Kartice

Ukradeno ali izgubljeno

Bankomat mi je »pojedel« kartico, kaj sedaj?

Banka (lastnica bankomata) bo ob praznjenju oz. polnjenju bankomata odvzeto kartico poslala banki, ki je lastnica kartice. Ob prejemu kartice vas bomo o njej obvestili in se dogovorili o načinu vračila (osebno, po pošti). Vračilo kartice traja v povprečju 14 dni. Za več informacij se obrnite na kartice@skb.si

Če ste imetnik Visa Platinum kartice, so vam na voljo storitve GCAS.

Storitve globalne servisne pomoči (GCAS) so dostopne 24 ur na dan po vsem svetu, v primerih, kot so: preklic kartice s časovnim zamikom ob izgubi, kraji ali zlorabi kartice, hitra pridobitev nadomestne kartice, hitra pridobitev gotovine v nujnih primerih, poizvedovalne storitve.

Globalna servisna pomoč (Global Customer Assistance Service – GCAS) zagotavlja hitrejši preklic ob izgubi, kraji ali zlorabi VISA Platinum kartice. Omogoča vam tudi hitro pridobitev nadomestne kartice, v nujnih primerih pa tudi potrebne gotovine.

Kakršne koli težave z VISA Platinum kartico boste kjer koli in kadar koli uredili z enim samim klicem na eno od brezplačnih telefonskih številk sistema GCAS. Globalna mreža servisne pomoči zagotavlja sporazumevanje v več jezikih. Priporočamo, da imate na potovanju s seboj telefonske številke brezplačne pomoči za območje, na katerega se odpravljate.

Nadomestna začasna kartica

Po potrebi vam sistem brezplačno zagotovi nadomestno začasno kartico v enem delovnem dnevu, kartico pa lahko prevzamete na enem izmed okoli tisoč nujnih servisnih mest po vsem svetu. Nadomestno kartico lahko zahtevate hkrati s prijavo izgube ali kraje kartice na brezplačni splošni telefonski pomoči.

Nujna odobritev gotovine

GCAS vam v soglasju z matično banko prav tako odobri znesek nujne gotovine, ki lahko znaša tudi do pet tisoč ameriških dolarjev in ki jo prevzamete na dogovorjeni način.

Poizvedovalne storitve

GCAS vam na brezplačnih telefonskih številkah zagotavlja tudi odgovore na različna vprašanja, kot so na primer informacije o najbližjih bankomatih, na katerih lahko z VISA Platinum kartico dvigujete gotovino.

Pomembno

Storitev je brezplačna v primeru klica iz lokalnega omrežja na številko, ki velja za državo, v kateri se nahajate. Mobilni operaterji oz. ponudniki hotelskih linij lahko storitev klica zaračunajo.

Seznam brezplačnih telefonskih številk s podrobnejšimi informacijami.

Če države, v kateri se nahajate, ni na seznamu storitev Brezplačne telefonske pomoči GCAS, oz. ne morete vzpostaviti povezave, lahko iz lokalnega omrežja opravite klic na stroške klicanega (t.i. collect call) na tel. št.: +1 303-967-1096

Mobilni operaterji storitve običajno ne podpirajo oz. jo zaračunajo, kar ni v pristojnosti banke oz. kartične sheme.

Kaj se zgodi, če zaradi izgube, kraje, spremembe imena in podobnega prekličem obstoječo kartico ter naročim novo?

Za novo izdano kartico sporočite banki osebno v poslovalnici SKB d.d. ali prek elektronske banke številko vašega mobilnega telefona za pošiljanje enkratnih gesel za avtentikacijo.

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. 

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).

Kam se lahko obrnem pri težavah s kartico?

Če imate težave z uporabo kartice, lahko za informacije pokličete na telefonsko številko, ki je zapisana na hrbtni strani kartice (01) 471 50 90 (24/7, vse dni v tednu), kontaktirate naš Kontaktni center na 01 471 55 55 ali se obrnete na kartice@skb.si v rednem delovnem času.

Blog zapisi