Digitalno bančništvo

Flik takojšnja plačila

Ali lahko pridobim potrdilo o plačilu s Flikom?

Pri plačilih s Flikom se iz POS-terminala potrdilo o plačilu ne natisne avtomatsko, temveč zgolj na zahtevo plačnika, saj se potrdilo o plačilu nahaja v aplikaciji.

Kako izvesti Flik plačilo s skeniranjem QR kode?

Flik plačilo s skeniranjem QR kode lahko izvedejo uporabniki Android in Apple telefonov. Plačnik odklene telefon, odpre aplikacijo Flik na telefonu in se prijavi v njo, blagajnik pa na POS-terminalu izbere opcijo izpisa QR kode. Plačnik v aplikaciji Flik izbere možnost Plačaj, skenira QR kodo, avtenticira plačilo (PIN, prstni odtis, biometrija na samem telefonu) in transakcija je izvedena.

Kako izvesti Flik plačilo z uporabo NFC tehologije?

Flik plačilo prek NFC tehnologije lahko izvedejo uporabniki Android telefonov. Plačnik odklene telefon in ga prisloni k POS-terminalu ter transakcija je izvedena (najboljša uporabniška izkušnja je zagotovljena, če je Flik aplikacija privzeta mobilna denarnica na telefonu). Pri nakupih nad 50 EUR je potrebno še avtenticirati plačilo (PIN, prstni odtis, prepoznava obraza na samem telefonu).

Kaj je NFC tehnologija?

NFC oz. Near Field Communication je brezstična tehnologija, ki omogoča izmenjavo podatkov med dvema napravama na razdalji nekaj centimetrov. Za uporabo NFC tehnologije, je potrebno omogočiti to funkcijo na telefonu.

Kako izgleda plačevanje s Flikom na prodajnih mestih?

Plačila se izvedejo na POS-terminalu z uporabo NFC tehnologije (za Android uporabnike) ali QR kode (za Apple in Android uporabnike), za zaključek in uspešno potrditev plačil pa je potrebna avtentikacija s PIN številko oziroma biometrijo, ki jo kupec izvede v Flik aplikaciji na telefonu.

Preberite  NAVODILA ZA PLAČEVANJE S FLIK TAKOJŠNJIMI PLAČILI NA POS-TERMINALU  

Sem trgovec in želim sprejemati Flik takojšnja plačila na POS-terminalu. Kaj moram storiti?

Trgovci, ki z banko sklepate novo pogodbo za pridobitev POS-terminala, poleg kartic pridobite tudi možnost sprejema Flik takojšnjih plačil. Uredimo vam vse obenem.

Trgovci, ki imate z banko že sklenjeno pogodbo za POS-terminal za sprejem kartic, se za vključitev Flik takojšnjih plačil obrnite na skrbnika podjetja, ki vam bo uredil vse potrebno oziroma zagotovil potrebne informacije.

Preberite več.

Izgubljeno geslo za vpis v Flik Pay

Če ste izgubili geslo za vpis v Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na Izgubljeno geslo in nadaljujte s postopkom nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na ponovno registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.

Kaj se zgodi, če izgubim telefon ali mi ga ukradejo?

V primeru izgube ali kraje mobilne naprave, ki ima naloženo aplikacijo Flik Pay, morate to nemudoma sporočiti procesnemu centru Bankart na telefonsko številko 01 471 5140.

Če imate aplikacijo Flik Pay naloženo tudi na drugih mobilnih napravah, jo blokirate tako, da v nastavitvah aplikacije izberete Moje naprave in izbrišete izgubljeno oziroma ukradeno napravo.

Kolikšni so stroški uporabe?

Banka ne zaračunava stroškov transakcij, izvršenih prek aplikacije Flik Pay. Uporaba aplikacije pa lahko vpliva na stroške, ki jih zaračunava vaš mobilni operater zaradi prenosa podatkov na mobilni napravi.

Kje v aplikaciji so vidne transakcije?

Pregled opravljenih transakcij vidite pod zavihkom Transakcije, izbira posamezne transakcije pa omogoča tudi podrobnejši pregled. V zavihku Transakcije lahko transakcijo v čakanju prekličete, opravljeno transakcijo ponovite ali ponovno zahteve prejem denarja.

Kako s Flikom pošljem zahtevo za plačilo?

Za pošiljanje zahtevkov za prejem denarja se morate vpisati v Flik Pay, izbrati gumb «Zahtevaj«, izbrati kontakt s seznama kontaktov in vnesti znesek, ki ga želite prejeti. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Zahtevek za plačilo lahko pošljete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika. Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, zahtevka za prejem denarja ne morete poslati.

Kako s Flikom izvedem prenos denarja?

Za prenos denarja se vpišite v aplikacijo Flik Pay, izberite gumb «Pošlji«, izberite kontakt s seznama kontaktov in vnesite znesek za nakazilo. Napišete lahko tudi kratko sporočilo, namenjeno prejemniku nakazila.

Denar lahko nakažete tudi uporabniku, ki ni na seznamu vaših kontaktov, z izbiro gumba »+« in vnosom telefonske številke ali e-naslova prejemnika.

Če prejemnik ni registriran v Flik Pay, se bo ob nakazilu prejemniku samodejno poslalo tudi vabilo za registracijo. Transakcija bo čakala 24 ur in se izvršila, če se bo prejemnik v tem času registriral v aplikaciji Flik Pay. Če se prejemnik v 24 urah ne bo registriral, bo transakcija zavrnjena.

Kako pridobim in aktiviram Flik?

Za uporabo Flika potrebujete aplikacijo Flik Pay, ki jo prenesete iz trgovine Google Play oziroma Apple Store.

Za aktivacijo morate vnesti davčno številko in aktivacijsko kodo, ki jo pridobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki. Po pravilno vnesenih podatkih se v aplikaciji Flik Pay izpiše mobilna številka, ki jo imate registrirano pri banki in na katero bo poslano enkratno geslo. Po vnesenem enkratnem geslu je potrebna le še nastavitev gesla za uporabo aplikacije in aktivacija je zaključena.

Kaj potrebujete za uporabo Flika?

Flik lahko uporabljate, če imate odprt osebni račun, ki omogoča njegovo uporabo. 

Za uporabo aplikacije Flik Pay potrebujete:

  • davčno številko,
  • aktivacijsko kodo, ki jo dobite v SKB NET spletni ali MOJ@SKB mobilni banki,
  • pametni telefon s prednameščenim operacijskim sistemom Android ali iOS (Flik ne deluje na modificiranem iOS (jailbroken) in na Android (rooted ter verzije 6.0 in nižje) operacijskem sistemu),
  • omogočen prenos podatkov.

Blog zapisi