Kreditno posredovanje

Namenjeno je vsem podjetjem in imetnikom zasebnih dejavnosti, ki se pri svojem poslovanju srečujejo s prodajo blaga ali storitev fizičnim osebam.

Kreditno posredovanje

Kredit je namenjen izključno nakupu izdelkov ali storitev v okviru dejavnosti, ki jih izvaja kreditni posrednik.

 

  • V imenu banke SKB lahko posredujete pri sklepanju kreditnih pogodb za svoje kupce, pri čemer so pogoji ugodnejši od rednih kreditov.
  • Klasično kreditno posredovanje je možno za potrošniške kredite: nakup avtomobilov, pohištva, potovanja, zdravstvene storitve …
  • Odplačilna doba je od 3 do 96 mesecev, znesek kredita pa do 20.000 EUR.
  • Zainteresiranemu kupcu posredujete le osnovne informacije o kreditu in izdate ustrezni račun, predračun, predpogodbo, obrazce za kredit; za ostalo se mora kupec oglasiti v najbližji poslovalnici SKB.

 

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke.:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitrega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Naročite se na sestanek s svetovalcem

Skrbnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Pogosta vprašanja

Katere novosti vsebuje nadgradnja aplikacije v septembru 2019?

Aplikacija ne omogoča izbire enostavnega vzorca osebne številke (PIN) na primer 111111 ali 123456.

Zahtevano je obvezno zaklepanje mobilne naprave z vzorcem, kodo (PIN) ali biometriko.

Dodali smo tudi povezavo do trgovine, kjer lahko ocenite aplikacijo.

Kako deluje poplačilo kreditne kartice v MOJ@SKB?

Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).

V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:

  • najkasneje naslednji delovni dan se za znesek poplačila sprosti porabljen kartični limit, na kar vas bo opomnilo tudi opozorilo v pojavnem oknu.

    Opozorilo
  • Na dan poravnave se izvede direktna obremenitev na osebnem računu za znesek poravnave,
  • posledično ima stranka na dan poravnave na kartičnem računu preplačilo v znesku predčasnega poplačila. Na to vas opozori tudi obvestilo v pojavnem oknu, ki se pojavi v obdobju med izdelavo izpiska in datumom obremenitve.

Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.

Za več informacij v zvezi z Vrstnim redom poplačila obveznosti in Razpoložljivega stanja na kartici, kliknite na +.

Kako namestim mobilno banko na svojo mobilno napravo?

MOJ@SKB mobilna banka deluje na operacijskih sistemih iOS (iPhone) in Android (Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih).

Uporabniki iPhone telefonov mobilno aplikacijo poiščite v trgovini Apple Store pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Uporabniki telefonov Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih telefonov z operacijskim sistemom Android, mobilno aplikacijo poiščete v trgovini Google Play pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Po namestitvi aplikacije na telefon, MOJ@SKB mobilno banko aktivirate v poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun.

Kako preverim, ali ima moj telefon pravi operacijski sistem za namestitev mobilne banke?

To najlažje preverite tako, da pogledate, katere znamke je. Znamka je običajno zapisana na sprednji ali zadnji strani telefona:

  • iPhone prepoznate po značilnem znaku jabolka na zadnji strani;
  • telefoni z Android operacijskim sistemom so Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC...,
  • če je telefon znamke Lumnia, potem mobilne banke žal ne morete uporabljati, ker uporablja Windows operacijski sistem.

Če niste prepričani kateri operacijski sistem ima vaš telefon je najboljše, da slednje preverite pri vašem ponudniku mobilnih storitev.

Kako na mobilni napravi zagotovim dovolj prostora za namestitev mobilne banke?

Običajno so največji porabniki prostora na mobilni napravi fotografije, video posnetki in druge aplikacije. Predlagamo, da izbrišete tiste aplikacije, fotografije in videe, ki jih redko ali nikoli ne uporabljate in ne potrebujete.

Kaj se zgodi, če 3x zapovrstjo vpišem napačno osebno številko (PIN)?

Po treh napačnih vnosih osebne številke (PIN) se aplikacija začasno zaklene za 30 minut. Po poteku 30 minut lahko ponovno vpišete osebno številko (PIN). Po ponovljenih treh napačnih vnosih se aplikacija dokončno zaklene.

Za ponovno aktivacijo se morate oglasiti v poslovalnici ali poklicati SKB TEL (01) 471 55 55.

Ali MOJ@SKB mobilna banka deluje na jailbroken in rooted OS?

Zaradi varnosti aplikacija ne deluje na napravah s t. i. jailbroken (Apple) / rooted (Android) operacijskim sistemom (naprave, ki ne uporabljajo tovarniške različice operacijskega sistema oz. je le ta spremenjen).

Kako varna je MOJ@SKB mobilna banka?

MOJ@SKB mobilna banka je varna. 


Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.

Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:

  • Kot osebno število (PIN) ne uporabite datuma rojstva, številke osebne izkaznice itd.
  • Če obstaja možnost, da je osebno številko (PIN) izvedela tretja oseba, jo takoj spremenite.
  • Dostop do svoje mobilne naprave zavarujte z geslom. Naprave nikoli ne puščajte nenadzorovane z aktivno mobilno banko - ob zaključku uporabe mobilne banke se iz nje odjavite s klikom na Odjava.

V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave pokličite na SKB TEL (01) 471 55 55.

Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.

Kako lahko posodobim mobilno banko?

MOJ@SKB mobilno banko bomo redno posodabljali z novostmi zato predlagamo, da imate posodobitve nastavljene na samodejno. Tako boste imeli na svojem telefonu vedno zadnjo verzijo mobilne banke.

Nastavitev samodejnega posodabljaja v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Nastavitve in Samodejno posodabljanje aplikacij.
  • Izberite možnost:
    • Samodejno posodabljanje aplikacij kadarkoli - aplikacija se bo posodobila prek omrežja Wi-Fi ali prenosa podatkov v mobilnem omrežju.
    • Samodejno posodabljanje aplikacij samo prek Wi-Fi omrežja.

Nastavitev samodejnega posodabljanja posamezne aplikacije v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Moje aplikacije in Igre.
  • Izberite aplikacijo MOJ@SKB, ki naj se samodejno posodablja.
  • V zgornjem desnem kotu kliknite Več možnosti in izberite Samodejna posodobitev.

Nastavitev samodejnega posodabljanja v operacijskem sistemu iOS:

  • Odprite Settings in nato iTunes & App Store.
  • Vklopite Updates.

Kako do MOJ@SKB mobilne banke?

MOJ@SKB mobilno banko lahko hitro in enostavno naročite prek SKB NET in PRO SKB NET spletne banke ali v katerikoli poslovalnici.

Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:

  • osebni račun, odprt pri banki SKB;
  • osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list).

Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:

  • pametni telefon ali tablični računalnik;
  • posodobljen operacijski sistem Android ali iOS;
  • omogočen prenos podatkov.
Prikaži vse

Preberite tudi

Poslovne finance, Osebne finance

Lažne nagradne igre - preverite pravila varne uporabe kartic

15. 11. 2019

Prejeli smo prijave o lažnih nagradnih igrah v imenu različnih slovenskih podjetij.

Kartice, Poslovne finance, Osebne finance

Kmalu višji limit za brezstične nakupe s karticami brez vnosa osebne številke (PIN)

25. 09. 2019

Uvaja se nov mejni znesek za brezstično plačevanje brez vnosa osebne številke (PIN) iz trenutnih 15 EUR na 25 EUR.

vas morda zanima tudi