Zlati osebni račun

Ni vse zlato, kar se sveti. A so stvari, ki so zlata vredne.

Zlati osebni račun
Brezplačno vodenje do 18 mesecev za nove stranke
Mesečno vodenje

4,90 EUR/mesec

za nove stranke do 18 mesecev brezplačno.

Komu je namenjen?

Strankam z višjim mesečnim dohodkom.

Debetna kartica

Zlata Visa debetna kartica

za plačevanje po svetu in prek spleta.

KAJ PRIDOBITE Z RAČUNOM?

Z Zlatim osebnim računom boste imeli več svobode pri vsakodnevnem bančnem poslovanju.

Dodatna ponudba

Izberite Zlati paket za nove stranke ali se odločite za druge bančne storitve, ki bodo še dodatno poskrbele za varnost vašega bančnega poslovanja in lažji nadzor nad vašim osebnim računom.

Zlati paket za nove stranke

Izberite produkte, ki jih potrebujete in sami sestavite svoj paket. Več produktov kot izberete, večji bo vaš prihranek.

Za odpiranje dodatnih produktov iz paketa se lahko odločite v roku 2 mesecev od odprtja Zlatega osebnega računa.

Odvisno od sestave vašega paketa, si lahko zagotovite brezplačno vodenje Zlatega osebnega računa in spletne/mobilne banke kar do 18 mesecev.

Preberite več

Primerjalnik računov

Dodajte račune, ki jih želite primerjati med seboj. Primerjalnik omogoča hiter pregled nad ključnimi lastnostmi.

Zlati osebni račun

Zlati osebni račun

Dodaj
Dodaj

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Pogosta vprašanja

Kaj vse mi omogoča osebni račun?

Osebni račun, s katerim poslujete in nanj prejemate redne mesečne prilive, vam zagotavlja:

  • osebnega bančnika,
  • možnost naročanja na sestanek z osebnim bančnikom v poslovalnici,
  • Visa debetno kartico (odvisno od vrste osebnega računa),
  • možnost pridobitve limita,
  • možnost pridobitve kreditne kartice (Mastercard ali Visa) in
  • možnost uporabe drugih bančnih produktov oziroma storitev (vezava sredstev, direktne obremenitve, trajni nalogi, SKB NET, MOJ@SKB, ...).

Kakšni so stroški odprtja in poslovanja z osebnim računom?

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Za vodenje osebnega računa plačujete mesečni strošek vodenja. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 249 kB

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

  • Imetniki SKB VISA debetnih kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 90
  • Imetniki SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 430 26 62 ali (01) 471 50 80
  • Imetniki brezstičnih SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 92

Pokličete lahko 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj kode PIN in kartice. Prav tako svetujemo, da si nekam (npr. v svoj mobilni telefon, beležnico) shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. Prav tako svetujemo, da si shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica in mobilni telefon (povrnitev stroškov telefonskih klicev).

Kako lahko dobim limit na osebnem računu?

Banka vam odobri redni limit ob prvem rednem prilivu na osebni račun. Višina rednega limita je odvisna od vrste osebnega računa.

Lahko zaprosite za višji, izredni limit. Pridobite ga na podlagi izpolnjene in odobrene vloge za odobritev izrednega limita ali prek elektronske vloge na SKB NET-u.

Kakšni so stroški za odobritev limita na osebnem računu?

Odobritev rednega limita na vašem osebnem računu je brezplačna, stroški odobritve in obnovitve izrednega limita pa se obračunavajo po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 249 kB

Koliko časa imam lahko izredni limit na osebnem računu?

Izredni limit na osebnem računu vam banka odobri za največ 12 mesecev. Če je vaše poslovanje v skladu s pogodbo za izredni limit, vam banka izredni limit avtomatsko obnovi za enak znesek in obdobje, kot v predhodni odobritvi. Za avtomatsko obnovitev izrednega limita ni treba podpisati nove pogodbe.

Banka vam izrednega limita ne odobri, če vaši povprečni redni mesečni prilivi na osebnem računu ne upravičujejo zneska odobrenega limita in če je moteno vaše poslovanje z banko. Prav tako vam banka avtomatsko ne odobri izrednega limita, kadar spreminjate višino in obdobje limita.

Želim pooblastiti osebo na svojem osebnem računu. Kaj moram storiti?

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite SKB TEL (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Spremenil sem osebne podatke (sprememba prebivališča, sprememba priimka ipd.). Ali moram te spremembe javiti banki?

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Želim si sestaviti Zlati paket. Kaj moram narediti?

Če ste nova stranka in želite sestaviti Prestige paket, morate odpreti Prestige osebni račun s Prestige Visa debetno kartico in si izbrati vsaj še enega izmed produktov v paketu.

Za odpiranje produktov iz paketa se lahko odločite v roku 2 mesecev od odprtja Prestige osebnega računa.

Vse potrebno uredite v poslovalnici SKB.

Med katerimi produkti lahko izbiram pri sestavi Zlatega paketa?

Vsak izbran produkt iz paketa vam prinaša kar 3 mesece brezplačnega vodenja vašega Prestige osebnega računa. Produkti, med katerimi lahko izbirate, so:

 Obogatite družinski proračun in se s partnerjem odločita za Najin paket. Dva osebna računa, ki ju odpreta skupaj s partnerjem, prinašata še večji prihranek – za oba kar 6 mesecev brezplačnega vodenja računa, lahko pa tudi brezplačno uporabo spletne/mobilne banke.

Prikaži vse