MOJ@SKB mobilna banka

MOJ@SKB mobilno bančništvo

Popoln pregled na vašimi financami kjerkoli se nahajate

MOJ@SKB je aplikacija za mobilno bančništvo, ki omogoča varen vpogled in urejanje vaših financ kjerkoli in kadarkoli.


Komu je namenjena?

MOJ@SKB mobilna banka

MOJ@SKB mobilna banka je namenjena vsem imetnikom osebnega računa SKB, ki želijo lažje, hitreje in kadarkoli upravljati s svojimi financami.


Prednosti MOJ@SKB mobilne banke

MOJ@SKB mobilna banka
  • personalizacija - prilagoditev aplikacije osebnim željam;
  • preglednost in nadzor nad financami;
  • prihranek časa z dostopom do bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli;
  • zemljevid poslovalnic in bankomatov, storitev in delovnega časa;
  • posredovanje podatkov za plačilo prek QR kode s funkcijo Plačaj mi;
  • aplikacija v slovenskem in angleškem jeziku;
  • Foto plačilo plačilnih nalogov prek QR kode;
  • generator enkratnih gesel za vstop v SKB NET in PRO SKB NET spletni banki;
  • brezplačna uporaba za uporabnike SKB NET spletne banke.

Preverite delovanje MOJ@SKB mobilne banke v DEMO aplikaciji.


Značilnosti

MOJ@SKB mobilna banka

MOJ@SKB mobilna banka omogoča pregled stanja, prometa in plačil na svojih in pooblaščenskih računih.

MOJ@SKB mobilna banka omogoča različne načine plačil:

  • SEPA plačilo (v Sloveniji in v državah SEPA območja);
  • prenos med lastnimi računi;
  • Plačaj mi posredovanje podatkov za plačilo prek QR kode.

MOJ@SKB omogoča hitro plačilo z uporabo:

  • osebnega seznama predhodno vpisanih prejemnikov;
  • funkcije Preveri račun, če gre za pravne osebo;
  • predhodno vnešenih predlog;
  • Foto plačila prek QR kode

MOJ@SKB mobilna banka je varna.
Poskrbeli smo, da je s pomočjo sodobnih varnostnih tehnologij varnost MOJ@SKB mobilne banke na najvišjem možnem nivoju.

Vendar lahko za popolno varnost največ naredite sami:

  • Kot osebno število (PIN) ne uporabite datuma rojstva, številke osebne izkaznice itd.
  • Če obstaja možnost, da je osebno številko (PIN) izvedela tretja oseba, jo takoj spremenite.
  • Dostop do svoje mobilne naprave zavarujte z geslom. Naprave nikoli ne puščajte nenadzorovane z aktivno mobilno banko - ob zaključku uporabe mobilne banke se iz nje odjavite s klikom na Odjava.
  • V primeru suma zlorabe ali kraje mobilne naprave pokličite na SKB TEL (01) 471 55 55.
  • Priporočamo, da osebno številko (PIN) spremenite vsake 3 mesece.

Zahtevana dokumentacija

Za pridobitev MOJ@SKB mobilne banke, potrebujete:

  • osebni račun, odprt pri banki SKB;
  • osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list).

Za uporabo MOJ@SKB mobilne banke potrebujete tudi:

  • pametni telefon ali tablični računalnik;
  • posodobljen operacijski sistem Android ali iOS;
  • omogočen prenos podatkov.