Prosta delovna mesta

SVETOVALEC V KONTAKTNEM CENTRU (m/ž) - Podpora strankam

26. 04. 2024

Po ustreznem usposabljanju se bo vključil v skupino za svetovanje in podporo strankam ter trženje bančnih produktov po telefonu in drugih elektronskih poteh.


Opis dela: 

  • telefonsko vzpostavljanje prvih poslovnih stikov s strankami;
  • sprejemanje vhodnih klicev in preusmerjanje le-teh ter vsa naročila strank;
  • telefonsko trženje vseh bančnih produktov in storitev ter izvajanje klicnih kampanj;
  • splošno informiranje oz. svetovanje strankam/potencialnim strankam o bančnih produktih in storitvah ter informiranje o lastnih produktih stranke (stanje na računu, izvedene transakcije) in izvajanje transakcij (plačila, depoziti) po naročilu strank;
  • podpora strankam za elektronsko in mobilno bančništvo ter kartično poslovanje;
  • organiziranje sestankov strank v poslovalnicah;
  • sprejemanje pritožb;
  • informiranje strank ob izrednih dogodkih.

Od kandidata pričakujemo:

  • VI./1 (V.) stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri; 
  • odlično znanje slovenskega jezika in dobre retorične sposobnosti;
  • nekaznovanost in da oseba ni v kazenskem postopku.

Sposobnosti in veščine:

  • prodornost, prepričljivost, usmerjenost v prodajo in urejenost;
  • iniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost;
  • usmerjenost v doseganje dobrih rezultatov;
  • usposobljenost za uporabo informacijskih orodij;
  • pripravljenost za učenje;
  • dobro znanje angleškega jezika ter poznavanje bančnih produktov je prednost.

Izbranemu kandidatu nudimo:

  • ustvarjalno delovno okolje;
  • strokovno izobraževanje in izpolnjevanje;
  • samostojno in dinamično delo;
  • zaposlitev za določen čas enega leta, zaradi povečanega obsega dela.

Delo poteka v dveh izmenah.

Zaposlili bomo več kandidatov in sicer v Ljubljani in Mariboru.

Kandidate vabimo, da prijave s priloženim življenjepisom posredujejo v roku 15 dni od objave na elektronski naslov: cloveski.viri@skb.si, s pripisom »Svetovalec v CC - DČ«.

 


Nazaj