakupe na internetu ter dvige na bankomatu:

  • internet: 500 EUR, 2.500 EUR, 30.000 EUR,
  • bankomat: 250 EUR, 850 EUR, 2.000 EUR.


Varnostne nastavitve na karticah veljajo takoj. Pred odhodom v tujino vam svetujemo, da si omogočite kupovanje izven Slovenije, ki ga lahko nato ob prihodu domov ponovno onemogočite. V primeru, da ne najdete svoje kartice ali ste mnenja, da ste kartico izgubili oz. so vam jo odtujili, si jo lahko tudi začasno blokirate. 

Preberite več

Odhajate na počitnice - kaj je potrebno urediti za nemoteno poslovanje s plačilnimi karticami na poti?

Svetujemo vam, da pred odhodom na počitnice preverite veljavnost svojih plačilnih kartic in višino razpoložljivega limita porabe. Limit porabe na vaši plačilni kartici predstavlja razpoložljivo stanje na kartičnem računu, ki ga mesečno lahko izkoristite za nakupe ali dvige gotovine. Če odhajate na daljši oddih ali potovanje v tujino, vam priporočamo, da ga začasno povišate. To lahko storite v SKB poslovalnicah.

Priporočamo, da s seboj ne nosite večjih zneskov gotovine. Z vašo Visa debetno kartico osebnega računa lahko gotovino ob nizkem znesku provizije dvigujete na številnih bankomatih v tujini, od 1. 7. 2023 pa lahko celo popolnoma brezplačno dvigujete na bankomatih OTP banke na Hrvaškem. Preverite široko mrežo bankomatov hrvaške OTP banke, ki šteje več kot 430 bankomatov. 

Za plačilo na skoraj 30 milijonih prodajnih mest pa uporabljajte vsaj eno od kartic z odloženim plačilom. Obe kartici lahko uporabite tudi za dvig gotovine, zaradi visokih provizij pa vam svetujemo, da to storite le v izrednih primerih. V primeru večjih nakupov v tujini ali za plačilo počitnic pa si lahko stroške plačila s kreditnimi karticami razdelite na obroke.

Dodatno za varno poslovanje poskrbi Varnostni SMS, ki vas obvesti o dvigu gotovine na bankomatu, nakupu na prodajnem mestu, nakupu prek spleta in telefona. Tako ste takoj obveščeni o vsaki transakciji, ki je bila v Sloveniji ali v tujini opravljena z vašo kartico. V primeru izgube, kraje ali zlorabe kartice boste tako takoj prejeli obvestilo, da se z vašo kartico dogaja nekaj nenavadnega. Varnostni SMS lahko preprosto naročite z vlogo prek SKB NET spletne banke ali v katerikoli SKB poslovalnici. 

Svetujemo vam tudi, da za primer izgube ali kraje kartice sklenete Zavarovanje kartic plus in tako zavarujete vse SKB kartice in osebne stvari.

Ali se pri dvigovanju na SKB bankomatih zaračuna provizija za dvige s karticami, ki so izdane v drugih državah EU?

Da, strošek znaša 3,95 EUR. Večina bank zaračuna fiksno provizijo ne glede na znesek dviga, zato je v tem primeru bolje dvigniti večjo vsoto denarja, saj je dodaten strošek enak, če dvignete 20 € ali 150 €.

Kaj lahko pričakujem pri dvigu gotovine na Hrvaškem?

Na bankomatih na Hrvaškem se letos, zaradi prevzema evra, ne zaračunavajo provizije za valutno menjavo, kot je to bila praksa v prejšnjih letih - kljub temu pa dvigi niso povsod zastonj.

 1.    Dvigovanje na bankomatih OTP banke Hrvaška

Od 1. 7. 2023 naprej lahko s svojo Visa debetno kartico osebnega računa popolnoma brezplačno dvigujete gotovino na bankomatih OTP banke na Hrvaškem. Preverite široko mrežo bankomatov hrvaške OTP banke, ki šteje več kot 430 bankomatov.

2.    Dvigovanje na bankomatih drugih bank, ki niso v lasti OTP banke Hrvaška

Do brezplačnih dvigov na bankomatih drugih bank v območju evra so upravičeni imetniki določenih SKB paketov oziroma kartic, vendar pa so izvzeti morebitni stroški tujih bank, ki jih lahko zaračuna banka lastnica bankomata. 

Imetnikom MOJ M ali MOJ L paketa, ISIC paketa, Paketa za mlade ali imetnikom Platinum kartic, SKB banka ne bo zaračunala nadomestila za dvig gotovine (v okviru ponudbe), bo pa Hrvaška banka lahko zaračunala provizijo za dvig na njihovem bankomatu. Bodite pozorni na obvestila na bankomatu! V primeru, da se z zaračunano provizijo ne strinjate, lahko dvig prekinete.

Strankam svetujemo, da dvige gotovine opravijo na bankomatih OTP banke Hrvaška ali pa plačujejo s kartico. Če so dvigi na drugih bankomatih, ki niso v lasti OTP banke Hrvaška nujni, naj bodo omejeni, tj. bolje da opravite enkratni večji dvig kot več manjših, saj se provizije banke lastnice bankomatov razlikujejo.

Ali na dopustu dvigovati s kreditno ali debetno kartico?

Na bankomatu vedno dvigujte z debetno kartico, kreditno kartico pa raje uporabljajte za plačevanje na prodajnih mestih ali prek spleta. Pazite tudi na to, da v tujini izberete možnost plačila v lokalni valuti oz. brez konverzije. Svetujemo vam tudi, da ko se le da, plačujete s kartico, bodisi debetno ali kreditno in se tako izognete dvigu gotovine - plačevanje s kartico namreč ne prinaša dodatnih večjih stroškov.

Od 1. 7. 2023 naprej pa lahko s svojo Visa debetno kartico osebnega računa popolnoma brezplačno dvigujete gotovino na bankomatih OTP banke na Hrvaškem. Preverite široko mrežo bankomatov hrvaške OTP banke, ki šteje več kot 430 bankomatov. 

Kako do prekoračitve na osebnem računu

V vsakem izmed paketnih osebnih računov je vključena možnost prekoračitve stanja na osebnem računu. Maksimalna višina brezplačne prekoračitve je odvisna od izbranega paketa. Lahko zaprosite za višjo prekoračitev od tiste v paketu, v tem primeru plačate mesečne stroške vodenja prekoračitve.Tudi uporabniki osebnega računa lahko v banki zaprosite za odobritev prekoračitve (limita).

Prekoračitev lahko sklenete v katerikoli SKB poslovalnici. Banka višino prekoračitve odobri skladno s poslovno politiko banke.

Kakšen je največji znesek za obročni nakup?

Obročni nakup velja do višine razpoložljivega limita na kartici.

Kakšni so stroški obročnega nakupa?

Plačate samo strošek posameznega obroka po veljavnem ceniku.

Kakšen je minimalni znesek posameznega obroka?

Minimalni znesek obroka znaša 25 EUR.

Kakšni so pogoji akcije?

Obstoječa stranka, ki sodeluje v akciji Priporočite nas, mora biti starejša od 18 let ter imeti v SKB odprt Standardni, Pokojninski, Zlati, Prestige, Gotovinski, Osebni račun za mlade ali ISIC osebni račun. V času akcije lahko vsaka obstoječa stranka za vsa priporočila skupaj prejme največ 150 EUR.

Ali obstaja kakšna omejitev koliko osebam lahko priporočim?

Ni nobene omejitve koliko osebam priporočite banko. Za vsak račun odprt na vaše priporočilo bomo vaš osebni račun obogatili s 30 EUR, vendar lahko za vsa priporočila skupaj prejmete največ 150 EUR (5 priporočil).

Kakšni so pogoji akcije?

Pogoj za prejem nagrade je, da nova stranka začne aktivno uporabljati svoj novi OR za mlade ali ISIC OR (do 30. 4. 2019 mora na svoj OR za mlade ali ISIC OR prejeti skupne prilive v višini min 50 EUR). V času akcije lahko vsaka obstoječa stranka za vsa priporočila skupaj prejme največ 100 EUR (5 priporočil).

Ali obstaja kakšna omejitev koliko osebam lahko priporočim?

Ni nobene omejitve koliko osebam priporočiš banko. Za vsak račun odprt na tvoje priporočilo bomo tvoj osebni račun obogatili z 20 EUR, vendar lahko za vsa priporočila skupaj prejmeš največ 100 EUR (5 priporočil).

 

So kakšne starostne omejitve za sodelovanje?

Če oseba še ni polnoletna, mora odpreti Osebni račun za mlade v spremstvu staršev oziroma zakonitega skrbnika. Obstoječa stranka, ki sodeluje v akciji Povej naprej, mora biti starejša od 15 let ter imeti v SKB odprt Osebni račun za mlade ali ISIC osebni račun.

Koliko časa imam lahko prekoračitev na osebnem računu?

Prekoračitev (limit) na osebnem računu vam banka odobri za nedoločen čas skladno s poslovno politiko banke.  

Banka redno spremlja poslovno sodelovanje stranke in preverja njeno upravičenost do prekoračitve (limita).

Kakšni so stroški za odobritev prekoračitve na osebnem računu?

Strošek odobritev prekoračitve (limita) oziroma strošek vodenja prekoračitve (limita) se obračuna po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo in je odvisen od vrste osebnega računa.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 206 kB

Blog zapisi