Zadolženi bodo za pravilno in pravočasno izvedbo zahtevnejših opravil, potrebnih za realizacijo in spremljavo prodanih bančnih produktov in storitev.
Opis del in nalog:
- evidentira poslovne dogodke v informacijske sisteme banke iz pogodbenih razmerij s strankami in svetuje sodelavcem pri zahtevnejših problemih
- vzdržuje podatke o strankah in poslih na podlagi verodostojnih listin
- izvršuje plačilne naloge, kakor tudi skrbniške trgovalne in ostale naloge strank
- pripravlja zahtevnejša poročila
- vzdržuje celovitost poslovne dokumentacije in sodeluje pri oblikovanju sistema dokumentiranja
- opravlja druga dela po navodilih nadrejenega.
Od kandidatov pričakujemo:
- VI/I. stopnjo izobrazbe ekonomske smeri ali VI/I. oz. V. stopnjo druge ustrezne smeri;
- temeljno pisno in ustno komuniciranje v angleškem jeziku;
- 6 mesecev delovnih izkušenj; ni pa pogoj;
- zaželene so delovne izkušnje povezane z operativo v finančnem okolju, predvsem s področja aktivnih poslov pravnih in fizičnih oseb, uporabe različnih orodij za vodenje analitičnih evidenc poslov in uporabe njihovih podatkov.
- nekaznovanost in da oseba ni v kazenskem postopku.
Sposobnosti in znanja:
- učljivost in natančnost;
- sposobnost analitičnega razmišljanja;
- samostojnost pri delu;
- sposobnost dela v skupini;
Izbranemu kandidatu nudimo:
- stabilno delovno okolje;
- samostojno delo;
Kandidate bomo zaposlili za določen čas 12 mesecev zaradi povečanega obsega dela.
Vabimo vas, da pošljete vašo vlogo z življenjepisom do 22.12. na elektronski naslov: cloveski.viri@skb.si z obveznim pripisom »za razpis – Višji referent spremljave - DČ.
Nazaj