Osebni račun za mlade

Uživam v svoji svobodi. Nimam skrbi in uresničujem svoje želje.

Osebni račun za mlade
Brezplačno vodenje računa za mlade
Mesečno vodenje

Brezplačno

0 EUR/mesec.

Komu je namenjen?

Mladim

od 12. do 27. leta s statusom osnovnošolca, dijaka ali študenta.

Debetna kartica

Visa debetna kartica za mlade

za plačevanje in brezplačno dvigovanje denarja na SKB bankomatih.

Kaj pridobite z računom?

Zakaj bi zapletali tam, kjer ni potrebno? Osebni račun za mlade sledi vašim mladostnim potrebam in vam omogoča številne brezplačne ugodnosti.

Dodatna ponudba

Izkoristi svoj račun za mlade in si privošči vse tisto, kar ti v življenju najbolj pride prav. Izkoristi svobodo, ki ti jo ponuja paket in zaživi po svoje.

Sodeluj na natečaju za slikanico 
Denar ne raste na drevesu!

Si dijak ali študent, star med 18 in 27 let? Vabimo te, da nam posreduješ fantazijsko ali znanstveno fantastično interpretacijo teme Denar ne raste na drevesu v kateri predstaviš tvoje videnje potrošniške družbe, trajnostnega razvoja, odgovornosti, pomembnosti dela in premišljenega ravnanja za uresničitev ciljev in želja. Tvoje delo pričakujemo na naslovu natecaj@skb.si, do 20. januarja 2019. Podrobnosti o natečaju si preberi tukaj.

Primerjalnik računov

Dodajte račune, ki jih želite primerjati med seboj. Primerjalnik omogoča hiter pregled nad ključnimi lastnostmi.

Osebni račun za mlade

Osebni račun za mlade

Dodaj
Dodaj

Digitalno bančništvo

S pomočjo mobilne in spletne banke lahko uredite kar 53 različnih opravkov brez obiska banke:

  • Oddaja vloge za odobritev izrednega limita.
  • Oddaja vloge za naročilo hitega kredita.
  • Oddaja vloge za pridobitev kreditne kartice
    Mastercard / Visa.
  • Plačilo in prejem računov in e-računov.
  • Pregled stanja in porabe.

Preberite več

+ 48

Drugihdigitalnih storitev

Če želite odpreti račun ...

Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.

Če želite zamenjati banko ...

Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Dobro je vedeti,
komu zaupate finance

Banka SKB

  • Se v slovenskem bančnem prostoru odlikuje kot varna, trdna in zanesljiva banka.
  • Je del Société Générale, ene največjih bančnih skupin v evrskem območju.
  • Zaupa nam več kot 200.000 strank.

Kaj o nas pravijo naše stranke?

Pogosta vprašanja

Kakšni so stroški odprtja in poslovanja z osebnim računom?

Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Za vodenje osebnega računa plačujete mesečni strošek vodenja. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 249 kB

Kaj moram narediti, če sem izgubil oziroma so mi ukradli kartico?

Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.

  • Imetniki SKB VISA debetnih kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 90
  • Imetniki SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 430 26 62 ali (01) 471 50 80
  • Imetniki brezstičnih SKB VISA ali MasterCard kartic pokličite na tel. št.: (01) 471 50 92

Pokličete lahko 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj kode PIN in kartice. Prav tako svetujemo, da si nekam (npr. v svoj mobilni telefon, beležnico) shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice. Prav tako svetujemo, da si shranijo številko, na katero lahko pokličejo v primeru izgube ali zlorabe kartice.

Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica in mobilni telefon (povrnitev stroškov telefonskih klicev).

Kako lahko dobim limit na osebnem računu?

Banka vam odobri redni limit ob prvem rednem prilivu na osebni račun. Višina rednega limita je odvisna od vrste osebnega računa.

Lahko zaprosite za višji, izredni limit. Pridobite ga na podlagi izpolnjene in odobrene vloge za odobritev izrednega limita ali prek elektronske vloge na SKB NET-u.

Kakšni so stroški za odobritev limita na osebnem računu?

Odobritev rednega limita na vašem osebnem računu je brezplačna, stroški odobritve in obnovitve izrednega limita pa se obračunavajo po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo.

Cenik storitev SKB za prebivalstvo pdf, 249 kB

Koliko časa imam lahko izredni limit na osebnem računu?

Izredni limit na osebnem računu vam banka odobri za največ 12 mesecev. Če je vaše poslovanje v skladu s pogodbo za izredni limit, vam banka izredni limit avtomatsko obnovi za enak znesek in obdobje, kot v predhodni odobritvi. Za avtomatsko obnovitev izrednega limita ni treba podpisati nove pogodbe.

Banka vam izrednega limita ne odobri, če vaši povprečni redni mesečni prilivi na osebnem računu ne upravičujejo zneska odobrenega limita in če je moteno vaše poslovanje z banko. Prav tako vam banka avtomatsko ne odobri izrednega limita, kadar spreminjate višino in obdobje limita.

Želim pooblastiti osebo na svojem osebnem računu. Kaj moram storiti?

Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite SKB TEL (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.

Spremenil sem osebne podatke (sprememba prebivališča, sprememba priimka ipd.). Ali moram te spremembe javiti banki?

V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:

  • sprememba imena in priimka,
  • sprememba bivališča ali naslova za pošiljanje računov, izpiskov ipd.,
  • sprememba pooblastila banki za poravnavanje obveznosti,
  • sprememba zaposlitve.

Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).

Prikaži vse