Digitalno bančništvo

Za udobno poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Ker se svet nikoli ne ustavi.

Vedno na voljo

Enostavno plačujte in opravljajte druge bančne storitve kjerkoli, v vsakem trenutku, tudi ko je banka zaprta.

Varnost na prvem mestu

Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.

Več

Več kot mobilna banka

Mobilno banko ves čas nadgrajujemo z razvojem novih, zanimivih in uporabnih funkcionalnosti. Z njimi bo uporabniška izkušnja še boljša in v koraku s časom.

Več

Plačujte 
ne glede na to, kje ste

Čisto enostavno - fotografirajte QR kodo na položnici, 
nato pa v mobilni aplikaciji preprosto potrdite plačilo in plačilo je zaključeno.

AKTIVIRAJ PREK SPLETNE BANKE DEMO aplikacija

 

POTRJEVANJE SPLETNIH PLAČIL

Z mobilno banko je omogočena močna avtentikacija, ki zagotavlja večjo zaščito potrošnikov in s tem varnejše spletno nakupovanje.

POTRDILO O PLAČILU

Možnost izvoza potrdila o plačilu v PDF formatu.

POPLAČILO OBVEZNOSTI NA KREDITNI KARTICI

Hitro poplačilo obveznosti na kreditni kartici pred datumom bremenitve osebnega računa.

 

PLAČILO V PRIHODNOSTI

Nastavite plačilo na poljuben datum v prihodnosti.

BREZPLAČNI PRENOSI SREDSTEV

Prenosi med osebnimi računi, odprtimi pri SKB, so brezplačni. 

 

PLAČILA SEPA TUJINA

Standarden postopek za plačila izven Slovenije, SEPA plačila.

PREGLED PLAČIL V ČAKANJU

Imejte nadzor nad porabo, spremljajte naloge v čakalnici in arhiv plačil.

»PLAČAJ MI«

Posredujte QR kodo z informacijami o svojem računu.

 

PREDLOGE PLAČIL

Možnost predizpolnjenih predlog plačilnih nalogov.

GENERATOR GESEL ZA VSTOP V SPLETNO BANKO (SKB NET ali PRO SKB NET)

Je integriran v mobilni banki, zato ne potrebujete posebne varnostne naprave za vstop.

 

Informacije o računih
so povsod z vami

Odprite MOJ@SKB mobilno banko ter pregledujte stanje,
promet in plačila na svojih in pooblaščenih računih.

AKTIVIRAJ PREK SPLETNE BANKE DEMO aplikacija

 

KONTAKTNI PODATKI

Možnost pregleda in spreminjanja kontaktnih podatkov (mobilna številka in elektronski naslov).

PREGLEDOVANJE STANJA

Na svojih in pooblaščenih osebnih, transakcijskih ter varčevalnih računih.

INFORMACIJE O PAKETU

Informacija o izbranem paketu, pripadajočih produktih in o aktiviranih produktih za vse imetnike paketov MOJ S, MOJ M in MOJ L.

VARNA UPORABA

Podatki mobilne banke niso shranjeni na vaši mobilni napravi.

LIMITI NA ODHODNE TRANSAKCIJE

Omejitev višine plačila z enega računa.

PRENOS SREDSTEV

iz vašega osebnega na vaš varčevalni, drugi osebni ali pooblaščeni račun.

Kartično poslovanje
na dotiku prstov

Klik na TRANSAKCIJE vam omogoči pregled plačil,
ki ste jih izvedli s kreditno kartico.

AKTIVIRAJ PREK SPLETNE BANKE DEMO aplikacija

 

AVTORIZACIJA PLAČIL S POMOČJO BIOMETRIJE

Enostavno in hitro potrdite plačilo s pomočjo prepoznave obraza ali prstnega odtisa.

POTRJEVANJE SPLETNIH PLAČIL

Z mobilno banko je omogočena močna avtentikacija, ki zagotavlja večjo zaščito potrošnikov in s tem varnejše spletno nakupovanje.

 

UPRAVLJANJE VARNOSTNIH NASTAVITEV KARTIC

Poljubno spreminjajte varnostne nastavitve vaših kartic.

PREGLED TRANSAKCIJ

Na vstopnem ekranu ali prek glavnega menija.

ČAKALNICA

Seznam vseh transakcij, ki bodo zapadle na določen datum.

ZGODOVINA

Prikaz plačil za nazaj.

POSAMEZNA PLAČILA

Datum valute, prejemnik, znesek in ostale podrobnosti plačila.

Priročen pregled
nad stanjem kredita

En klik je dovolj in že so pred vami vse podrobnosti
o stanju vašega kredita.

AKTIVIRAJ PREK SPLETNE BANKE DEMO aplikacija

 

TAKOJŠEN VPOGLED

V znesek neodplačanega dela kredita in datum zapadlosti.

BLIŽNJICA DO KREDITA

Podatke o kreditu lahko dodate na začetno stran mobilne banke.

PODROBNOSTI O KREDITU

Klik na PODROBNOSTI vam prikaže vse podatke o najemu kredita, številki pogodbe, pogodbeni obrestni meri in datumu podpisa pogodbe.

STATUS KREDITA

Informacije o neodplačanemu delu kredita, razpoložljivemu stanju in znesku zapadlih obveznosti.

Uporabne informacije,
dostopne vsakomur

Javni del aplikacije, kjer brez vnosa osebne številke (PIN)
najdete koristne informacije.

AKTIVIRAJ PREK SPLETNE BANKE DEMO aplikacija

 

BANKOMATI IN POSLOVALNICE

Z uporabo zemljevida poiščite najbližje bankomate in poslovalnice.

KONTAKTI

S klikom dobite vse pomembne kontaktne podatke o banki SKB.

DEMO

Preizkusite sami ali pokažite prijateljem uporabnost mobilne banke.

GENERATOR GESEL ZA SPLETNO BANKO

Mobilno banko lahko uporabljate tudi kot generator vstopnih gesel za SKB NET ali PRO SKB NET spletno banko.

HITRI PREGLED

Brez vnosa gesla lahko dostopate do stanja na računu, zadnjih treh transakcij in skupnem znesku v čakalnici.

 

Kako pridobim dostop do
mobilne aplikacije?

Prenos aplikacije na telefon

Aplikacija podpira telefone z operacijskimi
sistemi Android in iOS.

Varnostna aktivacija

Hitro in enostavno prek SKB NET spletne banke
ali v katerikoli poslovalnici.

Navodila za aktivacijo MOJ@SKB mobilne banke preko SKB NET spletne banke  

 

Aktiviraj prek spletne banke   

Monika K.
Monika K.

Kot stranka SKB banke sem zelo zadovoljna tako z odzivom zaposlenih kot s storitvami, posebno z mobilnimi, ki jih mladi najraje uporabljamo.

Monika K.
Simona
Simona

Ker sem veliko časa na poti, mi MOJ@SKB mobilna aplikacija omogoča hitro in učinkovito upravljanje z mojimi financami ter pregled nad sredstvi kar iz mobilnega telefona. Kadar pa se že oglasim v poslovalnicah, pa me vedno sprejmejo brez čakanja in s prijaznim nasmeškom.

Simona
Tajda, Radovljica
Tajda, Radovljica

Z banko SKB sem bila vedno zadovoljna. Dobila sem vedno ažurne odgovore in rešitve. Všeč mi je mobilna banka in pa sms obvestilo. Zaenkrat še nisem imela nobenih težav.

Tajda, Radovljica
Marija, upokojenka
Marija, upokojenka

Sem dolgoletna stranka SKB banke. Pred kratkim sem menjala Ipad in ponovno je bilo treba nastaviti e-banko. Sama nisem vedela kako in kaj sem poklicala v poslovalnico Center. Ob obisku mi je osebna bančnica ga.Sanja prijazno in hitro uredila vse potrebno. Zdaj imam svojo banko spet doma. Z SKB banko sem zelo zadovoljna. Srečno in uspešno še naprej.

Marija, upokojenka
Tina J.
Tina J.

SKB banka je banka, ki gre v korak s časom. Uporabnikom omogoča spletno in mobilno bančništvo, kar nam olajša poslovanje, urejanje osebnega računa in enostavno, hitro plačevanje položnic. Zaposleni na bančnih enotah so prijazni, ustrežljivi in pripravljeni rešiti vsako zagato.

Tina J., Tržič
Ivona K.
Ivona K.

Že od leta 2003 sem zadovoljna stranka. Najbolj mi je všeč oseben pristop in odzivnost - moja osebna bančnica v trenutku najde ugodno rešitev za vsak moj finančni izziv. Rada bi izpostavila tudi mobilno banko, brez katere si v teh časih ne znam več predstavljati vsakdanjika.

Ivona K., Kamnik

Pogosta vprašanja

MOJ@SKB mobilna banka zahteva potrditev dovoljenj:

  • za prejemanje potisnih sporočil za potrjevanje spletnih plačil (samo za iOS uporabnike);
  • za dostop do kamere za izvajanje foto plačila in scan QR kode;
  • za dostop do fotografij za izvajanje funkcije Plačaj mi in delitve QR kode ter shranitve potrdila o izvedeni transakciji;
  • za dostop do lokacije pri uporabi funkcije Bankomati in poslovalnice, kjer vam aplikacija na ta način poišče najbližji bankomat ali poslovalnico.

Potrditev dovoljenja je potrebna ob prvi uporabi te funkcije in ko ga uporabnik enkrat potrdi, se mu ne prikazuje več. Če uporabnik določenega dovoljenja ne sprejme, te funkcije ne more uporabljati oz. v primeru prejemanja potisnih sporočil, le-tega ne prejme na mobilni telefon, temveč samo v aplikacijo.

Če bi uporabnik želel naknadno spreminjati dovoljenja, si slednja lahko spremeni v nastavitvah telefona.

 

Brezhibno delovanje MOJ@SKB mobilne banke zagotavljamo na uradnih in javno objavljenih verzijah operacijskih sistemov:

  • Android 8 in novejši,
  • iOS 14 in novejši.

 

Zaenkrat je MOJ@SKB mobilna banka na voljo zgolj v spletni trgovini Google Play in App Store.

Lastnost vseh kreditnih kartic je obračunsko obdobje, v katerem stranka s kartico izvaja plačila in kateremu sledi avtomatsko plačilo obveznosti omenjenega obračunskega obdobja na dogovorjeni dan poravnave (8., 18. ali 28.) oziroma prvi naslednji delovni dan. Ob zaključku obračunskega obdobja (navadno 11 dni pred dogovorjenim dnem poravnave), se pripravi izpisek in (interna) direktna obremenitev s skupnim zneskom plačil (znesek poravnave).

V primeru, ko stranka izvede predčasno poplačilo po že zaključenem obračunskem obdobju, se zgodi sledeče:

  • najkasneje naslednji delovni dan se za znesek poplačila sprosti porabljen kartični limit, na kar vas bo opomnilo tudi opozorilo v pojavnem oknu.

    Opozorilo
  • Na dan poravnave se izvede direktna obremenitev na osebnem računu za znesek poravnave,
  • posledično ima stranka na dan poravnave na kartičnem računu preplačilo v znesku predčasnega poplačila. Na to vas opozori tudi obvestilo v pojavnem oknu, ki se pojavi v obdobju med izdelavo izpiska in datumom obremenitve.

Znotraj obračunskega obdobja do tega ne prihaja, saj se izpisek in direktna obremenitev za znesek porabe še nista pripravila. Prav tako ne pride do preplačila v primeru, če stranka poplača zgolj razliko med zneskom porabe in zneskom poravnave po zaključku obračunskega obdobja.

MOJ@SKB mobilna banka deluje na operacijskih sistemih iOS (iPhone) in Android (Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih).

Uporabniki iPhone telefonov mobilno aplikacijo poiščite v trgovini Apple Store pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Uporabniki telefonov Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC in drugih telefonov z operacijskim sistemom Android, mobilno aplikacijo poiščete v trgovini Google Play pod imenom MOJ@SKB in si jo brezplačno naložite.

Po namestitvi aplikacije na telefon, MOJ@SKB mobilno banko aktivirate v poslovalnici, kjer imate odprt osebni račun.

To najlažje preverite tako, da pogledate, katere znamke je. Znamka je običajno zapisana na sprednji ali zadnji strani telefona:

  • iPhone prepoznate po značilnem znaku jabolka na zadnji strani;
  • telefoni z Android operacijskim sistemom so Samsung, Sony, Huawei, LG, HTC...,
  • če je telefon znamke Lumnia, potem mobilne banke žal ne morete uporabljati, ker uporablja Windows operacijski sistem.

Če niste prepričani kateri operacijski sistem ima vaš telefon je najboljše, da slednje preverite pri vašem ponudniku mobilnih storitev.

Običajno so največji porabniki prostora na mobilni napravi fotografije, video posnetki in druge aplikacije. Predlagamo, da izbrišete tiste aplikacije, fotografije in videe, ki jih redko ali nikoli ne uporabljate in ne potrebujete.

Po treh napačnih vnosih PIN številke se aplikacija začasno zaklene za 30 minut. Po poteku 30 minut lahko ponovno vpišete PIN številko. Po ponovljenih treh napačnih vnosih se aplikacija ponovno začasno zaklene za 30 minut. Po tretji seriji 3 napačnih vnosov PIN številke, se vam bo mobilna banka zaklenila in boste morali ponovno naložiti aplikacijo ter pridobiti nov mobilni žeton.

V primeru treh kombiniranih vnosov PIN številke v mobilno in spletno banko, pri čemer bo zadnji vnos v spletno banko (SKB NET/PRO SKB NET), se vam bosta mobilna in spletna banka zaklenili že po samo treh napačnih vnosih PIN številke.

Za pridobitev novega mobilnega žetona pokličite v Kontaktni center (01) 471 55 55 ali se oglasite osebno v poslovalnici.

Zaradi varnosti aplikacija ne deluje na napravah s t. i. jailbroken (Apple) / rooted (Android) operacijskim sistemom (naprave, ki ne uporabljajo tovarniške različice operacijskega sistema oz. je le ta spremenjen).

MOJ@SKB mobilna banka je varna. 

Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.

Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:

  • Kot osebno število (PIN) ne uporabite datuma rojstva, številke osebne izkaznice itd.
  • Če obstaja možnost, da je osebno številko (PIN) izvedela tretja oseba, jo takoj spremenite.
  • Dostop do svoje mobilne naprave zavarujte z geslom. Naprave nikoli ne puščajte nenadzorovane z aktivno mobilno banko - ob zaključku uporabe mobilne banke se iz nje odjavite s klikom na Odjava.

V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave, pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55.

Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.

MOJ@SKB mobilno banko bomo redno posodabljali z novostmi zato predlagamo, da imate posodobitve nastavljene na samodejno. Tako boste imeli na svojem telefonu vedno zadnjo verzijo mobilne banke.

Nastavitev samodejnega posodabljaja v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Nastavitve in Samodejno posodabljanje aplikacij.
  • Izberite možnost:
    • Samodejno posodabljanje aplikacij kadarkoli - aplikacija se bo posodobila prek omrežja Wi-Fi ali prenosa podatkov v mobilnem omrežju.
    • Samodejno posodabljanje aplikacij samo prek Wi-Fi omrežja.
       

Nastavitev samodejnega posodabljanja posamezne aplikacije v operacijskem sistemu Android:

  • Odprite aplikacijo Trgovina Google Play.
  • Pojdite na Meni, nato na Moje aplikacije in Igre.
  • Izberite aplikacijo MOJ@SKB, ki naj se samodejno posodablja.
  • V zgornjem desnem kotu kliknite Več možnosti in izberite Samodejna posodobitev.
     

Nastavitev samodejnega posodabljanja v operacijskem sistemu iOS:

  • Odprite Settings in nato iTunes & App Store.
  • Vklopite Updates.

MOJ@SKB mobilno banko lahko hitro in enostavno naročite prek SKB NET in PRO SKB NET spletne banke ali v katerikoli poslovalnici.

Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:

  • osebni račun, odprt pri banki SKB;
  • osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list).

Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:

  • pametni telefon ali tablični računalnik;
  • posodobljen operacijski sistem Android ali iOS;
  • omogočen prenos podatkov.
Prikaži vse

Naročite se na sestanek z osebnim bančnikom

Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.

Naročite se na posvet ali Pošljite povpraševanje

Digitalno bančništvo

Spletne prevare imajo mnogo obrazov

Seznanite se z različnimi načini, s katerimi se spletni goljufi poskušajo dokopati do vaših osebnih podatkov in vašega denarja. Dejstvo namreč je, da za varnost pri spletnem poslovanju lahko največ naredi vsak posameznik sam.

Kartice

Naj bodo vaše počitnice brezskrbne tudi pri plačevanju

Počitnice so čas za uživanje in brezskrbnost – seveda, če imate tudi »bančno-finančne« stvari ustrezno urejene. Prav te lahko najhitreje uredite v SKB banki – osebno ali prek spleta. 

Digitalno bančništvo

S Flikom enostavno plačujte na blagajni

Stojite v vrsti na blagajni in spet iščete svojo denarnico … Vam ta zgodba zveni znano? Veliko preprosteje bi bilo, če bi lahko nakup opravili kar brez nje. To je mogoče! S Flikom lahko plačujete kar prek mobilnega telefona.

Digitalno bančništvo

Najenostavnejši način za nakazila in plačila v Sloveniji

Ste skupaj s prijatelji kupili darilo za rojstni dan prijateljice, a svojega deleža še niste uspeli prispevati? Ste se na hitro odpravili v trgovino, denarnico pa pozabili doma? Flik aplikacija je najboljša rešitev za vas!

Digitalno bančništvo

Ni ovir za Flik

Sodelavec vam je iz trgovine prinesel malico. Bankomata ni v bližini, nakazilo z mobilno banko pa bo izvršeno z zamikom. S Flikom mu lahko denar vrnete že čez nekaj sekund!

Digitalno bančništvo

Flikajte kjerkoli in kadarkoli – tudi, ko so banke že zaprte!

Prijateljica vam je posodila denar, vi pa bi ji ga radi vrnili čim prej. Bankomata ni v bližini, nakazilo prek mobilne banke pa bo izvršeno z zamikom. Uporabite Flik in denar bo na prijateljičinem računu že čez nekaj sekund!