Generali turistično zavarovanje

Paket turističnega in zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini

V SKB tudi po zavarovanje

Potujete v tujino? Hitro pomoč na potovanju v tujini si zagotovite z izbiro ponudbe turističnega in zdravstvenega zavarovanja zavarovalnice Generali, ki vključuje turistično asistenco v tujini v sodelovanju z asistenčno družbo Europ Assistance. Izbira turističnega zavarovanja iz ponudbe vam zagotavlja pomoč v slovenskem jeziku 24 ur na dan, vse dni v letu in kjer koli na svetu.


Komu je namenjeno?

Paket turističnega zavarovanja z asistenco v tujini priporočamo vsem strankam, ki potujejo v tujino.


Prednosti paketa turističnega in zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini

  • takojšnje kritje stroškov zdravstvenih storitev, ki so v tujini lahko zelo visoki;
  • 24-urna pomoč v slovenskem jeziku, ki ponuja popolno organizacijo zdravniške pomoči in potrebnih prevozov;
  • samodejno zavarovanje prtljage;
  • kritje stroškov iskanja in reševanja, tudi s helikopterjem.

Značilnosti

V SKB vam omogočamo zavarovanje v sodelovanju z zavarovalnico Generali, ki pri takih poslih sodeluje z Europaische Reiseversicherung AG.

Ko sklenete zavarovanje, kot zavarovanec prejmete asistenčno kartico z vsemi podatki o sklenjenem zavarovanju. Ob prijavi škode morate obvezno poklicati asistenčni center na tel. +386 (0)1 475 71 17.

Paket turističnega in zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini krije:

  • nakup zdravil, ki jih predpiše zdravnik;
  • prevoz do najbližje bolnišnice ali klinike;
  • zdravljenje in oskrbo v bolnišnici ali na kliniki;
  • obisk in svetovanje zdravnika;
  • pomoč v slovenskem jeziku 24 ur na dan, vse dni v letu in kjer koli po svetu;
  • iskanje in reševanje zavarovanca, tudi s helikopterjem;
  • prevoz obolelega, poškodovanega ali umrlega zavarovanca v domovino;
  • stroške odtujitve prtljage zaradi vlomne tatvine ali naravne nesreče.

Zavarovanje mora zavarovanec, ki želi kritje tovrstnih stroškov, skleniti pred odhodom na potovanje.

Kako ukrepati ob bolezni ali nezgodi v tujini?
Takoj pokličite 24-urni dežurni center partnerja zavarovalnice Generali, Europaische Reiseversicherung tel. +386 (0)1 475 71 17, kjer vam bo operater pomagal z navodili in informacijami v slovenskem jeziku.

Kaj storiti ob izgubi prtljage?
Izgubo takoj prijavite lokalni policiji, v nasprotnem primeru zavarovalnica ni dolžna izplačati zavarovalnine. Nato pokličite 24-urni dežurni center partnerja zavarovalnice Generali, Europaische Reiseversicherung, na tel. +386 (0)1 475 71 17, kjer vam bo operater pomagal z navodili in informacijami v slovenskem jeziku.


Zahtevana dokumentacija

Če želite skleniti paket turističnega in zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, potrebujete osebni dokument (potni list ali osebno izkaznico).