SKB TEL

SKB TEL telefonsko bančništvo

Ugodno in udobno bančno poslovanje od kjerkoli

SKB TEL telefonsko bančništvo (01) 471 55 55 omogoča telefonsko opravljanje bančnih storitev kjer koli od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro. Po telefonu se lahko naročite za sestanek z osebnim bančnikom, s SKB TEL telefonskim bančništvom pa tudi prihranite, saj so cene storitev ugodnejše kot v poslovalnici. 24 ur na dan vam je na voljo tudi SKB TEL avtomatski odzivnik.

Če niste stranka naše banke, lahko na SKB TEL-u dobite informacije o ponudbi SKB.


Komu je namenjeno?

SKB TEL  telefonsko bančništvo je namenjeno imetnikom osebnih računov banke SKB.


Prednosti SKB TEL telefonskega bančništva

  • dostop prek telefona kjer koli na preprost in varen način;
  • nižje provizije za opravljene storitve kot v poslovalnicah;
  • možnost naročanja termina za sestanek z osebnim bančnikom.

Značilnosti

SKB TEL telefonsko bančništvo (01) 471 55 55 lahko uporabljate od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro.

Storitve, ki jih lahko opravljate prek SKB TEL telefonskega bančništva:

  • pregled stanja, prometa, izpiskov in drugih informacij na računih, odprtih pri SKB (osebni, varčevalni, kartični);
  • cenejša plačila za domače plačilne transakcije kot v poslovalnicah, z možnostjo določitve poznejšega datuma izvedbe plačila;
  • odpiranje, pregled in zapiranje trajnih nalogov;
  • brezplačne prenose sredstev med osebnimi računi različnih oseb, odprtimi pri SKB, z možnostjo nastavitve datuma v prihodnosti;
  • brezplačne prenose sredstev med osebnimi računi in varčevalnimi računi, ki jih ima stranka odprte pri SKB;
  • sklepanje vezav ter pregled sklenjenih vezav v evrih in tujih valutah;
  • oddajo naročil oziroma vlog za:
    • odobritev izrednega limita na računu,
    • povečanje limita za dvig gotovine na bankomatu,
    • napoved dviga večje vsote gotovine,
    • odprtje varčevalnega računa,
    • MasterCard in VISA kartico,
    • spremembo višine limita porabe ali okvirnega kredita na kartičnem računu,
    • odobritev hitrega kredita,
  • menjavo valut;
  •  informacije o sklenjenih kreditnih poslih;
  • varnostne nastavitve:
    • nastavitev osebnega seznama prejemnikov,
    • nastavitev skupnega dnevnega zneska plačil in najvišjega zneska posameznega plačila,
  • informacije o storitvah SKB;
  • upravljanje dodatnih varnostnih nastavitev in dnevnih limitov za VISA debetne kartice.
     

SKB TEL ponuja tudi splošne informacije o:

Prek SKB TEL telefonskega bančništva se lahko naročite tudi za sestanek z osebnim bančnikom.

Varnost uporabe SKB TEL telefonskega bančništva
Uporaba SKB TEL telefonskega bančništva je mogoča le z identifikacijsko kartico.

Kako uporabljate SKB TEL telefonsko bančništvo?
Če želite imeti dostop do SKB TEL telefonskega bančništva, potrebujete stacionarni telefon s tonskim izborom telefonskih številk ali mobilni telefon. Od sprejema vašega klica vas bo do želene storitve vodil avtomatski odzivnik.

  1. korak: pokličete na telefonsko številko (01) 471 55 55.
  2. korak: izberete opcijo 9 – SKB TEL telefonsko bančništvo.
  3. korak: povezani ste s svetovalcem, ki vam pomaga pri izvedbi bančnih storitev po telefonu.
  4. korak: svetovalcu poveste osebno številko in geslo, ki ga generira identifikacijska kartica.

Z istimi elementi prepoznave lahko uporabljate tudi SKB NET.


Zahtevana dokumentacija

Če želite  uporabljati storitev SKB TEL telefonsko bančništvo, potrebujete: