Osebne finance, Računi, SKB NET

Izplačilo pokojnin je pred vrati

26. 03. 2020

Ker ste upokojenci v času epidemije koronavirusa najbolj občutljiva skupina in je pomembno, da omejite stike z drugimi ljudmi, vas prosimo, da ob izplačilu pokojnine poslovalnico obiščete le v nujnem primeru.

Dvig denarja tokrat opravite na bankomatu, za plačevanje raje uporabite bančno kartico in se za pomoč pri plačilu položnic obrnite na svoje otroke, vnuke in pooblaščence na računu.

Izplačilo pokojnin je pred vrati

Ob preventivnih ukrepih, ki so bili sprejeti na nivoju države, si tudi v SKB banki prizadevamo, da čimbolj zaščitimo naše stranke in zaposlene. Ker ste upokojenci v razmerah epidemije koronavirusa najbolj občutljiva skupina in je pomembno, da omejite stike z drugimi ljudmi, vas pozivamo, da ob izplačilu pokojnine v torek 31. marca, poslovalnico obiščete le v nujnem primeru.

Pred obiskom poslovalnice na spletni strani preverite, katere poslovalnice so trenutno odprte in kakšen je njihov prilagojen delovni čas.

Ponujamo različne oblike poslovanja z banko na daljavo, zato vam priporočamo, da uporabite druge, v trenutni situaciji varnejše možnosti.

Za dvig gotovine uporabite bankomat 

Če ste imetnik bančne kartice, je najboljša rešitev, da dvig gotovine opravite na bankomatu. 

V SKB banki vam omogočamo brezplačne dvige na več kot  300 bankomatov SKB ali NKBM banke po vsej Sloveniji. Tudi ob obisku bankomata upoštevajte varnostno razdaljo med čakajočimi ter si po opravljenem dvigu razkužite roke.

Večina upokojencev ima nastavljen dnevni limit dviga na bankomatu na 150 evrov, tako da boste ob enkratnem obisku večinoma lahko dvignili znesek do višine 150 evrov.

Poslujte brez gotovine

Tisti, ki uporabljate SKB NET spletno ali MOJ@SKB mobilno banko, lahko opravite osnovne bančne storitve prek teh dveh kanalov. Tako bo plačilo položnic najugodnejše in dostop do informacij in stanja na vašem računu najhitrejše.

Svetujemo vam, da se čimbolj izogibate poslovanju z gotovino. Če je le mogoče, plačujte z bančno kartico, ki večinoma omogoča tudi brezstično plačevanje.

Če pri uporabi spletne ali mobilne banke potrebujete pomoč, pokličite kontaktni center na številko 01 471 55 55 ali se za pomoč pri plačilu položnic obrnite na svoje otroke, vnuke ali pooblaščence na računu.

Denar je na varnem, stanje preverite na izpisku

Pokojnina bo 31. 3. 2020 nakazana na vaš osebni račun. Če ste bili do sedaj vajeni, da pokojnino v celoti dvignete na banki, naj vas pomirimo, da bo denar varno počakal na osebnem računu do vašega naslednjega obiska. Najbolj priporočljivo pa je, da ga v manjših zneskih, glede na potrebe, dvigujete na bankomatu.

Stanje, prilive in odlive z bančnega računa boste lahko preverili na bančnem izpisku, ki ga boste prejeli v začetku aprila, uporabniki digitalnih kanalov pa lahko svoje stanje in transkacije spremljate prek spletne in mobilne banke.

Če je obisk poslovalnice neizogiben

Če se morate nujno odpraviti v poslovalnico vam svetujemo, da obisk prestavite za nekaj dni in se tako izognete gneči. Zdravje je na prvem mestu, vaš denar pa je pri nas na varnem in vas bo počakal do vašega prvega obiska.

Ob obisku poslovalnice upoštevajte:

  • vse preventivne higienske in varnostne ukrepe ter navodila poslovalnice,
  • v poslovalnico vstopite posamično in le, če ste zdravi,
  • če so vrata poslovalnice med delovnim časom zaprta, prosimo počakajte pred vrati, dokler ne pridemo po vas,
  • ob obisku poslovalnice pazite na medsebojno varnostno razdaljo več kot 1,5 metra,
  • ob vhodu in izhodu v poslovalnico je obvezno razkuževanje rok.

Ker so trenutno nekatere poslovalnice zaprte, druge pa poslujejo s skrajšanim delovnim časom, pred obiskom na spletni preverite poslovanje banke.

Pomoč pooblaščencev in svojcev

Če imate na svojem računu pooblaščenca, ga prosite za pomoč pri urejanju obveznosti. Digitalne poti tudi vašim pooblaščencem omogočajo, da vam uredijo plačilo položnic, opravijo spletne nakupe in namesto vas opravijo dvig gotovine na bankomatu.

Če pooblaščenca na računu nimate, prosite za pomoč svoje otroke in vnuke, ki vam bodo z veseljem priskočili na pomoč pri uporabi bankomata ali plačilu položnic.

Dodatne informacije 

Za vse informacije in pomoč smo vam na voljo v kontaktnem centru 01 471 55 55, od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro.


Nazaj