Poplave - informacije za stranke
Kartice in POS-terminali
Izgubljene ali uničene kartice
V primeru izgubljene ali uničene debetne in kreditne kartice nam pišite na reklamacije.kartice@skb.si s pripisom Poplave.
Prioritetno bomo menjavali debetne kartice, ki jih stranke uporabljajo za plačevanje in dvig gotovine na bankomatih.
Če ste v poplavah izgubili tudi osebni dokument, ki ga potrebujete za identifikacijo pri prevzemu nove kartice, preverite informacije o zamenjavi dokumentov, uničenih v poplavah.
Nedelujoči POS-terminali
Stranke z nedelujočimi POS-terminali prosimo, da pišete Bankartu na reklamacije@bankart.si s pripisom, da gre za nedelovanje kot posledica poplav.
Prekinitve ali morebitne okvare POS-terminalov lahko sporočite tudi servisnemu centru Bankarta na telefonsko številko (01) 471 50 93, ki je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.