Kibernetska varnost

Ne nasedajte spletnim goljufom,
zaščitite se pred nevarnostjo spletnih prevar

Več o spletnih prevarah

BODITE POZORNI NA POSKUSE PREVAR

Zaradi porasta spletnega nakupovanja in dejstva, da tako kupljeno blago dostavljajo v večini Pošta Slovenije in ostale dostavne službe, so ponovno na pohodu spletni goljufi, ki prek različnih kanalov pošiljajo lažna sporočila o prispelem paketu. Preverite, kako prepoznati tako prevaro in kako ravnati: https://www.skb.si/sl/aktualno/novice/bodite-pozorni-na-spletne-goljufe-2024-01-18 Bodite pozorni tudi na lažna sporočila, v katerih goljufi, ki se izdajajo za SKB banko od stranke zahtevajo vnos podatkov. V sporočilu je povezava, ki prejemnika vodi na lažno spletno stran. Prejemnikom sporočila svetujemo, da neznanih povezav ne odpirajo. Če ste v lažno spletno mesto vpisali svoje prijavne podatke (identifikacijska številka, varnostno geslo), o tem čim prej obvestite svojega osebnega bančnika ali skrbnika podjetja ali to sporočite na telefonsko številko 01 471 55 55. Ne pozabite: SKB banka ne bo od vas prek SMS sporočila, elektronske pošte ali telefona nikoli zahtevala osebnih podatkov ali prijave v elektronsko bančništvo.

Nigerijska prevara (Prevara 419)

Nigerijska prevara je elektronsko sporočilo s katerim želi prevarant prepričati prejemnika sporočila v prenakazilo denarja v zameno za prejem denarne nagrade. Prevara 419 največkrat poteka v slovnično pomanjkljivem jeziku, zneski prenosa pa so visoki. Prevara je uspešna, če prejemnik elektronske pošte odgovori na prošnjo prevaranta in za prenakazilo denarja plača dogovorjen znesek, ki naj bi se uporabil za odprtje računa, plačilo davka, ipd.

Pomoč uporabnikom sodobnih bančnih poti
Banka ne bo od vas nikoli zahtevala osebnih podatkov prek elektronske pošte, telefona ali SMS sporočila. Če zaznate kakršnekoli neobičajne znake znotraj spletnega bančništva, to takoj javite Kontaktnemu centru (01) 471 55 55.