Ponovno zaznavamo poskuse pridobivanja podatkov o plačilnih karticah za spletne zlorabe.

Izvajajo se s pomočjo lažnega predstavljanja in posledično pridobivanja podatkov za vstop v SKB NET spletno banko ter podatkov o plačilni kartici. Lažno (phishing) elektronsko sporočilo z naslovom »Vaša kreditna/debetna kartica je začasno zamrznjena« navaja, da so vse kartice od 1. januarja letos začasno onemogočene za spletna plačila, dokler ne izvedete prijave na nadgrajene varnostne ukrepe. Sporočilo vsebuje lažno spletno povezavo, na kateri se od prejemnika zahteva vnos identifikacijske številke in varnostnega gesla.
Bodite previdni pri odpiranju elektronskih sporočil z vsebino, ki vam ni poznana in se vam zdi sumljiva. Če ste kljub temu posredovali svoje podatke, vam svetujemo, da se takoj obrnete na naš kontaktni center (014715555), da vam blokirajo SKB NET spletno banko in plačilno kartico (če ste vpisali podatke o kartici).
Nazaj