Varnostne novice

Lažna sporočila v imenu OTP banke

Spletni goljufi so ponovno na delu in prek elektronske pošte pošiljajo lažna sporočila v imenu OTP banke, kjer vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke.

 

Ob tem poudarjamo, da banka od vas nikoli ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro. OTP banka nikoli ne bo zahtevala, da vnesete občutljive podatke, kot so prijavni podatki za vstop v spletno in mobilno banko ali podatki o kartici, v spletne povezave, poslane po e-pošti. Prav tako od vas ne bomo zahtevali ponovne aktivacije vaše naprave. Takšna sporočila so običajno lažna, zato vam svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.

Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo?

  • Sumljiva sporočila posredujte na info@otpbanka.si in jih nato izbrišite.
  • Ne klikajte na vključene povezave do domnevnih spletnih ali mobilnih bančnih aplikacij.
  • Ne vnašajte osebnih ali drugih občutljivih podatkov.
  • Vedno potrdite samo tiste spletne plačilne zahtevke, ki ste jih vnesli sami.

Če niste prepričani, ali je sporočilo pristno, nas raje kontaktirajte na info@otpbanka.si ali pokličite 080 17 70.

Če pa ste povezavo že odprli:

  • in vnesli podatke za vstop v SKB NET, MOJ@SKB ali Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo;
  • in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

Zahvaljujemo se vam za vašo previdnost.

Vaša OTP banka