Generali turistično zavarovanje

Zavarovanje Generali Turist z asistenco v tujini

V SKB tudi po zavarovanje

Zakaj bi dovolili, da vam nepredvidljivi dogodki pokvarijo potovanje ali zaslužen dopust? Hitro pomoč na potovanju v tujini si lahko zagotovite z izbiro ponudbe letnega turističnega zavarovanja Generali Turist zavarovalnice Generali. Izbira letnega turističnega zavarovanja iz ponudbe vam zagotavlja pomoč v slovenskem jeziku, 24 ur na dan, vse dni v letu in kjer koli na svetu.


Komu je namenjeno?

Sklenitev zavarovanja Generali Turist priporočamo vsem strankam, ki vsaj dvakrat letno potujejo v tujino, bodisi zasebno ali poslovno.


Prednosti

Vsem strankam, ki boste sklenile zavarovanje Generali Turist, v SKB ponujamo dodatni popust v višini 0,10 odstotne točke za gotovinske kredite z ročnostjo do 24 mesecev, ki ga lahko izkoristite med veljavnostjo zavarovalne police.


Značilnosti

Zavarovanje Generali Turist vključuje:

  • zavarovanje prtljage: nadomestilo dejanske vrednosti prtljage pri poškodbi, uničenju oziroma odtujitvi prtljage do izbrane zavarovalne vsote in povrnitev stroškov popravila prtljage do višine dejanske vrednosti zavarovanega predmeta;
  • zdravstvene storitve z asistenco v tujini: vključujejo transport v najbližjo bolnišnico, ambulantno oskrbo, bolnišnično oskrbo, prevoz domov v primeru zdravstvene nuje tudi z reševalnim letalom, prevoz v primeru smrti zavarovanca ali pogreb na kraju dogodka;
  • stroške iskanja in reševanja zavarovanca zaradi nesreče oziroma življenjske nevarnosti v gorah ali na morju;
  • nezgodno zavarovanje: z zavarovalnino za najmanj 50 % trajno invalidnost;
  • zavarovanje stroškov odpovedi potovanja zaradi:
    • nenadne akutne bolezni, zdravstvenih posledic nezgode ali smrti zavarovane osebe ali njenega družinskega člana, če je potrebna navzočnost zavarovane osebe v domačem kraju. Kritje ne velja za kronične bolezni;
    • težjih zapletov pri nosečnosti;
    • večje materialne škode na vaši lastnini v kraju bivanja zaradi elementarnih nesreč (npr. požar) ali kaznivega dejanje tretje osebe, če je s tem nujno potrebna vaša navzočnost.

Kako ukrepati ob bolezni ali nezgodi v tujini?
Ko sklenete zavarovanje, prejmete asistenčno kartico. Če pride do nesreče, takoj pokličite 24-urni dežurni center partnerja zavarovalnice Generali, Europaische Reiseversicherung, tel. +386 (0)1 475 71 17, kjer vam bo operater pomagal z navodili in informacijami v slovenskem jeziku.

Kaj storiti ob izgubi prtljage?
Izgubo takoj prijavite lokalni policiji, saj v nasprotnem primeru zavarovalnica ni dolžna izplačevati zavarovalnine. Nato pokličite 24-urni dežurni center partnerja zavarovalnice Generali, Europaische Reiseversicherung, tel. +386 (0)1 475 71 17, kjer vam bo operater pomagal z navodili in informacijami v slovenskem jeziku.


Zahtevana dokumentacija

Če želite skleniti turistično zavarovanje zavarovalnice Generali pri SKB, potrebujete osebni dokument (potni list ali osebno izkaznico).