Poplave - informacije za stranke

Kartice in POS-terminali

Izgubljene ali uničene kartice

V primeru izgubljene ali uničene debetne in kreditne kartice nam pišite na reklamacije.kartice@skb.si s pripisom Poplave.

Prioritetno bomo menjavali debetne kartice, ki jih stranke uporabljajo za plačevanje in dvig gotovine na bankomatih.

Če ste v poplavah izgubili tudi osebni dokument, ki ga potrebujete za identifikacijo pri prevzemu nove kartice, preverite informacije o zamenjavi dokumentov, uničenih v poplavah.

Nedelujoči POS-terminali

Stranke z nedelujočimi POS-terminali prosimo, da pišete Bankartu na reklamacije@bankart.si s pripisom, da gre za nedelovanje kot posledica poplav.

Prekinitve ali morebitne okvare POS-terminalov lahko sporočite tudi servisnemu centru Bankarta na telefonsko številko (01) 471 50 93, ki je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Blog zapisi