Gre za lažna elektronska sporočila, v katerih prevaranti, pod pretvezo posodobitve podatkov o napravah, od vas zahtevajo vnos podatkov računa Rekono na povezavi, ki je del sporočila. Elektronskemu sporočilu lahko sledi klic neznanca, ki se lažno predstavlja kot zaposleni v banki. S tako pridobljenimi podatki želijo prevaranti pridobiti dostop do vašega računa.
Pogost primer so elektronska sporočila, v katerih zlobneži zahtevajo, da jim s klikom na spletno povezavo, ki vas preusmeri na lažno spletno stran za vnos osebnih podatkov, posredujete svoje uporabniško ime in geslo za dostop do računa ali za prijavo v spletno banko. V najslabšem primeru so posledice lahko nepooblaščene finančne transakcije in oškodovanje posameznikov.
Kako ravnati?
- Na tovrstna sporočila se ne odzivajte, ne odpirajte povezav in ne vnašajte podatkov svojega računa ter enkratnih gesel za potrditev prijave in plačil.
- Neznancem nikoli ne zaupajte svojih zaupnih osebnih podatkov - na primer uporabniških imen, gesel, enkratnih gesel, PIN kod, različnih aktivacijskih oziroma potrditvenih kod, elektronskih naslovov, številk bančnih kartic ...
Spletne prevare so vedno pogostejše, zaščitite se pravočasno. Vse informacije o različnih oblikah spletnih prevar si preberite na spletni strani pazi.se.
Nazaj