Digitalno bančništvo

MOJ@SKB mobilna banka

Ali je MOJ@SKB mobilna banka na voljo v Huawei spletni trgovini App Gallery?

Zaenkrat je MOJ@SKB mobilna banka na voljo zgolj v spletni trgovini Google Play in App Store.

Na katerih operacijskih sistemih deluje MOJ@SKB mobilna banka?

Brezhibno delovanje MOJ@SKB mobilne banke zagotavljamo na uradnih in javno objavljenih verzijah operacijskih sistemov:

  • Android 8 in novejši,
  • iOS 14 in novejši.

 

Katera dovoljenja zahteva MOJ@SKB mobilna banka?

MOJ@SKB mobilna banka zahteva potrditev dovoljenj:

  • za prejemanje potisnih sporočil za potrjevanje spletnih plačil (samo za iOS uporabnike);
  • za dostop do kamere za izvajanje foto plačila in scan QR kode;
  • za dostop do fotografij za izvajanje funkcije Plačaj mi in delitve QR kode ter shranitve potrdila o izvedeni transakciji;
  • za dostop do lokacije pri uporabi funkcije Bankomati in poslovalnice, kjer vam aplikacija na ta način poišče najbližji bankomat ali poslovalnico.

Potrditev dovoljenja je potrebna ob prvi uporabi te funkcije in ko ga uporabnik enkrat potrdi, se mu ne prikazuje več. Če uporabnik določenega dovoljenja ne sprejme, te funkcije ne more uporabljati oz. v primeru prejemanja potisnih sporočil, le-tega ne prejme na mobilni telefon, temveč samo v aplikacijo.

Če bi uporabnik želel naknadno spreminjati dovoljenja, si slednja lahko spremeni v nastavitvah telefona.

 

Kako deluje poplačilo kreditne kartice v MOJ@SKB?

Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).

V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:

  • najkasneje naslednji delovni dan se za znesek poplačila sprosti porabljen kartični limit, na kar vas bo opomnilo tudi opozorilo v pojavnem oknu.

    Opozorilo
  • Na dan poravnave se izvede direktna obremenitev na osebnem računu za znesek poravnave,
  • posledično ima stranka na dan poravnave na kartičnem računu preplačilo v znesku predčasnega poplačila. Na to vas opozori tudi obvestilo v pojavnem oknu, ki se pojavi v obdobju med izdelavo izpiska in datumom obremenitve.

Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.

Kako namestim mobilno banko na svojo mobilno napravo?

MOJ@SKB mobilna banka deluje na operacijskih sistemih iOS (iPhone) in Android (Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih).

Uporabniki iPhone telefonov mobilno aplikacijo poiščite v trgovini Apple Store pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Uporabniki telefonov Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih telefonov z operacijskim sistemom Android, mobilno aplikacijo poiščete v trgovini Google Play pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Po namestitvi aplikacije na telefon, MOJ@SKB mobilno banko aktivirate v poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun.

Kako preverim, ali ima moj telefon pravi operacijski sistem za namestitev mobilne banke?

To najlažje preverite tako, da pogledate, katere znamke je. Znamka je običajno zapisana na sprednji ali zadnji strani telefona:

  • iPhone prepoznate po značilnem znaku jabolka na zadnji strani;
  • telefoni z Android operacijskim sistemom so Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC...,
  • če je telefon znamke Lumnia, potem mobilne banke žal ne morete uporabljati, ker uporablja Windows operacijski sistem.

Če niste prepričani kateri operacijski sistem ima vaš telefon je najboljše, da slednje preverite pri vašem ponudniku mobilnih storitev.

Kako na mobilni napravi zagotovim dovolj prostora za namestitev mobilne banke?

Običajno so največji porabniki prostora na mobilni napravi fotografije, video posnetki in druge aplikacije. Predlagamo, da izbrišete tiste aplikacije, fotografije in videe, ki jih redko ali nikoli ne uporabljate in ne potrebujete.

Kaj se zgodi, če 3x zapored vpišem napačno PIN številko?

Po treh napačnih vnosih PIN številke se aplikacija začasno zaklene za 30 minut. Po poteku 30 minut lahko ponovno vpišete PIN številko. Po ponovljenih treh napačnih vnosih se aplikacija ponovno začasno zaklene za 30 minut. Po tretji seriji 3 napačnih vnosov PIN številke, se vam bo mobilna banka zaklenila in boste morali ponovno naložiti aplikacijo ter pridobiti nov mobilni žeton.

V primeru treh kombiniranih vnosov PIN številke v mobilno in spletno banko, pri čemer bo zadnji vnos v spletno banko (SKB NET/PRO SKB NET), se vam bosta mobilna in spletna banka zaklenili že po samo treh napačnih vnosih PIN številke.

Za pridobitev novega mobilnega žetona pokličite v Kontaktni center (01) 471 55 55 ali se oglasite osebno v poslovalnici.

Ali MOJ@SKB mobilna banka deluje na jailbroken in rooted OS?

Zaradi varnosti aplikacija ne deluje na napravah s t. i. jailbroken (Apple) / rooted (Android) operacijskim sistemom (naprave, ki ne uporabljajo tovarniške različice operacijskega sistema oz. je le ta spremenjen).

Kako varna je MOJ@SKB mobilna banka?

MOJ@SKB mobilna banka je varna. 

Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.

Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:

  • Kot osebno število (PIN) ne uporabite datuma rojstva, številke osebne izkaznice itd.
  • Če obstaja možnost, da je osebno številko (PIN) izvedela tretja oseba, jo takoj spremenite.
  • Dostop do svoje mobilne naprave zavarujte z geslom. Naprave nikoli ne puščajte nenadzorovane z aktivno mobilno banko - ob zaključku uporabe mobilne banke se iz nje odjavite s klikom na Odjava.

V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave, pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55.

Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.

Kako lahko posodobim mobilno banko?

MOJ@SKB mobilno banko bomo redno posodabljali z novostmi zato predlagamo, da imate posodobitve nastavljene na samodejno. Tako boste imeli na svojem telefonu vedno zadnjo verzijo mobilne banke.

Nastavitev samodejnega posodabljaja v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Nastavitve in Samodejno posodabljanje aplikacij.
  • Izberite možnost:
    • Samodejno posodabljanje aplikacij kadarkoli - aplikacija se bo posodobila prek omrežja Wi-Fi ali prenosa podatkov v mobilnem omrežju.
    • Samodejno posodabljanje aplikacij samo prek Wi-Fi omrežja.
       

Nastavitev samodejnega posodabljanja posamezne aplikacije v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Moje aplikacije in Igre.
  • Izberite aplikacijo MOJ@SKB, ki naj se samodejno posodablja.
  • V zgornjem desnem kotu kliknite Več možnosti in izberite Samodejna posodobitev.
     

Nastavitev samodejnega posodabljanja v operacijskem sistemu iOS:

  • Odprite Settings in nato iTunes & App Store.
  • Vklopite Updates.

Kako do MOJ@SKB mobilne banke?

MOJ@SKB mobilno banko lahko hitro in enostavno naročite prek SKB NET in PRO SKB NET spletne banke ali v katerikoli poslovalnici.

Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:

  • osebni račun, odprt pri banki SKB;
  • osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list).

Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:

  • pametni telefon ali tablični računalnik;
  • posodobljen operacijski sistem Android ali iOS;
  • omogočen prenos podatkov.

Blog zapisi