Skladno z Uredbo (EU) 2016/1011 se bodo s 1. 1. 2022 prenehale objavljati dnevne vrednosti referenčne obrestne mere LIBOR za švicarski frank. Nadomestila ga bo referenčna obrestna mera SARON. Več informacij najdete tukaj.

Poslovne finance, Osebne finance, SKB NET, PRO SKB NET
22. 11. 2021
Skladno z Uredbo (EU) 2016/1011 se bodo s 1. 1. 2022 prenehale objavljati dnevne vrednosti referenčne obrestne mere LIBOR za švicarski frank. Nadomestila ga bo referenčna obrestna mera SARON. Več informacij najdete tukaj.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da omogočimo delovanje vtičnikov socialnih omrežij Facebook, Google+, Twitter in drugih, oziroma nam dovoljujete raziskovanje vaše uporabe naših spletnih mest oziroma vašega siceršnjega brskanja po spletu.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja. SKB si (kot drugi oglaševalci) prizadeva oglaševati kakovostno in na uporabnika naravnano vsebino, ter bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o zavarovalnih produktih oziroma tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes - nastavitve tega piškotka veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev Facebook, Instagram, Google in drugih, ter preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjem in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.