Po ustreznem usposabljanju se bo vključil v skupino za svetovanje in podporo strankam ter trženje bančnih produktov po telefonu in drugih elektronskih poteh.
Opis dela:
- telefonsko vzpostavljanje prvih poslovnih stikov s strankami;
- sprejemanje vhodnih klicev in preusmerjanje le-teh ter vsa naročila strank;
- telefonsko trženje vseh bančnih produktov in storitev ter izvajanje klicnih kampanj;
- splošno informiranje oz. svetovanje strankam/potencialnim strankam o bančnih produktih in storitvah ter informiranje o lastnih produktih stranke (stanje na računu, izvedene transakcije) in izvajanje transakcij (plačila, depoziti) po naročilu strank;
- podpora strankam za elektronsko in mobilno bančništvo ter kartično poslovanje;
- organiziranje sestankov strank v poslovalnicah;
- sprejemanje pritožb;
- informiranje strank ob izrednih dogodkih.
Od kandidata pričakujemo:
- VI./1 (V.) stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri;
- odlično znanje slovenskega jezika in dobre retorične sposobnosti;
- nekaznovanost in da oseba ni v kazenskem postopku.
Sposobnosti in veščine:
- prodornost, prepričljivost, usmerjenost v prodajo in urejenost;
- iniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost;
- usmerjenost v doseganje dobrih rezultatov;
- usposobljenost za uporabo informacijskih orodij;
- pripravljenost za učenje;
- dobro znanje angleškega jezika ter poznavanje bančnih produktov je prednost.
Izbranemu kandidatu nudimo:
- ustvarjalno delovno okolje;
- strokovno izobraževanje in izpolnjevanje;
- samostojno in dinamično delo;
- zaposlitev za določen čas enega leta, zaradi povečanega obsega dela.
Delo poteka v dveh izmenah.
Zaposlili bomo več kandidatov in sicer v Ljubljani in Mariboru.
Kandidate vabimo, da prijave s priloženim življenjepisom posredujejo v roku 15 dni od objave na elektronski naslov: cloveski.viri@skb.si, s pripisom »Svetovalec v CC - DČ«.
Nazaj