Iščemo sodelavko/ca, ki bo skrbel/a za tekoče in pravilno knjiženje ter usklajevanje poslovnih dogodkov.

Opis dela
- knjiženje prejetih računov dobaviteljev;
- izdaja računov kupcem;
- vodenje in knjigovodsko usklajevanje kontov obveznosti in terjatev;
- izvajanje stalne kontrole postopkov in kontov;
- nadzorovanje in urejanje dokumentacije izdanih in prejetih računov;
- izvajanje plačila domačim in tujim dobaviteljem;
- knjiženje plačil kupcev;
- priprava internih in eksternih poročil ter evidenc;
- priprava podatkov za revizijske in inšpekcijske preglede;
- skladno z navodili nadrejenega sodelovanje pri skrbništvu aplikacije za vodenje kupcev in dobaviteljev;
- skladno z navodili nadrejenega sodelovanje na dodeljenih bančnih projektih;
- opravljanje drugih del po navodilih nadrejenega.
Od kandidata pričakujemo
- V. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri;
- uporaba standardnih orodij za PC;
- temeljno ustno in pisno komunikacijo v angleškem jeziku.
Sposobnosti in veščine
- poznavanje zakonodaje s področja Davka na dodano vrednost;
- knjigovodska znanja;
- pripravljenost za učenje;
- natančnost, zanesljivost, motiviranost;
- sposobnost dela pod časovno omejitvijo;
- sposobnost dela v skupini;
- razvite delovne navade.
Izbranemu kandidatu nudimo
- stimulativno delovno okolje;
- strokovno izobraževanje in izpolnjevanje;
- fleksibilen delovni čas in možnost dela od doma skladno s potekom delovnega procesa;
- urejen delovni prostor na sedežu banke in vso potrebno opremo za nemoteno opravljanje dela;
- dodatno pokojninsko zavarovanje;
- 24-urno nezgodno zavarovanje;
- delo za nedoločen čas s 3-mesečno poskusno dobo.
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z izkušnjami na primerljivem delovnem mestu.
Kandidate vabimo, da prijave s priloženim življenjepisom posredujejo najkasneje do vključno 13. 2. 2023, na cloveski.viri@skb.si, s pripisom »za razpis – Knjigovodja«.
Nazaj