Obveščamo vas, da s 1. 2. 2020 ukinjamo nekatere storitve ter spreminjamo splošne pogoje.
Obveščamo vas, da s 1. 2. 2020 ukinjamo storitev SKB TEL avtomatski odzivnik, SKB TEL telefonsko bančništvo ter sprejemanje čekov. Več o ukintvi omenjenih storitev si lahko preberete v Splošnih pogojih banke SKB za prebivalstvo.
Optimizirali smo tudi dokumentacijo na področju kartičnega poslovanja, vezano na 3D Secure, zato bomo 1. 2. 2020 spremenili Splošne pogoje za Poslovno Visa debetno kartico in Splošne pogoje poslovanja z brezstično Poslovno Mastercard kartico za segment prebivalstva in pravnih oseb in Splošne pogoje SKB za sprejemanje kartic na prodajnem mestu in/ali prek interneta in prilagodili Navodila za varno uporabo kartic.
V splošnih pogojih za pravne osebe vse spremembe pričnejo veljati s 1. 1. 2020. Spremenjeni bodo Splošni pogoji za uporabo SBP za pravne osebe, imetnike zasebnih dejavnosti in civilnopravne osebe, Splošni pogoji poslovanja z brezstično Poslovno Mastercard kartico in Splošni pogoji za Poslovno Visa debetno kartico.
Dokumenti:
Splošni pogoji banke SKB za prebivalstvo - najava spremembpdf, 598 kB
Splošni pogoji za sprejemanje kartic in Flik takojšnjih plačil na prodajnem mestu in/ali prek internetapdf, 203 kB
Splošni pogoji poslovanja za brezstično Poslovno Mastercard kartico - ni več v ponudbipdf, 192 kB
Splošni pogoji za uporabo digitalnega bančništva za pravne osebepdf, 147 kB
Splošni pogoji za Poslovno VISA debetno karticopdf, 148 kB
Prikaži vse
Nazaj