V vlogi skrbnika podjetij bo glavna odgovornost novega sodelavca vzpostavljanje in vzdrževanje odnosa z obstoječimi ter potencialnimi ključnimi strankami s ciljem doseči/preseči prodajne cilje bančnih produktov in storitev podjetjem v segmentu velikih in mednarodnih podjetij. Pri tem je pomembno, da skrbnik izkazuje transparentnost in zna vodit konstruktiven dialog s ciljem podpore in pozitivnega vplivanja na interno ter eksterno delovno okolje, kjer sta ključna zaupanje ter sodelovanje.

Ključne odgovornosti
- pridobivanje novih strank in vodenje ter oblikovanje dolgoročnih poslovnih odnosov z obstoječimi strankami;
- proaktivna prodaja bančnih produktov in storitev obstoječim in potencialnim strankam na področju velikih in mednarodnih podjetij ter nepremičninskega financiranja;
- oblikovanje ponudb glede na ugotovljene potrebe strank in sklepanje poslov s strankami;
- spremljanje poslovanja stranke in gospodarskega okolja, v katerem stranka deluje ter analiziranje gibanja finančnega in tržnega položaja stranke;
- spremljanje izvrševanja pogodbenih obveznosti stranke in pravočasno ustrezno ukrepanje;
- raziskava in analiza tržnega potenciala;
- priprava predlogov za organe odločanja;
- predlaganje in/ali uvajanje izboljšav.
Sposobnosti in veščine
- odlične prodajne in pogajalske sposobnosti;
- pro aktivnost in usmerjenost na stranko;
- komunikativnost ter odlične sposobnosti pisnega in ustnega izražanja v slovenskem in angleškem jeziku;
- samostojnost in samoiniciativnost pri delu;
- samo-motiviranost in ciljna usmerjenost;
- odgovornost in zanesljivost;
- sposobnost kritičnega in analitičnega mišljenja;
- sposobnost sodelovanja in dela v teamu;
- pozitivna naravnanost in t.i. growth mindset«
- etičnost.
Od kandidata pričakujemo
- VII. (6/II;6/I) stopnja izobrazbe, ekonomske ali druge sorodne smeri;
- zahtevnejša ustna in pisna komunikacija v angleščini;
- poznavanje bilanc podjetij ter finančne analize;
- izkušnje s področja nepremičninskega financiranja;
- poznavanje in razumevanje domačega in mednarodnega gospodarskega in podjetniškega okolja;
- obvladovanje prodajnih veščin in ocenjevanja naložbenega tveganja;
- uporaba standardnih računalniških orodij;
- vozniški izpit B kategorije in lastni prevoz;
- nekaznovanost in da oseba ni v kazenskem postopku;
- vsaj 9 mesecev delovnih izkušenj - prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z vsaj 5 let delovnih izkušenj na tem ali podobnem delu.
Izbranemu kandidatu nudimo
- ustvarjalno delovno okolje;
- strokovno izobraževanje in izpolnjevanje;
- samostojno in dinamično delo;
- zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
Če vas tovrstno delo zanima ter izpolnjujete navedene pogoje, ste vabljeni, da prijavo s priloženim življenjepisom posredujete v roku 15 dni od objave na cloveski.viri@skb.si s pripisom »Skrbnik podjetij - KAC«.
Nazaj